AndroidHealthClinic

Skyblazer failing to get shredded

Sterke hammercurls man! volgens mij waren die aantal weken lager toen we samen trainden?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.822
200kg

With the force of zeeezZ en crea

Do it

Do it f**got

Jij moet dan wel ff langs komen :o

Sterke hammercurls man! volgens mij waren die aantal weken lager toen we samen trainden?

Ja waren toen wat lager, die training in Assen was 1na laatste week van me cut.

Verbaast me trouwens dat ik gelijk in de 1ste week van de bulk veel kracht weer had, laatste 2 weken van de cut was het echt waardeloos wat dat betreft. Heb er nu 3 weken op zitten, nog 5 te gaan en dan shredded minder dik worden voor de zomer

• #1.823
lol woog vandaag 95kg, epic vet en vocht gainzz

• #1.825
in.

Haha dan zal het zo ongeveer 92 op nuchtere maag zijn denk ik.. Ik woog me laatst voor het pissen en was 94 kg, na het pissen gelijk gewogen en het was 92.6 kg :P

Bestel je weer veel pizza's ofzo? :roflol:

• #1.830
  • #1.831
ub1
DB press flat
6x38
5x40
5x40
BOR ss overhands vs onderhands
8x80 8x80
8x90 8x90
6x100 6x100
Decline DB Flyes
8x22
8x22
8x22
chinups
10xbw
8xbw
6xbw
Schouders geskipped
Preacher EZ-Bar curls
8x40
8x40
8x40
Triceps pushdown
8x40
5x45
5x45
Op eind nog wat licht schouderwerk, front raises, side raises en standing db press, 3-5kg en 15-20reps, iets van 3-4 setjes

Kreeg vandaag weer last van linker schouder, had al vermoeden dat het kwam doordat ik na een set met db's de linker te snel/niet goed laat vallen waardoor een spiertje tussen me side en front delt waarschijnlijk verrekt is. 1ste 2sets met db press liet ik ze nog op me borst zakken en deed dan een sit up maar bij de laatste liet ik ze vallen en gelijk last van linker delt, db shoulder press wou niet meer. In de loop van deze week zou de glucosamine moeten beginnen te werken dus hoop dat snel voorbij is.

Jij hebt ook gluco besteld?

Balen van je schouder man :( stevige BoR man! Hoe staat je rug erbij?

• #1.833
Jij hebt ook gluco besteld?

Balen van je schouder man :( stevige BoR man! Hoe staat je rug erbij?

Vorige week gehaald, tijdens wat onderzoek kwam ik een aantal berichten tegen van mensen die ervaarden dat het in het begin wat erger werd en na 10 dagen minder, gebruikt het nu een week.

Rug wel goed, zie foto op vorige pagina. Kan zo wel ff oude foto ernaast zetten ter vergelijking.

September 2012, April 2013

rugggg_zps18e2a162.jpg

Laatst bewerkt:
:roflol: ik heb ook geen log

Beschrijf je pijn eens en kun je de locatie aanwijzen op een afbeeldign?

• #1.835
:roflol: ik heb ook geen log

Beschrijf je pijn eens en kun je de locatie aanwijzen op een afbeeldign?

Tja pijn beschrijven, als ik me linker arm zij waarts strekt en op hele arm op 1 lijn is met schouders, (als je bv met cross over cabels helemaal gestrekt bent) Als me handpalm omhoog wijst heb ik geen pijn, als ik me hand dan omdraai dat de palm naar beneden wijst dan wel.

k2iccp.jpg

Zit hier ongeveer, beetje tussen side en front delt in. Heb er al een week last van, afgelopen vrijdag ging 30kg db shoulder press prima, alleen vandaag niet omdat er weer inschoot. Trouwens, nu doet best veel pijn nadat ik dat met arm strekken en hand omdraaien deed xD

I came.

Maar die cirkel gaat meer richting de aanhechting van de biceps, bedoel je het niet hoger? En hoe lang heb je hier al last van, en is het brandend/stekend/...?

Rotator cuffs misschien?

Terug
Naar boven