XXL Nutrition

Snoob's log

• Topic Starter Topic Starter
Kappen met cutten, ik kan de gewichten niet meer aanzien hier ;)

Ik eet nu gewoon clean en goed. 's ochtends shake met halfvolle melk ( 400ml ) + 60gr whey + 3 pannenkoeken. 's middags 400gr kipfillet met 250gr basmati. Over de middag een appel en 20gr amino's en dan 's avonds gewoon avondeten.

Zie wel wat ik vanavond kan duwen, ik doe borst en triceps.

10/02/10

bent-over-row
10*50, 10*70, 10*90, 10*110

dippen
3*8*BW+10

one arm db row
3*8*40

lying tricep extention
4*15*30

front pulldown
10*50, 10*60, 10*70, 10*80

cable pushdown
2*10*15, 3*10*20

dumbbell shrug
3*20*34

Ik eet nu gewoon clean en goed. 's ochtends shake met halfvolle melk ( 400ml ) + 60gr whey + 3 pannenkoeken. 's middags 400gr kipfillet met 250gr basmati. Over de middag een appel en 20gr amino's en dan 's avonds gewoon avondeten.

Zie wel wat ik vanavond kan duwen, ik doe borst en triceps.

250gram Basmati?
Dat is het ongekookte gewicht van de rijst?if so,dat is belachelijk en bijna ondoenlijk imo.

Ik zit nu terug op 109,5kg, vet% is echter niet gestegen. Men energieniveau en kracht gaan wel terug vooruit wat mooi is. Zo sta ik er nu bij:
1zb9t83.jpg

Ik ga tot eind maart blijven eten zoals ik nu doe en hopelijk wat massa pakken en dan 6-8 weken goed cutten ( prolly met EC-stack ).

Ik merkte als ik te langdurig cut dat ik uiteindelijk toch maar spiermassa verlies en steeds minder vet.

Je ziet er maar platjes uit kerel ...

Nu eten na zo lang cutten gaat je een aardige rebound geven lijkt me zo. Trick is dus om volop te
eten tot je merkt dat je BF begint te steigen, dan moet je er weer even de rem op zetten :p

Laatst bewerkt:
Je ziet er maar platjes uit kerel ...

Nu eten na zo lang cutten gaat je een aardige rebound geven lijkt me zo. Trick is dus om volop te
eten tot je merkt dat je BF begint te steigen, dan moet je er weer even de rem op zetten :p

Ja man, het is dan ook zonder iets van pomp ofzo. Gisteren ook niet getraind. Ik eet nu wel terug goed. Elke dag 500gr vlees ongeveer :)

Snoob gaat aan de EC stack... Vinden je voormalige strongmanmakkers dat wel kunnen? :-)
Voor de rest zou ik zeggen blijven doorvreten zoals Robke zegt. Wanneer je merkt dat het de spuigaten uitloopt wat cardio erin gooien. Of gewoon freakin' doorbulken hehe. Ik bulk ook gewoon door en dat ik dan wat vet sta zal me momenteel worst wezen.
Brute gewichten vragen naar brute maaltijden.

Snoob gaat aan de EC stack... Vinden je voormalige strongmanmakkers dat wel kunnen? :-)
Voor de rest zou ik zeggen blijven doorvreten zoals Robke zegt. Wanneer je merkt dat het de spuigaten uitloopt wat cardio erin gooien. Of gewoon freakin' doorbulken hehe. Ik bulk ook gewoon door en dat ik dan wat vet sta zal me momenteel worst wezen.
Brute gewichten vragen naar brute maaltijden.
Ik heb het voorheen al gebruik hoor. Ik ga gewoon clean eten en proberen meer water te drinken ( 5-6l ). Al 3l binnen op dit moment héhé. Ik voel me nu wel al een pak beter terug nu ik meer eet.

Volgende week ga ik kijken naar thai-boks lessen hier in Gent, denk eraan om samen met een maat 2x weeks muay thai te doen ( free cardio ) en daarnaast nog 2-3x krachttraining.

Ik heb het voorheen al gebruik hoor. Ik ga gewoon clean eten en proberen meer water te drinken ( 5-6l ). Al 3l binnen op dit moment héhé. Ik voel me nu wel al een pak beter terug nu ik meer eet.

Volgende week ga ik kijken naar thai-boks lessen hier in Gent, denk eraan om samen met een maat 2x weeks muay thai te doen ( free cardio ) en daarnaast nog 2-3x krachttraining.

Nu is het officieel de Legende is dood!

Waarom staat je broek open? :p

En iedereen maar denken dat je naturel was....:p
Maar op je andere pics zag je er een stuk buffer uit ..

WTF daar is serieus massa af man....

Dat is verbazingwekkend, Simon. De truck is idd om met cutten zo min mogelijk spiermassa in te leveren. In mijn ervaring komt de kracht snel terug als je weer meer gaat eten, waardoor je energieniveau stijgt en je CZS zich aanpast aan de zwaardere gewichten die je weer kan gebruiken.

Je kan het beter nou nog ff helemaal afmaken. Nu is je VP nog steeds best wel hoog.

Terug
Naar boven