XXL Nutrition

Snijders afscheid van 30% 130kg

succes! ben benieuwd wat er onder dat vet zit

dan gaan we dat doen!
me sportschool is schraal en heb geen huidplooi meter..
Had gehoort dat je via de huisarts het ook kon laten meten?

Is niet nodig dat dat door een huisarts gebeurt. Je kan ook zelf een huidplooimeter kopen en iemand laten meten. Laat het dan wel elke keer door dezelfde persoon doen, anders kan je verschillen krijgen.

• Topic Starter Topic Starter
hier mijn trainingschema tot zo ver, ik pas het nog aan onder het trainen. zelf beetje aan het kijken wat de lekkerst oefeningen zijn, maar ik ben aardig tevreden. jullie zullen me wel smacken aangezien er geen deadlift en squat tussen staat. die heb ik nu paar keer alleen geprobeerd. maar toch wel last van over gehouden. Dus die bewaar ik liever als iemand me ken begeleiden. ik doe al me oefeningen 10,8,8,6 en dat voelt wel goed aan.

Borst
plat bankdrukken
Incline Bankdrukken
flyén

Rug
Lat Pull down (richting nek)
Pully machine('zagen')

Schouder
Shoulderpress
Zijwaarts dumbbell heffen (een vogeltje nadoen)

Nek
Upright row

Bicep
Bicep curl(ez-stang) of curl-machine
met dumbbell curlen

Tricep
Cable push down
Cable push down (met touw)

Benen
Leg press
Leg curl

Buik
2×25 met een sit-up apparaat met 35kg

Ik stond net op de weegschaal en die staat op 124kg. Ik had verwacht dat ik aangekomen zou zijn. Aangezien ik uit eten ben geweest en onbeperkt spare-ribs achterover heb gegooit. en gister ook zeker een kilo kip heb gegeten(was wel allemaal gegrild) maar het cutten gaat dus goed. Alleen heel irritant dat ik nog steeds geen indicatie heb van hoeveel % ik al gezakt ben, omdat we in de gym alleen zo'n electronisch ding hebben en die geeft van alles en nog wat aan. maar ja straks ga ik me schema'tje weer afwerken. Ik heb er zin in, hoop dat het een beetje gaat!

nu ff het ontbijtje inelkaar geflanst:
1whey shake
1 volkoren broodje kalkoenfilet
1 volkoren broodje slankie sambal

dit is een simpel ontbijtje omdat ik om 11uur afgesproken heb om ff wat te ontbijten/lunchen in de stad. Dus daar prop ik er nog wel een stokbrood in ofzo en daarna trainen.

trainen ging vandaag wel lekker opzich wel uitblinkers waren:

8 herhalingen met 65KG MP
8herhalingen 85kg bench was ik toch wel blij mee aangezien ik net begonnen ben.
wrom is de chestpress zoveel makkelijker? Aangezien ik makkelijk 115kg met de chestpres doe maar 8×85 bench was toch wel bijna alles wat er in zit. Komt het door dat je bij de bench veel meer moet corrigeren enzo? en bij chestpress alleen maar hoeft te drukken?
kusje

Probeer foto's van jezelf te maken, dan kan je goed zie hoe en waar je lichaam veranderd. Als je straks misschien een keer wat kilo's aankomt, kan je oude foto's vergelijken en dan zie je meteen wat het is (spier of vet). Je schema kan nog wel wat aan gesleuteld worden imo. Wat voor cardiomethode en schema hou je aan?

ik heb al wat foto's gemaakt. majah me 'zwemband' veranderd nog niet, dus kep nog wel wat kilo'tjes te gaan. broeken enzo zitten wel al een stuk losser en armen en schouders zijn al stuk droger volgens mij. Me schema is me eerste schema dus is indd nog nie helemaal super. Maar hij doet aardig ze werk. en ik ben van mening dat het toch weinig nut heeft om me vol op krachttraining te gooien aangezien ik toch niet genoeg binnen krijg om te groeien. Ik zie dit meer als een onderhoudsschema en als ik er wat mee win is het mooi. Me cardio is minimaal 3 keer inde week 45minuten crosstrainen op hartslag 155/160. Ik probeer meer cardio te doen maar ik heb er echt een pl**ris hekel aan. ik zal vandaag of morgen even nieuwe foto's posten misschien kunnen julie dan een schatting geven. ik haal elke keer met KT nog nieuwe PR's dus ik verlies in iedergeval geen spier denk ik.

gisteravond wat foto's gemaakt op 124kg. Ik zie weinig verschil misschien kunnen jullie schatten of i kal onder de 30% zit?

op 124kg
1ze8dxg.jpg

x59k7s.jpg

benen zijn nog under construction
en ik zou graag wat kritiek ofzo willen horen? dan ken ik d'r nog meer aan werken

Laatst bewerkt:
net getraind.
banken gaat steeds lekkerder. Ik doe nu setjes met 70/75 en gaat steeds makkelijker. Dus ik ben een tevreden mens dat ik ondanks me Cut alsnog vooruit ga

Ik doe nu ongeveer 2 maanden een FB-schema bevalt me opzich wel. maar misschien hebben jullie suggesties om me huidige schema aan te passen. of misschien een goed idee voor een split voor me? dit is mijn huidige schema.

Borst
plat bankdrukken 5×5
Incline Bankdrukken5×5
Peck-deck 5×5

Rug
Lat Pull down 5×5
Pully machine('zagen')5×5

Schouder
MP 5×5
Sideraise 3×5

Nek
Upright row 5×5

Bicep

Bicep curl(ez-stang) of curl-machine 3×5
Hammer Curl 3×5

Tricep
Cable push down 3×5
Cable push down (met touw) 3×5

Benen
Leg press 5×5
Leg curl 3×5
Calfraise 3×5

Buik
2×25 met een sit-up apparaat met 35kg

Of zeggen jullie dit is een mooi onderhoudsschema, want in de cut groei je toch niet (zoveel)

Ja ik doe minimaal 3× per week cardio minimaal 25 minuten tot 45minuten. op de crosstrainer,fietsen,hardlopen. probeer me hartslag tussen de 150/160 te houden. volgens het apparatuur verbrand ik zo'n 1000/1400kcal per sessie

net terug van de sportschool. motivatie was ver weg.. Ik had op een 1 of andere manier echt geen zin. dus was niet een topdag. maar ik heb in iedergeval gedaan:

Borst
plat bankdrukken 5×5 75/80kg
Incline Bankdrukken5×5 50kg
Peck-deck 5×5 50kg

Rug
Lat Pull down 5×5 90kg
Pully row 5×5 70kg

Schouder
MP 5×5 70kg
Sideraise 3×5 10kg

Nek
Upright row 5×5 65kg

Bicep
Bicep curl(ez-stang) of curl-machine 3×5 40kg
Hammer Curl 3×5 16kg per DB

Tricep
Cable push down 3×5 30
Cable push down (met touw) 3×5 20

ik denk dat ik maar naar en Split schema ofzo moet kijken, want dit komt een beetje me strot uit.

zijn genoeg schema's in omloop op het forum die het leuk houden hoor, en een splitschema geeft inderdaad wat meer variatie.
ik zou wel het aantal reps wat hoger houden, iets van 8-10 ofzo ipv 5
succes!

succes Bro met het halen van je doelen!

Bent iig al goed opweg!

geduld is een schone zaak ;)

Terug
Naar boven