AndroidHealthClinic

Skyblazer failing to get shredded

Bezoekers in dit topic

Ik heb laatst nog Anabolic wms aangeschaft :p


Over wms gesproken, ik gebruik nu sinds 3 weken als post-workout een combo van WMS+PeptoPro+CoP ipv. Magnificent dat ik de maanden ervoor gebruikte en ik merk dat herstel beter, is en krachttoename gaat ook goede kant op.

Ik heb zelf CoP nog niet geprobeerd, eerst maar eens mijn kre-alkalyn opmaken. WMS en PeptoPro is een ideale combo, bij mij merk ik ook dat spieren veel voller zijn ten opzichte van de periode dat ik Magnificent gebruikte. Herstel is ook beter uiteraard, nog een voordelig neveneffect is het volgende:

Door deze lage osmolaliteit zorgt Waxy Maize er tevens voor dat eventueel “gevangen” onderhuidsvocht de bloedbaan ingetrokken word voor een nog droger resultaat en nog meer definitie van de spieren.

Mooi toch hehe!
 
]Borst & Biceps

Bech Press: 10x50
8x60
6x70
5x75
4x75
6x70
Incline Dumbbell Press: 4 sets of 10 reps 10x26
7x28
5x30
7x26
Dumbbell Flyes: 3 sets of 8 reps 8x18
8x20
8x20
Cross-over cable: 8x25
8x30
8x30
Machine Crunch20x65
20x70
15x70
14x65
Preach Curl12x35
10x40
8x42
8x40
Hammer Curl8x18
6x20
7x18
Incline DB Curl8x12
6x14
7x14
 
Wanneer pak je die 80kg op bp? btw je doet dertig varianten van lats op 1 van je rugdagen, waarom doe je niet weighted pull ups op bicepdag, goeie massabouwer!

Je hebt toch nu een riem.
 
Goed zo! Proud of u son :D
 
Huh? Ik zag eerst Poppin reageren hier :roflol:

Had topic geopend in google chrome en poppin gebruikt dat altijd :( ik gebruik IE
U didn't see nothing brah. :D
 
Sterke training weer gedraaid maat.:)
 
Kijk daar zijn de 30'ers weer.. nice train bro!
 
16 setjes borst? nice !
 
Wanneer pak je die 80kg op bp? btw je doet dertig varianten van lats op 1 van je rugdagen, waarom doe je niet weighted pull ups op bicepdag, goeie massabouwer!

Je hebt toch nu een riem.

thx bro! hoop dat volgende week 80 lukt, misschien net 4 reps als ik goede dag heb. ben nog te slap voor weighted pull ups :(

Goed zo! Proud of u son :D

danku :kiss:

Sterke training weer gedraaid maat.:)

thx bro!

Kijk daar zijn de 30'ers weer.. nice train bro!

thx bro! volgende week meer reps op de 30'ers, wel raar vind ze lichter aanvoelen dan die van 28.

16 setjes borst? nice !

thx bro! ja brock lesnar style, lekker veel sets. vond borst eerst een van de mindere punten qua vorm, word nu steeds beter.

---------- Post toegevoegd Tue 28 Feb 2012 om 17:46 ----------

Training vandaag overgeslagen, ben verkouden en merk slaap te kort door afgelopen weekend (voelt als jetlag vandaag xD ) Morgen maar weer.
 
Dan morgen weer lekker knallehhh.:)
 
rug en triceps

deadlift:
10x60
8x80
8x100
6x120straps
6x120straps
3x140straps
BOR:
10x60
8x60
8x60
PullUps medium grip7xbw
6xbw
6xbw
T-Bar Row
10x30
8x40
8x40
Dips
12xbw
8xbw+10
6xbw+15
8xbw+10
Triceps push down
10x30
8x35
8x30
Skullcrushers
10x30
10x35
8x35

Moeizame training, was gister wat ziekig en weinig gegeten daardoor. Was te merken dat ik vandaag tijdens training minder energy had. Was nog beetje verkouden maar minder vol dan gister.
 
I know what you feel..Die verkoudheid is echt irritant.
Lekker wat gas terug nemen en volgende week weer knallen ;-)
 
Dips nice :D Sterke DL ook, toch goed dat je bent gegaan.
 
Vindt het toch niet slecht, maar ik begrijp eruit dat je je wat minder voelde. Er staan toch lekkere getallen, dus ik zeg: goed gedaan.:)
 
Verkoudheid is f*cked.. ben zelf ook al 2 weken aan t snotteren..

toch heerlijke dips neergezet bro!
 
I know what you feel..Die verkoudheid is echt irritant.
Lekker wat gas terug nemen en volgende week weer knallen ;-)

ja k*t verkoudheid, is vandaag gelukkig al stuk minder. ben benieuwd hoe morgen gaat met schouders en biceps

Dips nice :D Sterke DL ook, toch goed dat je bent gegaan.

Thx bro! dipriem eindelijk mee vandaag :p zat er tijdens DL wil ff helemaal doorheen.

Vindt het toch niet slecht, maar ik begrijp eruit dat je je wat minder voelde. Er staan toch lekkere getallen, dus ik zeg: goed gedaan.:)

Thx bro!

Verkoudheid is f*cked.. ben zelf ook al 2 weken aan t snotteren..

toch heerlijke dips neergezet bro!

Thx bro! Ik heb gister ff extra vitamine tabs genomen, lijkt tot nu toe wat te werken.
 
Impressive dat je ondanks je verkoudheid toch nog goed getrained hebt! :D Goed zo.
 
Back
Naar boven