MuscleMeat

Skyblazer failing to get shredded

Bezoekers in dit topic

Ik ben blij voor jou

Dankje, ik hoop spoeding jouw deadlift in te halen. Alleen Westmalle zal ik nooit verslaan :(

---------- Toegevoegd om 20:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:04 ----------

Niks mis met een bw+9kg bench, beetje jammer van het gehaat in het allerlei topic.

Leg je de stang altijd dood neer met deadlift op reps? Anders is het wel te verklaren dat de 200 niet wou.

nee ik doe ze met reps vrij snel, eerste rep gaat altijd zwaarst. Dus ik kan beter deadstop doen tijdens de sets?
 
Dankje, ik hoop spoeding jouw deadlift in te halen. Alleen Westmalle zal ik nooit verslaan :(

---------- Toegevoegd om 20:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:04 ----------



nee ik doe ze met reps vrij snel, eerste rep gaat altijd zwaarst. Dus ik kan beter deadstop doen tijdens de sets?

Je moet zelf weten wat je doet maar als je dat doet dan word je vanaf de grond sterker. In het begin zal het zwaarder aanvoelen maar je zult er meer spiermassa mee bouwen en je zal er sterker door worden.
 
Je moet zelf weten wat je doet maar als je dat doet dan word je vanaf de grond sterker. In het begin zal het zwaarder aanvoelen maar je zult er meer spiermassa mee bouwen en je zal er sterker door worden.

oke dankje! zal morgen nog een keer max proberen en die 200 te pakken, volgende trainingen ga ik bezig met deadstop
 
lagerlichaam en armen
Deadlift
1x175
1x190
0x200 meh
0x200 meh meh
1x180
3x160
8x130
8x110
12x100
leg press plate loaded
8x245
6x265
6x265
6x255
standing leg curls
8x40
8x40
8x35
seated calf raises
15x50
15x50
15x50
tricepspushdown
8x40
8x40
dips
6xbw
6xbw
5xbw
hammer curls beide armen tegelijk
10x18
8x20
ez-bar preacher curls
8x45
6x45
6x45
 
Nette training yo
jammer dat 200 niet lukte, maar dat komt nog wel:o
 
Idd jammer van die 200, die repout is wel weer bazig kerel!
 
Je deadlift komt nog wel :kiss: Rest ziet er goed uit !
 
200 is een gewicht wat psychisch best zwaar kan zijn, en elke x dat je hem mist wordt het lastiger. Zo heb ik meer dan een half jaar 300 gemist.
Als ik jou was zou ik opbouwen naar een 190 2x met deadstop, dat zit de 200 er vast wel in.
 
Ging weer lekker man! Was wel grappig om te zien hoe iedereen naar die volgeladen barbell zat te staren.. Weet niet of het je was opgevallen?
 
Ging weer lekker man! Was wel grappig om te zien hoe iedereen naar die volgeladen barbell zat te staren.. Weet niet of het je was opgevallen?

Bij mij in de gym was dat ook zo erg :roflol: En dat is een basic fit (kun je nagaan).
 
Nice deadlift, ikgelei maar over een tijdje haal ik je er wel mee in ;d
 
Dikke deadlift man!
Vindt alleen je bench en squat wel een beetje uit verhouding, of zijn niet je 1rm?
 
Nice deadlift, ikgelei maar over een tijdje haal ik je er wel mee in ;d

dankje, ik ga pas in oktober weer deadliften dus tijd zat om mij in te halen

Dikke deadlift man!
Vindt alleen je bench en squat wel een beetje uit verhouding, of zijn niet je 1rm?

wie ben jij?

bench 1rm is 110 en squat 1rm nog nooit gedaan, nu 5x110 dus welicht dat 1x125 zou lukken



maar weer eens een update doen,vandaag fullbody getraind.

Front squat
8x60
6x70
5x75
5x75
flat db press
8x38
6x38
6x38
tijd niet flat gedaan, ging beter dan verwacht
BOR onderhands
8x100
6x110
6x110
Shoulder press plate loaded
8x50
8x60
6x60
gewicht van de armen enzo niet meegerekend
standing leg curls reps per been
10x35
10x35
10x35
cross over cables van onder naar boven
12x20
12x20
12x20
lat pulldown close grip
10x70
10x70
8x70
upright rows
8x30
8x30
8x30
rope pushdown
8x30
8x30
8x30
db preacher curls
6x18
6x18
6x18
 
veel werk voor een FB :)
 
veel werk voor een FB :)

Ja, volgede week ga ik mindereren naar 7 oefeningen per training


als ik onder onderhoud eet gaan deadlifts toch k*t en door de energie die het kost gaat de rest van de trainig ook k*t :roflol:


Dus in de bulk pak ik deadlift weer op, in paar weken rep ik dan 160-180
 
Lekkere training weer! Gaat goed op de front squat zo te zien ;)
:kiss: :kiss:
 
als ik onder onderhoud eet gaan deadlifts toch k*t en door de energie die het kost gaat de rest van de trainig ook k*t :roflol:


Dus in de bulk pak ik deadlift weer op, in paar weken rep ik dan 160-180

Echt een van de domste redenaties die ik hier voorbij heb zien komen.
 
Echt een van de domste redenaties die ik hier voorbij heb zien komen.

Ik vind het vrij slim..als een oefening je hele training in de weg staat, waarom zou je dat dan doen?
Lekker paar maanden klote trainingen hebben omdat je kost wat kost deadlift wilt blijven doen :o
 
Back
Naar boven