- Waardering
- 4.751
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 18%
ah ****ing lekker man 3 weken Frankrijk super chill
Lekker niks doen en gainz laten verdwijnen

Ik hoop het

Iniedergeval bedankt voor je steun

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ah ****ing lekker man 3 weken Frankrijk super chill

he, mooie foto's van de epic meet. ga door zo
groet
Stef 'A.K.A. slicke man

Ik heb trouwens mijn shirt voor de volgende meet al gevonden
binnenkort ff bestellen

Bestel wel de goede maat man, ik heb er éen van golds gym maar het lijkt wel zo'n taliban jurk van killy.. Maar ik ben ook nog ****ing ectois haast niks meer van me over. Die foto's van de meet sta jij er wel buff bij kerel, pas ik wel 2x in.
![]()

Ja maar niet shredded xD Moet wel zeggen dat die foto op terras wat vertekend is omdat het vlak na onbeperkt eten is. 3 uur lang volgegeten en 1,5 liter water gedronken en daarna nog ergens ijs gehaald![]()

benen en arms
Front squat
8x50
8x60
6x70
6x70
Leg press plate loaded
16x180
10x220
8x240
8x250
8x260 pr
6x260
Standing leg curl reps per been
8x40
8x40
8x45
Seated calf raises slow reps
15x50
15x50
15x50
Triceps pushdown
10x35
8x40
8x40
Cable pull down reps per arm
10x10
10x10
Preacher curls ez bar
8x45
7x50
6x50 laatste 2 rep spot bij positieve rep en de negatieve rep zelf langzaam laten zakken.
Ging weer lekker. 70kg front squat ging nu prima. Spande nu buik aan waardoor stabiliteit een stuk beter was en geen last van rug. Ben verder tevreden met me benen gainz de afgelopen tijd.

dat is heel erg herkenbaar ja, ben ik gelukkig niet de enigste
mooie training. Goeie legpress ook![]()

DMAA is ook verboden.Bij amerikaanse maten bestel ik altijd L en nederlandse XL.
Ja maar niet shredded xD Moet wel zeggen dat die foto op terras wat vertekend is omdat het vlak na onbeperkt eten is. 3 uur lang volgegeten en 1,5 liter water gedronken en daarna nog ergens ijs gehaald![]()

Ik dus ook L besteld, normaal gesproken altijd XL. Toch te groot..
Nee shredded niet, maar wel breed. Maakt bij mij niet uit, ik oog altijd vet en ecto xD Dus nog best gebulkt met die meet..![]()

Ben ook weer aan t front squatten. I like![]()
Mooie legpress ook.
Ja vind front squaten nu fijner dan back squat, zonder jou had ik het niet eens geprobeerd