- Waardering
- 124
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 13%
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Succes met je doelen! dus voor de zomer wil je rond de 110kilo wegen?
Ben benieuwd, ga je log volgen.
net getraind en ik heb weer wat hoor. Ik schrok me de pl**ris.
ik was wezen bankdrukken. en ik dacht ik pak er nog 1 setje bij met dumbbells. dus ik ga naar het dumbbell rek en ik denk ik doe is ruig. Dus ik pak 2×40kg dumbbells en ga zitten op het bankje (een nieuwe bank) en ik fock me zelf op en ga liggen en ik gooi die dumbbells de lucht in. en ik zak zo door die bank heen en dumbbells landen 20cm naast me kop. dus ik vervloek mezelf in eerst instantie, omdat ik d8 dat ik die verstelpin er niet goed in had gedaan. Bleek dus dat de las gewoon los gelaten was van die hoofdpoot. t*ring ik heb dus een nieuwe les geleerd. voortaan altijd het bankje checken waar je op gaat zitten. ook al is die nog zo nieuw.

waar heb je op gebulkt? volgens mij kunnen wij hier nog veel van je leren.
Tsja... zo zie je maar: 'ongeluk zit in een klein hoekje'
Wat heb je precies getraind vandaag?
Succes met je cut. Die cm's op je taille gaan vanzelf. 15% voor aankomende zomer moet lukken, maar dan moet je wel stevig door cutten. Tot de 20% cutten zal een eitje moeten zijn, maar daarna zal het voor jou denk ik lastiger worden, omdat je dan al een eind gecut hebt. Maar gewoon volhouden.
is het dan miss een idee als ik op de 20% zit clean te bulken (dat is als ik het goed begrepen 'vetvrij' bulken toch?) en dan als ik gebulkt heb tot de 23% dan weer te cutten? of zou dat stom zijn?
Dat zou ik niet doen. 20% is imo nog steeds te hoog, al zou het wel een hele verbetering zijn. Maar goed, je moet gewoon kijken hoe het gaat. Als je merkt dat je echt vast zit op een bepaald percentage, kan je er voor kiezen om iets minder diep te cutten en bijvoorbeeld even een maandje op onderhoud te gaan zitten, om vervolgens weer verder te cutten richting de 16-17%.
Dank je wel!
ja ik vind het moeilijk gokken. en ik heb ook geen idee hoe me lichaam er uit zal zien als ik op 15% sta? ik stoor me erg aan me buik en t**ten. en ik ben nu 7kg kwijt en er is nog geen cm van me taille af. Dat is best frustrerend.

Je brengt het allemaal wel grappig
Dat bankje was waarschijnlijk ook niet voorzien op jouw lichaamsgewicht + 80kg aan halters
Anyway veel succes met je doelen. Ik heb de indruk dat er onder het vetlaagje toch wel al aardig wat massa zit, mogelijk door dat zware werk.
Snijder.. ik kom je ook volgen bro! Veel succes met het halen van je doelen..
In periodes dat ik niet train heb ik ook de neiging om te "bulken" als een beer!
Dus ken de weg die nu voor je ligt...