Fitness Seller

snoob's beginnerslog

• Topic Starter Topic Starter
Thx beide, nja men squat techniek met lichtere gewichten is vrij goed al zeg ik het zelf. Men deadlift njah moet nog aan gewerkt worden duidelijk, ik lift meestal vrij degelijk maar alsk max dan focus je zo hard op het eigenlijke omhoogkrijgen van het gewicht dat je vorm er soms ( serieus ) onder lijdt.
We gaan nu eens wat aan het gewicht en de bench werken denkek.

ik vond die 140 inderdaad echt ubernice

Mooie filmpjes en lekkere pr's. Alleen probeer inderdaad wel een beetje aan je techniek te werken. Die 140 kg squat ziet er wel redelijk goed uit, maar volgens mij trek je je onderrug helemaal onderin een beetje rond om genoeg diepte te maken. Waarschijnlijk omdat je hamstrings te stijf zijn. Ik had er ook een beetje last van, nu ik PNF stretches doe is het al wat minder.

Heb ook de deadlift filmpjes gezien van je maat, als ik jou was zou hem toch adviseren wat netter te liften :)

Mooie filmpjes en lekkere pr's. Alleen probeer inderdaad wel een beetje aan je techniek te werken. Die 140 kg squat ziet er wel redelijk goed uit, maar volgens mij trek je je onderrug helemaal onderin een beetje rond om genoeg diepte te maken. Waarschijnlijk omdat je hamstrings te stijf zijn. Ik had er ook een beetje last van, nu ik PNF stretches doe is het al wat minder.

Heb ook de deadlift filmpjes gezien van je maat, als ik jou was zou hem toch adviseren wat netter te liften :)

thx, nja men maat daar is ook nog redelijk wat werk aan, maar we zijn nog maar beginnelingen, komt wel goed denkek ..

vraag ik me ook af :p

PNF Hamstring Stretch
The person being stretched lies flat on their back with one leg bent at 45 degrees and the other leg extended straight. The partner lifts the straight leg until a comfortable stretch is felt through the hamstring (nb partner just supports the stretched leg and does not push). This stretch is held for 15 seconds.

The stretchee should then isometrically contract the hamstring against partner's resistance for 5-15 seconds, relaxes and the partner gently guides the hamstring to a deeper stretch. This is repeated a few more times until there is no further increase in range of motion.

Voor je hamstrings kan je het in principe gewoon zelf doen zonder partner door een handoek gebruiken.

klinkt goed..

Vandaag maxen:

Fullsquat
5 x 20
2 x 100
1 x 120
1 x 130
1 x 140 filmpje
1 x 150 filmpje
1 x 160 ( pr ) filmpje
1 x 165 ( pr ) filmpje

Benchpress
5 x 20
2 x 60
1 x 80
1 x 90
1 x 95 ( evenaring oud pr )
f x 100 Potverdomme ....

Deadlift
2 x 120
1 x 150 fimpje
1 x 160
1 x 170 filmpje
1 x 185 ( evenaring oud PR ) filmpje
1 x 200 ( pr )

Bicep curls
8 x 30
8 x 40

Triceps apparaat
10 x 60
10 x 60

Pushpress
2 x 50
2 x 70
f x 80 :dunno:

Squat ging vrij goed, kweet niet of de al men squats diep genoeg waren, sommige waren maar parallel denkek. Deadlift ging goed, ga ik 200 trekken is kaartje van digicam vol, balen ... Benchpress blijf ik steken op 95kg, k*tzooi. Daar es werk van maken. Triceps apparaat is dikke shit doek niemeer.

mooie filmpjes kerel!

suc6 met verbetering van je techniek!
;)

Had deze training nog niet gelezen, mooie stats man:D, zeker met je jonge leeftijd. Ik moet nog flink aan de bak merk ik wel:o

thx klusmier & osisiris88, volgende maand word ik 21 dus das zo jong niet meer :cool:

Vandaag maxen:

Fullsquat
5 x 20
2 x 100
1 x 120
1 x 130
1 x 140 filmpje
1 x 150 filmpje
1 x 160 ( pr ) filmpje
1 x 165 ( pr ) filmpje

Benchpress
5 x 20
2 x 60
1 x 80
1 x 90
1 x 95 ( evenaring oud pr )
f x 100 Potverdomme ....

Deadlift
2 x 120
1 x 150 fimpje
1 x 160
1 x 170 filmpje
1 x 185 ( evenaring oud PR ) filmpje
1 x 200 ( pr )

Bicep curls
8 x 30
8 x 40

Triceps apparaat
10 x 60
10 x 60

Pushpress
2 x 50
2 x 70
f x 80 :dunno:

Squat ging vrij goed, kweet niet of de al men squats diep genoeg waren, sommige waren maar parallel denkek. Deadlift ging goed, ga ik 200 trekken is kaartje van digicam vol, balen ... Benchpress blijf ik steken op 95kg, k*tzooi. Daar es werk van maken. Triceps apparaat is dikke shit doek niemeer.

heel mooi! :thumbs: sterk!

hij gaat lekker snoob,succes en trainse!:D

Damn je gaat nog steeds rap man :bow:

Edit: Deadlift je altijd met een bolle rug of was dat alleen voor je 1RM poging?

thx
hij gaat lekker snoob,succes en trainse!:D
thx, jij ook :D
Damn je gaat nog steeds rap man :bow:

Edit: Deadlift je altijd met een bolle rug of was dat alleen voor je 1RM poging?

normaal met een rechte rug, nja ben die zware gewichten niet echt gewoon, men techniek is nog werk aan zoals eerder gezegd.

20km gefietst

Benchpress
10 x bar
10 x 40
10 x 50
5 x 60
5 x 70
3 x 80

Seated Cable row
10 x 30
10 x 40
10 x 50
10 x 60
10 x 70

Incline flyes
10 x 14
10 x 16
6 x 16

Legpress 45°
12 x 100
10 x 125
8 x 150
6 x 175
4 x 200
2 x 225
2 x 250
2 x 275
5 x 300 ( pr )

Beachboy training maar ipv bicep curls maar legpress gedaan om het geweten te sussen. Volgende week beginnen met 3 daags schema wat meer algemeen gericht, kzou graag wat vet kwijt ook.

beachboy.........nu nog strandweer :)

Je kon ook gaan squatten :P

gelukkig hoef jij niet te squatten, want je fietst! ;)
:jk:

is k*t man, vet kwijt raken maar toch sterker proberen te worden. succes ermee!

beachboy.........nu nog strandweer :)

HA een beachboy van 114kg jaja :D

vanavond ! ga proberen paar zware doubles doen mss triples met 140-150kg ofzo, nu dak toch weet dat het eigenlijk goed doenbaar is.

gelukkig hoef jij niet te squatten, want je fietst! ;)
:jk:

is k*t man, vet kwijt raken maar toch sterker proberen te worden. succes ermee!

kdacht mss om te beginnen lopen of voetballen, train je je benen toch ook me hé

Deze ochtend wat gripwerk
2 x 10 x L x CoC T
2 x 10 x R x CoC T
5 x L x CoC #1
5 x R x CoC #1

vanavond trug naar de gym, mss wat bespreken ivm nieuw schema.

Terug
Naar boven