Fitness Seller

Skyblazer failing to get shredded

Bezoekers in dit topic

Squat jij normaal niet heavier?

Heb wel s 100 gedaan maar diepte was best beroerd :P Merk dat nu ik narrow heb gedaan een paar weken met hakken op 2 schijfjes me hamstrings wat opgerekt zijn en ik nu bij wide makkelijk paralel haal

---------- Post toegevoegd Wed 20 Mar 2013 om 14:56 ----------

Weet iemand trouwens hoe je topic titel kan veranderen? Lukt me niet meer
 
Thx brah! Smeer die schouder nu ff voor slapen in met tijgerbalsem, tis al minder

Ja dat heb ik ook gedaan, en goed warm kleden heeft ook geholpen. Nu hopen dat het weg blijft! :)

En een mooie training weer, squats zijn goed sterk. Log tItel kan ik ook niet meer veranderen, is echt ****ed up ???
 
Heb wel s 100 gedaan maar diepte was best beroerd :P Merk dat nu ik narrow heb gedaan een paar weken met hakken op 2 schijfjes me hamstrings wat opgerekt zijn en ik nu bij wide makkelijk paralel haal

---------- Post toegevoegd Wed 20 Mar 2013 om 14:56 ----------

Weet iemand trouwens hoe je topic titel kan veranderen? Lukt me niet meer

Originele post in geavanceerd aanpassen (openingspost) en daar de titel aanpassen?

---------- Post toegevoegd Wed 20 Mar 2013 om 18:32 ----------

Wait wut, 120 kg leg extensions? :eek:
 
Ja dat heb ik ook gedaan, en goed warm kleden heeft ook geholpen. Nu hopen dat het weg blijft! :)

En een mooie training weer, squats zijn goed sterk. Log tItel kan ik ook niet meer veranderen, is echt ****ed up ???

Thx bro!

Originele post in geavanceerd aanpassen (openingspost) en daar de titel aanpassen?

---------- Post toegevoegd Wed 20 Mar 2013 om 18:32 ----------

Wait wut, 120 kg leg extensions? :eek:

Hmm zo zwaar is die extension niet.

Nee aanpassen daar wil niet mee, enkel de post titel kan ik veranderen. Ben nu 4ever cutting xD
 
Thx bro!



Hmm zo zwaar is die extension niet.

Nee aanpassen daar wil niet mee, enkel de post titel kan ik veranderen. Ben nu 4ever cutting xD

zou je misschien beter doen? :trollface:
Nee serieus dan weet ik het niet, pm Big T ff?

Ik vin m toch zwaar klinken!
 
Best vooruit gegaan sinds de laatste keer dat ik hier was! Doe je goed brah! :D
 
ub2
incline db press
10x30
6x34
4x36 :mad:
3x36 :mad:
6x30
Lat pulldown closegrip
8x80
6x90
6x85
DB Flyes
8x20
8x20
8x20
low row close grip plate loaded
6x110
6x110
1arm
r: 6x60 l:6x60
DB Shoulder press
6x26
4x30
7x26
side raises
8x12
8x14
8x14
Dips
8xbw
8xbw+14
7xbw+14
ez-bar curls
7x40
6x40
6x40
chin ups
6xbw
6xbw


Meh viel wat tegen, denk dat niet komt door die superset armen gister, nu 3 dagen rust tot volgende ub training, zaterdag is lb2 :)
 
kuren hoeft niet voor aas te staan hé haha

je kan ook een antibiotica kuur volgen
 
wat liep er mis met die press?
 
kuren hoeft niet voor aas te staan hé haha

Ik zit wel aan de eiwitten shakies, protein kuur?:treuren:

je kan ook een antibiotica kuur volgen

wat liep er mis met die press?

Denk dat armen nog niet goed hersteld waren van de superset die ik gister deed. Ook die 10 reps met 30 als warming up waren te veel, doe normaal 2-3 ofzo en dan langzaam uitvoering. Iemand dacht warschijnlijk dat ik moeite had en kwam helpen en ging achter me staan, ben toen maar door gegaan tot bijna failure :roflol:
 
waarom geen ronnie coleman toestanden dan?

beter 2 keer in week elke spiergroep pakken dan 1 keer in week en dan zwaar overbelasten met teveel oefeningen.



tenzij ronnie coleman mode aan staat
 
lb2
Deadlift
4x150
6x150
ss legextensions vs legcurls legextension is andere dan vorige keer en legcurls is per been
8x55 8x35
8x60 8x40
8x60 8x40
seated calf raises slow reps
10x45
10x45
10x45
Machine crunch
20x75
20x75


Deadlift ging lekker, powerlifter die ook deadlift aan het doen was zei dat mijn techniek goed was (had ff gevraagd voor zekerheid) Leg press was bezet dus heb supersetje gedaan.

Door tentamenweek etc heb ik weinig tijd om logs te volgens, zodra dit voorbij is zal ik alles dubbel zoveel vol spammen :o
 
Laatst bewerkt:
mirin deadlift :heart:
 
Back
Naar boven