AndroidHealthClinic

Skyblazer failing to get shredded

Bezoekers in dit topic

Klinkt goed kerel. Bij mij alles rustig vooral, haha
 
Haha ga gainz maken dan. Of zit je nog met een blessure?

Woensdag word ik geopereerd, heb afgelopen tijd veel foute gains gemaakt, haha. Maar wel sterker dan ooit tevoren. Dat dan weer wel
 
Woensdag word ik geopereerd, heb afgelopen tijd veel foute gains gemaakt, haha. Maar wel sterker dan ooit tevoren. Dat dan weer wel

Haha veel vet gainz?
Over weekje kan ik weer trainen :o
Succes met je operatie!
 
Thanks bro, komt allemaal goed. Vandaag laatste dagje feest . Morgen bijkomen van al het feesten, woensdag operatie en dan kan het beginnen
 
he skyblazer ben je nog dik, zo na een lange vakantie?
 
Vandaag gewogen en was 92kg, 1kg afgevallen in 3 weken.

Notbad.jpg
 
Ik begin maandag weer met trainen en revalideren.
 
Zeker not bad!

bye muscles en hello fat? Maar gelijk heb je genieten van je vakantie!
 
Ik begin maandag weer met trainen en revalideren.

Nice gaat goed komen!

Zeker not bad!

bye muscles en hello fat? Maar gelijk heb je genieten van je vakantie!

Hmm ja minder definitie en spieren minder vol. Had ook niet anders verwacht eigenlijk na 3 weken niet trainen en op eten letten. Maar gelijk winstrol en primo pakken als ik thuis ben
 
Nice gaat goed komen!



Hmm ja minder definitie en spieren minder vol. Had ook niet anders verwacht eigenlijk na 3 weken niet trainen en op eten letten. Maar gelijk winstrol en primo pakken als ik thuis ben

:roflol:

Ach joh, het valt me nog mee. De meeste mensen komen toch echt best wel veel aan in een vakantie.
 
:roflol:

Ach joh, het valt me nog mee. De meeste mensen komen toch echt best wel veel aan in een vakantie.

Misschien ben ik wel 5kg spiermassa afgevallen en 4kg vet erbij waardoor ik nu op 92 sta. Achteruit gang van 9kg :(

Hmm moet binnenkort ff pushups doen, 2 week geleden kwam ik tot 37 xd Wou testen hoeveel ik na 2 weken niks doen zou halen. Trainen gaat sowieso k*t worden de eerste week als ik thuis ben
 
ach joh, straks als je terug bent weer lekker gaan trainen. Beetje rust is ook niet verkeerd. Gaat straks miss wel extra hard dan.

Maar idd ff samen trainen? Ga eerst naar buitenland maar ben daarna nog 2 weken bij huis.
 
ach joh, straks als je terug bent weer lekker gaan trainen. Beetje rust is ook niet verkeerd. Gaat straks miss wel extra hard dan.

Maar idd ff samen trainen? Ga eerst naar buitenland maar ben daarna nog 2 weken bij huis.

ik ben iets van 18 augustus weer thuis. Tijd zat daarna ;)
 
ik ben iets van 18 augustus weer thuis. Tijd zat daarna ;)

dan wordt het natuurlijk hard werken om in optimale shape te zijn voor de epic meet he :cool:
 
Is toch pas eind sept.?
Mag ik dan wat van je roids lenen?:engel:

ik denk eerder oktober aangezien het topic alweer dood is :cool:
jij met je roids altijd, heb goed kunnen lachen om je kruisverhoor toenstraks :roflol:
 
ik ben iets van 18 augustus weer thuis. Tijd zat daarna ;)

Owww ik ook zo ongeveer;)

---------- Post toegevoegd 9 August 2013 om 13:28 ----------

ik denk eerder oktober aangezien het topic alweer dood is :cool:
jij met je roids altijd, heb goed kunnen lachen om je kruisverhoor toenstraks :roflol:

Oktober zag ik in het topic staan. Ergens halvewege ofzo.
 
Back
Naar boven