- Waardering
- 1.012
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 126kg
Verander je titel van beginnerslog maar, als je maandag die 200 DL![]()
als ik de 200 deadlift idd
alhoewel ik nog altijd maar een beginner ben imo 
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Verander je titel van beginnerslog maar, als je maandag die 200 DL![]()
alhoewel ik nog altijd maar een beginner ben imo 

erg netjes kerel ! die 160 kg is wel een diepe squat maar mijn fullsquats zijn diepernevertheless een erg nette squat
die deadlift is ook erg netjes gast !! 200 kg is een heerlijke grens
jammer van je bench maar dat gaat wel goedkomen !
gefeliciteerd met je nette resultaten!

.Dat zijn prachtige gewichten voor iemand die zo kort traint. Ik snap er niks van.
Wel opmerkingen:
- full squat is eerder een ietwat diepe parallel. Je techniek daarop is vreselijk bij de 165kg, eerder een goodmorning.. maar dat hebben er heel wat die maximaal gaan bij squatten (ik ook).
- je deadlift techniek is met een bolle rug. Ik zou onmiddellijk de goede techniek aanleren, bij zo'n gewicht kan je al vlug een blessure krijgen vrees ik...
Maar nogmaals: sjieke prestatie.

Doe je dit altijd zonder dat iemand achter je staat.?
Dat zijn prachtige gewichten voor iemand die zo kort traint. Ik snap er niks van.
- je deadlift techniek is met een bolle rug. Ik zou onmiddellijk de goede techniek aanleren, bij zo'n gewicht kan je al vlug een blessure krijgen vrees ik...

nice snoob, goeie diepe squats en een nice deadlift.
Jammer van je bench en vanaf nu zonder straps deadliften
Hoelang train je nu ongeveer?
twordt met andere woorden tijd om aan de techniek te werken![]()

Je rug gaat in iedergeval niet zo bol als die van mij! Maarre puike prestaties goed bezig man!
And wimmos, niet lullen maar trainen![]()
Je rug gaat in iedergeval niet zo bol als die van mij! Maarre puike prestaties goed bezig man!
And wimmos, niet lullen maar trainen![]()
Better safe than sorry. Opbouwende kritiek is altijd nuttig en absoluut geen gelul, zeker als je anders je rug naar de zak helpt.

... had gewoon lekker gelijk die 100 gedaan, grote kans dat je em dan wel had... had gewoon lekker gelijk die 100 gedaan, grote kans dat je em dan wel had...