AndroidHealthClinic

Skyblazer failing to get shredded

aah zo XD, ik heb toch de voorkeur om shrugs met een barbell te doen dan in een apparaat

Shrugs zijn slecht, daar krijg je traps van

Still going strong.:)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.047
aah zo XD, ik heb toch de voorkeur om shrugs met een barbell te doen dan in een apparaat

Ik wissel ze af met db shrugs

Thx bro! Hopelijk kan jij binnenkort ook weer trainen

Upper Body van alles
Deadlift
10x60
10x60
8x80
8x80
3x100
3x100
Zonder straps, 3reps met 100 lukte nog net daarna gleed bb te ver weg.
bench press
12x60
8x70
4x80
5x90prwel wat hulp van spotter bij laatste 3 positieve reps. negatieve reps had ik nog controle over het gewicht, rustig laten zakken.
Incline DB Press
8x28
6x32
machine shoulder press
10x20
8x30
5x40
super setLow row close/wide grip
8x60 8x60
8x70 8x70
5x80 5x80
super setside raises/db shrugs
8x12 6x32
7x12 5x34
drop settriceps pushdown
6x40
8x35
10x30
12x25
seated cable row
8x60
8x70
ez-bar 21'en
7x20 7x20 7x20
7x25 7x25 7x25
5x30 5x30 5x30

Trainingstijd: 70min

Was lekkere upperbody training voor op de zondag, dinsdag weer UB1 volgens schema.
Armen, rug en borst zaten lekker vol na afloop. Vooral armen.

gvd had pic gemaakt maar photobucket doet nog steeds k*t (al aantal dagen) :fuu:

Wat is je max deadlift? 3x100 en dan al gripproblemen vind ik wel vaag als ik zo je andere oefeningen zie.

Dan upload je met tinypic of zo.

Maar damn volle training!

• #1.050
Wat is je max deadlift? 3x100 en dan al gripproblemen vind ik wel vaag als ik zo je andere oefeningen zie.

2x160 met straps is me max. Ik krijg bij deadlift snel last van zweethanden (10keer zo snel als bij andere oefeningen) die 3de rep met 100 had ik stang met vingertoppen nog net vast. Probeer tussen DL sets door goed rust te nemen en ademhaling te controleren, werkt wel voor minder zweethanden.
Heb tijdje mixed grip geprobeerd en toen lukte 130 zonder straps alleen ik las toen best veel van blessures door mixed grip dus ben weer terug gegaan naar pronated en straps.

Dan upload je met tinypic of zo.

Maar damn volle training!

nee geen tinypic, ik wacht wel paar dagen

thx brah! succes met je eigen training nu :p

Je kan gewoon mixed grip gebruiken hoor

Ken weinig verhalen van dichtbij die er ooit blessures door gehad hebben.

En/of magnesiumpoeder gebruiken.

Oh mja oke had ik niet aan gedacht.

Mixed grip is voor homo's

doe je die DL met of zonder deadstop?

• #1.057
Je kan gewoon mixed grip gebruiken hoor

Ken weinig verhalen van dichtbij die er ooit blessures door gehad hebben.

Blijft risico, iemand hier op forum scheurde zijn pees toen hij nog warming up sets aan doen was. Neem risico liever niet daarop.

doe je die DL met of zonder deadstop?

Lekker touch 'n go :D Af en toe wel deadstop rep als me stang te ver weg glijd, dan moet ik m ff opnieuw beter vastpakken en dan ga ik weer verder voor 1-2 reps.

Ik vind dat altijd zo'n gezeur met mixed grip.
Je pezen scheuren niet zomaar af, althans niet van de mixed grip.
Als een pees zomaar afscheurd komt dat door een belastbaarheid die is afgenomen, zo zie je mensen die van de trap af stappen en ineens hun kuit scheuren.

Als je bang ben voor mixed grip zou ik ook stoppen met squaten, benchen, curls, extenstions en alle andere oefeningen :p

Als een pees zomaar afscheurd komt dat door een belastbaarheid die is afgenomen, zo zie je mensen die van de trap af stappen en ineens hun kuit scheuren.

Als je bang ben voor mixed grip zou ik ook stoppen met squaten, benchen, curls, extenstions en alle andere oefeningen :p

Ik gebruik ook geen mixed grip uit angst voor een Bicep tear. Vindt Pronated veel lekkerder en ik vindt mixed grip gewoon een excuus voor een zwakke grip.

Om angst voor mixed grip nou meteen te koppelen met wat je opnoemt vindt ik een beetje een foute beredenering.

En om 3xl even te quoten:
Ik weet niet nu, maar een jaar of tien geleden stond de bicepsblessure op nr 1 bij de deadlift blessures. Ik neem aan dat het nu niet veel anders zal zijn.

• #1.060

Ik gebruik ook geen mixed grip uit angst voor een Bicep tear. Vindt Pronated veel lekkerder en ik vindt mixed grip gewoon een excuus voor een zwakke grip.

Om angst voor mixed grip nou meteen te koppelen met wat je opnoemt vindt ik een beetje een foute beredenering.

En om 3xl even te quoten:

Ja liever pronated bij deadlift, heb geen zin in dit

tumblr_lhqrl6JT9t1qbw12jo1_500.jpg

Als misgaat is het ook gelijk goed mis

Terug
Naar boven