- Waardering
- 124
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Net getraind, ging beter dan verwacht. Vorige week ging het goed klote, aangezien ik flink ziek was en trainen dus echt totaal niet ging ook al probeerde ik het wel. Maar nu had ik weer een nieuw 'obstakel' met trainen. was blijkbaar een opendag of zoiets voor de 'mindergelukkigenonderons' oftewel de mongooltjes. lag ik de benchen en kwam er ineens zo'n kwijlend scheeld koppie boven me hangen: HALLLLLLLLOOOOOOO! maar ondanks alles ging het wel lekker.

Ik heb met veel interesse je log gelezen snijder. Ik heb ongeveer dezelfde stats als jij en ga nu aan hetzelfde traject beginnen als jij 2 maanden geleden. maar ik hoop dat ik dezelfde progressie maak als jij.
Je zegt het zelf niet te zien dat je bent afgevallen. Maar dat is altijd erg moeilijk. Daarnaast moet je gewoon meer geduld hebben. Je kan niet verwachten dat je in 2 maanden kwijt raakt wat je in 10 jaar hebt aangegeten.
Maar ik vind dat je supergoed bezig bent. Erg knap van je. En ik blijf je aanmoedigen. Ik hoop echt dat je je doelen haalt![]()
)