XXL Nutrition

Skyblazer failing to get shredded

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.841
I came.

Maar die cirkel gaat meer richting de aanhechting van de biceps, bedoel je het niet hoger? En hoe lang heb je hier al last van, en is het brandend/stekend/...?

Nee tis vrij laag, misschien is het wel punt waar side, front en biceps aanhechting samen komen? En stekende pijn trouwens, nog ongeveer 9 dagen last van. Weet wel zeker dat het komt omdat ik een keer een 38kg db te snel en verkeerd liet zakken.

Nee tis vrij laag, misschien is het wel punt waar side, front en biceps aanhechting samen komen? En stekende pijn trouwens, nog ongeveer 9 dagen last van. Weet wel zeker dat het komt omdat ik een keer een 38kg db te snel en verkeerd liet zakken.
Nu ben ik niet zo heel thuis in de blessures, zeker het schoudergewricht vind ik akelig, maar ik zou gewoon wat rustiger aan doen.

Ik sla geen vrouwen.

• #1.843
Hoelang ga je nog bulken nu?

Sterke BOR's bro, is ook wel af te zien aan je lats.. Die groeien bij mij dus voor geen klote. :P Ook wel te zien dat je droger bent geworden, mooie progressie man!

• #1.849
Mag jij wel een hele pot clen leegsnoepen :-p

Je bent wel stuk smaller geworden bij je taille/heupen lijkt wel.

True, na 1ste foto heb ik tot december gebulked, daarna 2 maanden strak gecut (zonder junken, woonde tijdelijk bij me ouders die 2 maanden en domino's bezorgde daar niet) en laatste foto gemaakt afgelopen zaterdag na 3 weken clean bulk.

Hoelang ga je nog bulken nu?

Nog 5 weken.

Sterke BOR's bro, is ook wel af te zien aan je lats.. Die groeien bij mij dus voor geen klote. :P Ook wel te zien dat je droger bent geworden, mooie progressie man!

Thx bro! Hoop dat ik vet% niet weer uit de hand laat lopen zoals gewoonlijk :roflol:

• #1.850
LB 1
Squats
8x80
8x90
8x90
db walking lungesdb per hand
14x14
14x16
14x16
Leg Extension
8x120
8x120
8x120
seated calf raises slow reps
8x45
8x50
8x50
Machine Crunch
20x70
20x70

Volgende x wel lachen als je naast Ronnie coleman staat he :p

Was jij in Zwolle? Ik was van plan naar Heerenveen te gaan, maar werd pas 11 uur wakker :o

• #1.855
Ik was er niet, kreeg paar foto's van iemand :roflol:

haha weet al wie je bedoelt :)
Hij heeft mij nog niet gestuurd :roflol:

net gezien en valt mee lol. bij phill heath stond ik er 1000 keer erger op

btw, Reus stond achter me in de rij, herkende hem maar durfde niet aan te spreken :( Indrukwekkend dat fysiek met zo'n lengte.

Laatst bewerkt:
met phil heath stond je met mij samen op de foto :$

Awesome pics. Great size. Look thick. Solid. Tight. Keep us all posted on your continued progress with any new progress pics or vid clips.
Show us what you got man. Wanna see how freakin' huge, solid, thick and tight you can get. Thanks for the motivation.

• #1.860
ub2
incline db press
8x34
7x36
5x36
Lat pulldown close grip
8x80
8x90
7x90
variation
r: 6x50 l: 6x50

DB Flyes
8x20
8x20
8x22
DB Rows reps per kant
8x34
8x38
8x38
DB Shoulder press
8x28
6x30
5x30
side raises
8x12
8x12
8x12
DIPS
6xbw
4xbw
teveel last van me schouder, bij db presses nergens last van.
Triceps pushdown
8x40
7x45
7x45
Preacher curls ez bar
10x40
8x45
7x45
Hammercurls reps per arm
8x20
8x22
7x22 sidecurls: 8x14

Was lekker training, nog 4 weken bulk te gaan. Morgen ub2, word sowieso nieuwe pr op de deadlift, twijfel nog over hoeveel ik pak.
setje met 150 en daarna 170 of setje 155 en daarna 165. Any toughts trouwe followers?

Terug
Naar boven