- Waardering
- 7.881
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gaan je armen zo laag van hangen zonder traps
.aah zo XD, ik heb toch de voorkeur om shrugs met een barbell te doen dan in een apparaat

Wat is je max deadlift? 3x100 en dan al gripproblemen vind ik wel vaag als ik zo je andere oefeningen zie.
Dan upload je met tinypic of zo.
Maar damn volle training!

Je kan gewoon mixed grip gebruiken hoor
Ken weinig verhalen van dichtbij die er ooit blessures door gehad hebben.
Af en toe wel deadstop rep als me stang te ver weg glijd, dan moet ik m ff opnieuw beter vastpakken en dan ga ik weer verder voor 1-2 reps.
Ik vind dat altijd zo'n gezeur met mixed grip.
Je pezen scheuren niet zomaar af, althans niet van de mixed grip.
Als een pees zomaar afscheurd komt dat door een belastbaarheid die is afgenomen, zo zie je mensen die van de trap af stappen en ineens hun kuit scheuren.
Als je bang ben voor mixed grip zou ik ook stoppen met squaten, benchen, curls, extenstions en alle andere oefeningen![]()
Ik weet niet nu, maar een jaar of tien geleden stond de bicepsblessure op nr 1 bij de deadlift blessures. Ik neem aan dat het nu niet veel anders zal zijn.
Ik vind dat altijd zo'n gezeur met mixed grip.
Je pezen scheuren niet zomaar af, althans niet van de mixed grip.
Als een pees zomaar afscheurd komt dat door een belastbaarheid die is afgenomen, zo zie je mensen die van de trap af stappen en ineens hun kuit scheuren.
Als je bang ben voor mixed grip zou ik ook stoppen met squaten, benchen, curls, extenstions en alle andere oefeningen![]()
Ik gebruik ook geen mixed grip uit angst voor een Bicep tear. Vindt Pronated veel lekkerder en ik vindt mixed grip gewoon een excuus voor een zwakke grip.
Om angst voor mixed grip nou meteen te koppelen met wat je opnoemt vindt ik een beetje een foute beredenering.
En om 3xl even te quoten: