Fitness Seller

Snijders afscheid van 30% 130kg

• Topic Starter Topic Starter
yup, het frustrerende is, ik zie zelf niet of er nouw wat af is of niet in de spiegel. er is nouw ongeveer al 8kg af. maar ik ken niet zien of ik nouw al droger word ofzo. En in me gym hebben ze geen goede vet-meter. dus jah het is indd een kwestie van geduld

foto logje bijhouden? zie je vanzelf je vooruitgangen..
Het duurt even.. het gaat ook niet op dagen maar op maanden en jaren ;)

en de aanhouder wint zeggen ze altijd he :D

Ik weet het ik maak om de 4 kg ofzo foto's. Maja moet goedkomen. ik heb er vertrouwen in haha.
jij heb denk ik een betere bassis. Jij moet juist als een idioot vreten. Ik moet juist minderen:(

ja dat klopt :P

Ik moet vreten alsof mn leven er vanaf hangt :P

ik moet me heel erg inhouden. hoewel ik er niet echt moeite mee heb. vreet me gewoon ziek aan kip. is ook lekker en ik ben er nog niet van aan gekomen.

Net getraind, ging beter dan verwacht. Vorige week ging het goed klote, aangezien ik flink ziek was en trainen dus echt totaal niet ging ook al probeerde ik het wel. Maar nu had ik weer een nieuw 'obstakel' met trainen. was blijkbaar een opendag of zoiets voor de 'mindergelukkigenonderons' oftewel de mongooltjes. lag ik de benchen en kwam er ineens zo'n kwijlend scheeld koppie boven me hangen: HALLLLLLLLOOOOOOO! maar ondanks alles ging het wel lekker.

Borst
plat bankdrukken 5×5 75kg
Incline Bankdrukken5×5 50kg
Peck-deck 5×5 45kg

Rug
Lat Pull down 5×5 85kg
Pully row('zagen')5×5 75kg

Schouder

MP 5×5 70kg
Sideraise 3×5 45kg (in een soortgelijke machine)

Nek
Upright row 5×5 65kg

Biceps
Bicep curl(ez-stang) of curl-machine 3×5 45kg
Hammer Curl 3×5 16kg

Tricep
Cable push down 3×5 35
Cable push down (met touw) 3×5 25

Benen
Leg press 5×5 150kg
Leg curl 3×5 45kg
Calfraise 3×5 70kg

hehehehe.. cool log bro!
en ik merk dat je graag vreet.. aller dan ben ik toch de enige niet!

dat is een aardig MP tegenover je bench ... goed werk, keep on cutting ;)

@backinaction
nee. ik zal heel bij zitten als ik rond de 12/13% zit en ik weer ken bulken. Daar heb ik totaaaaaal geen probleem mee. Maar dan zal ik wel een stuk cleaner vreten dan dat ik eerst heb gedaan, want dit wil ik echt niet meer. Maar ja ik zit nog steeds op een kg per week wat d'r af gaat dus moet goed komen (zeggen ze)

@robke

Ja me bench wil niet echt. Maar het is zoiezo frustrerend dat ik niet echt snel vooruit ga in de cut. Ik heb me eiwitjes al iets omhoog gegooit hoop dat het helpt.

als je er zo keihard aan blijft werken komt dat goed bro. (punt) :thumbup:

Thanks. Ik ben nog steeds super gemotiveerd en de eerste 10kg is er al bijna af!

Lager vetpercentage / afvallen = grotendeels voeding.
Geen idee hoe erg je met voeding bezig bent, maar raad aan veel sticky's door te lezen.

Maaltijden over de dag verdelen voor optimale verbranding., heel veel water drinken, etc.
HIIT kan ook veel bijdragen aan afvallen :)

Veel succes iig :)

Net getraind, ging beter dan verwacht. Vorige week ging het goed klote, aangezien ik flink ziek was en trainen dus echt totaal niet ging ook al probeerde ik het wel. Maar nu had ik weer een nieuw 'obstakel' met trainen. was blijkbaar een opendag of zoiets voor de 'mindergelukkigenonderons' oftewel de mongooltjes. lag ik de benchen en kwam er ineens zo'n kwijlend scheeld koppie boven me hangen: HALLLLLLLLOOOOOOO! maar ondanks alles ging het wel lekker.

