Fitness Seller

Skyblazer failing to get shredded

Bezoekers in dit topic

rug en triceps

deadlift:
8x60
8x80
8x100
6x120straps
6x120straps
3x150straps en terug leggen in rek *
BOR:
10x60
8x70
8x70
PullUps medium grip6xbw
4xbw
4xbw
Low Row Close Grip plate loaded **
12x30
8x50
6x70
1 arm
R: 6x25 L: 6x25
R 6x30L: 6x30
Dips
11xbw
7xbw+10
6xbw+15
4xbw+15
Triceps push down
12x30
8x35
6x35
Skullcrushers
10x30
8x35
8x32

* Terug leggen in rek = Voor de plek waar ik deadlift doe staat squatrack, na laatste rep ga ik niet gelijk naar beneden maar loop voorzichtig naar voren en leg de barbell terug in safetybars van squatrack. Goed voor de balans en aanspanning van rug spieren. Daarnaast hoef ik niet helemaal te bukken als ik schijven eraf haal om op te ruimen.

** Sinds donderdag staat er 3 nieuwe plate loaded machines in het krachtgedeelte (incline chest press, shoulder press en low row) Hierdoor is het allemaal krapper geworden en kan ik plek niet meer gebruiken waar ik eerst de barbell voor t-baw row neerlegde, dus gebruik nu de plate loaded low row close grip. Als afwisseling doe ik 3 sets met beide armen en daarna nog 2 sets met 1 arm per keer.
 
Laatst bewerkt:
Hmm dips en pull-ups. Jaloers :rolleyes:.
 
Ik zou oppassen met rack pulls, kan zo in je onderrug schieten.
 
Ik zou oppassen met rack pulls, kan zo in je onderrug schieten.

oh ik voer wel gewoon vanaf de grond uit. tis alleen dat ik het k*t vind om na deadlifts te bukken en die schijven eraf te halen, dus bij allerlaatste set van deadlift leg ik m terug in het rek.
 
Mwoa eerder bij normale deadlift dat het erin schiet, vind rack pulls zelf altijd wel fijn
 
Pittige 1 hand low rows.:)
 
Pittige 1 hand low rows.:)

Thx bro! Alleen zie nu net dat de gewichten niet kloppen xD Heb gewicht van de schijven per kant erop gezet ofzo??? snap zelf ook niet helemaal meer hoe ik het zo heb kunnen opschrijven :p Nog ff wennen aan plate loaded machine :o
 
Lekkere training dear! :kiss:
 
niet te veel straps he :heart:
 
Nice train bro!

Zou wel oppassen met het rondlopen met de barbell.. Je gaat toch een andere beweging maken dan met een deadlift..

Strong rackpulls are strong :trollface:
 
Thx bro! Alleen zie nu net dat de gewichten niet kloppen xD Heb gewicht van de schijven per kant erop gezet ofzo??? snap zelf ook niet helemaal meer hoe ik het zo heb kunnen opschrijven :p Nog ff wennen aan plate loaded machine :o


is de nieuwe plate loaded machine er!?

word binnenkort maar x samen trainen :)

nice bro! (L)
 
Negeer dat gebabbel hierboven maar, als je je serieus blesseert met een barbell in t rek leggen, mag je je toh wel afvragen wat voor zielig lichaampje je wel niet hebt ;)
 
Awww shittt :roflol:

Lekker log trouwens ik follooww
 
Nice train bro!

Zou wel oppassen met het rondlopen met de barbell.. Je gaat toch een andere beweging maken dan met een deadlift..

Strong rackpulls are strong :trollface:

thx bro! Probeer er tijdens lopen op te letten dat ik zelfde houding blijf als deadlift, en niet met me armen aan de barbell ga trekken, 50cm lopen is ook niet zo ver.

is de nieuwe plate loaded machine er!?

word binnenkort maar x samen trainen :)

nice bro! (L)

Ja plate loaded machines staan er sinds vorige week donderdag, je bent tijd niet geweest bro :p Als je morgen begin van de middag tijd hebt kunnen we wel samen benen trainen

Negeer dat gebabbel hierboven maar, als je je serieus blesseert met een barbell in t rek leggen, mag je je toh wel afvragen wat voor zielig lichaampje je wel niet hebt ;)

Thx bro! zorg ervoor dat die houder zou staat dat ik maar 3-5cm hoef te zakken om barbell erin te leggen

Awww shittt :roflol:

Lekker log trouwens ik follooww

Thx bro! En welkom in log
 
schouders en biceps

dumbbell shoulder press
12x16 wu
12x16 wu
10x22
8x24
4x26prwel fail, wou 6 reps halen :mad:
7x24
Side Raises (armen 90graden)9x10
7x12
4x12
5x12 :mad: Door zweethanden glijd DB naar beneden na 4-5 reps als ik dan nog verder ga doen me polsen zeer aan eind van positieve rep. Moet hier ff oplossing voor bedenken.
seated bent over rear delt raise10x14
10x16
10x16
Shoulder Press Plate Loaded
12x20
5x50
8x40
6x50
1ste keer dat ik deze gebruikte, wou eigenlijk na db shoulder press doen alleen was bezet. btw, word hierin ook gewicht van de armen meegenomen? Zit geen tegengewicht verder bij die de armen waar je de schijven aanhangt compenseert.
Upright Rows6x40
6x45
6x45
5x45
DB Shrugs6x30
6x32
6x34/PR
Pec Deck Shrugs10x100
8x120
6x120
Hammer Curls (diagonaal)8x16
10x16
8x18
6x18
EZ-Bar 21'en7x27 7x27 7x27
7x30 7x30 4x30
7x27 7x27 5x27

Hmm, goede dingen: 2 pr's erbij, schouders en biceps lekker vol.
slechte dingen: shoulder press plate loaded had na db shoulder press gemoeten, dacht dat 30kg ez-bar pr was xD Maar is precies zelfde als vorige week, ook de rep range :mad:

Na afloop nog ff filmpje van gym gemaakt en thuis pics genomen.

Filmpje (met mooie weer lekker alles buiten neergezet.
You mirin' dem hout gemaakte lat pulley en benches?
http://www.youtube.com/watch?v=myosdptroFc


Pics:
Nog 1,5 week toch cut begint
[afbeelding niet meer beschikbaar]
[afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Laatst bewerkt:
Dat ziet eruit als een goede training! En aan de pics te zien begint het zijn vruchten af te werpen.
 
Lekkere complete schouderworkout. Voor wegglijden zou ik idd wat magnesium aanschaffen; kost maar 2,50 per blok en daar doe je al een flinke tijd mee.:)
 
Back
Naar boven