Fitness Seller

snoob's beginnerslog

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag maxen:

Fullsquat
5 x 20
2 x 100
1 x 120
1 x 130
1 x 140 filmpje
1 x 150 filmpje
1 x 160 ( pr ) filmpje
1 x 165 ( pr ) filmpje

Benchpress
5 x 20
2 x 60
1 x 80
1 x 90
1 x 95 ( evenaring oud pr )
f x 100 Potverdomme ....

Deadlift
2 x 120
1 x 150 fimpje
1 x 160
1 x 170 filmpje
1 x 185 ( evenaring oud PR ) filmpje
1 x 200 ( pr )

Bicep curls
8 x 30
8 x 40

Triceps apparaat
10 x 60
10 x 60

Pushpress
2 x 50
2 x 70
f x 80 :dunno:

Squat ging vrij goed, kweet niet of de al men squats diep genoeg waren, sommige waren maar parallel denkek. Deadlift ging goed, ga ik 200 trekken is kaartje van digicam vol, balen ... Benchpress blijf ik steken op 95kg, k*tzooi. Daar es werk van maken. Triceps apparaat is dikke shit doek niemeer.

erg netjes kerel ! die 160 kg is wel een diepe squat maar mijn fullsquats zijn dieper ;) nevertheless een erg nette squat :thumb:

die deadlift is ook erg netjes gast !! 200 kg is een heerlijke grens :D
jammer van je bench maar dat gaat wel goedkomen !

gefeliciteerd met je nette resultaten!

erg netjes kerel ! die 160 kg is wel een diepe squat maar mijn fullsquats zijn dieper ;) nevertheless een erg nette squat :thumb:

die deadlift is ook erg netjes gast !! 200 kg is een heerlijke grens :D
jammer van je bench maar dat gaat wel goedkomen !

gefeliciteerd met je nette resultaten!

Thx ! ik squat normaal ook veel dieper hoor maar met die gewichten :p
Ik ben bij die 165kg ook bijna voorover gevallen dus kben blij dak em nog omhoog gekregen heb :)

:lol:

Dat zijn prachtige gewichten voor iemand die zo kort traint. Ik snap er niks van :p.

Wel opmerkingen:

- full squat is eerder een ietwat diepe parallel. Je techniek daarop is vreselijk bij de 165kg, eerder een goodmorning.. maar dat hebben er heel wat die maximaal gaan bij squatten (ik ook).

- je deadlift techniek is met een bolle rug. Ik zou onmiddellijk de goede techniek aanleren, bij zo'n gewicht kan je al vlug een blessure krijgen vrees ik...

Maar nogmaals: sjieke prestatie.

Dat zijn prachtige gewichten voor iemand die zo kort traint. Ik snap er niks van :p.

Wel opmerkingen:

- full squat is eerder een ietwat diepe parallel. Je techniek daarop is vreselijk bij de 165kg, eerder een goodmorning.. maar dat hebben er heel wat die maximaal gaan bij squatten (ik ook).

- je deadlift techniek is met een bolle rug. Ik zou onmiddellijk de goede techniek aanleren, bij zo'n gewicht kan je al vlug een blessure krijgen vrees ik...

Maar nogmaals: sjieke prestatie.

thx, ja technisch waren de zwaardere lifts slecht kweet het, normaal is men vorm veel beter, zie 140 en 150kg squat, die waren vrij goed. En ja normaal gaak dieper maar kzei dat er parallel squats tussen zaten vanwege het zware ( voor mij toch ) gewicht.
Nja deadlift 185kg was heel slechte vorm, 200 was met holle rug zei men trainingspartner. :shrug:

Doe je dit altijd zonder dat iemand achter je staat.?

Simon traint door & heeft er een goed schema uitgekozen: bill starr.

Snoob. Paar tîps voor je deadlift:
-borst moet naar voor
-schouders naar achter
-voor u kijken
-armen recht

Armen moet zeker recht, je kan zoveel gewicht niet curlen (hoewel je het mooi probeert). Triceps hard opspannen. Op deze manier kan je je biceps scheuren.

Voor de rest goed bezig blijven voortdoen, je wordt goed sterk ;)

edit: en doe die straps weg bij de deadlift.

twordt met andere woorden tijd om aan de techniek te werken :p

nice snoob, goeie diepe squats en een nice deadlift.
Jammer van je bench en vanaf nu zonder straps deadliften :D

Hoelang train je nu ongeveer?

Je rug gaat in iedergeval niet zo bol als die van mij! Maarre puike prestaties goed bezig man!

And wimmos, niet lullen maar trainen ;)

Better safe than sorry. Opbouwende kritiek is altijd nuttig en absoluut geen gelul, zeker als je anders je rug naar de zak helpt.

Je rug gaat in iedergeval niet zo bol als die van mij! Maarre puike prestaties goed bezig man!

And wimmos, niet lullen maar trainen ;)

thx

Better safe than sorry. Opbouwende kritiek is altijd nuttig en absoluut geen gelul, zeker als je anders je rug naar de zak helpt.

Zeer zeker, ik heb deze filmpjes ook opgenomen om kritiek te krijgen op men vorm, weet ik wat ik moet verbeteren om zo blessurevrij en zo hard mogelijk te blijven trainen, want ja voor 800 totaal moet je toch niet tevreden zijn hé :rolleyes: :D
Kdenk ook dat hij het al lachend zei en dat hij wel weet dat je hard traint ..

ik vind je squats ubermooi.. alleen die 160/165 is nie zo kinky inderdaad, maar volgens mij wil ik mezelf ook niet zien maxen.. dus wat dat betreft heb ik geen recht van spreken

je deadlift techniek vind ik maar creepy, hoe je die 185 van de grond jerkt komt volgens mij alles uit je rug.. (bij die 170 lijkt dat ook al een beetje) misschien je reet wat lager houden om de beweging meer vanuit je benen te laten starten?

enne waarom heb je nou toch die 95 voor die 100 gedaan :o... had gewoon lekker gelijk die 100 gedaan, grote kans dat je em dan wel had...

in ieder geval dikke pr karma, een total van 460 is dik man.. dit jaar nog de 500 denk je?

goede shit kerel, dikke gains jammer van die bench :)

Terug
Naar boven