:roflol:
Verder wel goeie training!
keep up the good work

Hee man, is je hartslag tijdens de cardio niet te hoog?
Ideaal voor vetverbranding is toch een stukje lager volgens mij, ook met jouw leeftijd.
220-20 (jouw leeftijd)=200, 70% van 200= 140...

ik heb nouw niet echt een vast voedingsschema, aangezien ik wel gevarieerd wil eten, maar ik eet gemiddeld zo'n 2000/2300 kcal en probeer zo hoog mogelijk in de eiwitten te zitten. en 's avonds wat lager in de KHD. Ik drink me eigen het lazerus aan het water. en wat me cardio betreft. Een begeleider daar heeft het berekent dat mijn hartslag minimaal op de 156 moet zitten en max op 168. Ach volgens mij zit het qua voeding en cardio wel goed,want volgens mij verlies ik nog geen massa/kracht aangezien ik nog steeds langzaam voorruit ga. Thanks voor de support

Ik heb met veel interesse je log gelezen snijder. Ik heb ongeveer dezelfde stats als jij en ga nu aan hetzelfde traject beginnen als jij 2 maanden geleden. maar ik hoop dat ik dezelfde progressie maak als jij.

Je zegt het zelf niet te zien dat je bent afgevallen. Maar dat is altijd erg moeilijk. Daarnaast moet je gewoon meer geduld hebben. Je kan niet verwachten dat je in 2 maanden kwijt raakt wat je in 10 jaar hebt aangegeten.

Maar ik vind dat je supergoed bezig bent. Erg knap van je. En ik blijf je aanmoedigen. Ik hoop echt dat je je doelen haalt :D

Ik heb met veel interesse je log gelezen snijder. Ik heb ongeveer dezelfde stats als jij en ga nu aan hetzelfde traject beginnen als jij 2 maanden geleden. maar ik hoop dat ik dezelfde progressie maak als jij.

Je zegt het zelf niet te zien dat je bent afgevallen. Maar dat is altijd erg moeilijk. Daarnaast moet je gewoon meer geduld hebben. Je kan niet verwachten dat je in 2 maanden kwijt raakt wat je in 10 jaar hebt aangegeten.

Maar ik vind dat je supergoed bezig bent. Erg knap van je. En ik blijf je aanmoedigen. Ik hoop echt dat je je doelen haalt :D

Ik zal ook zeker jouw log in de gaten gaan houden!
Ik zie wel dat ik afgevallen ben aan me broeken etc. want die trek ik zo over me reet heen. maar jah DE buik he haha. Daar heb ik indd veel geduld voor nodig en dat is niet mijn sterkste kant. Ik tuutlijk haal ik mijn doelen (positief denken helpt ook een hoop:D)

Tja volgens mij bestaat je buik niet alleen uit vet maar ook uit bindweefsel en veel huid. En dat duurt wat langer om bij te trekken. Maar 9 kilo in 1,5 maand is echt goed joh! Alleen niet al te mager eten;..want dan hou je het ook niet vol.

Dat is mijn eigen last;..ik moet het volhouden!

ik eet wel mager maar indd niet TE. Ik eet zoiezo veel eiwitten (eieren, kipfilet etc.) en daar was ik al gek op dus. er veranderd eigenlijk weinig aan me eetpatroon, behalve geen Mac of burgerking meer, dat zijn nouw niet echt de dingen die je moet nemen als je wilt afvallen. en het duurt nog wel even voordat het zomer is,dus ik heb nog wel even geduld met mijn buik.

wanneer ga je weer trainen maat? Niet verzwakken nu he ;)

Terug
Naar boven