Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lekker man 2x160. Goed dat je Machete als publiek/trainingsmaat erbij had. Helpt altijd wel wat.![]()
Was zeker lekkere training bro ! ik verbaasde me dat je vrolijk meedeed met dips. je moet echt een riem kopen. dit gaan we zeker weer doen![]()
schreeuwen helpt altijdnice 2 x 160 bro! Dips met +20 fuark! dan kom ik nie meer omhoog
![]()
Kan prima. Hou wel rekening met intensiteit/volume.
Strong benchpress, goed man.
Nice skullcrushers
Tips voor die incline, onderarmen, misschien proberen de stand van je handen iets bij te stellen, dus meer alsof je een stuur vast hebt, dan een denkbeeldige barbell, als je begrijpt wat ik bedoel

)Goeie progressie man, lekker bezig. Die training van curry .. http://static3.emoticonize.com/2012/1/1/f35099.gif why
Ik ga 1 keer in de 2 weken op zaterdag Brandon Curry lat workout doen. Ik heb liever volle brede rug in zomer dan 6pack
Thx brahs! Lats voelden lekker volgende dagIk ga 1 keer in de 2 weken op zaterdag Brandon Curry lat workout doen. Ik heb liever volle brede rug in zomer dan 6pack
![]()