AndroidHealthClinic

Snoob's log

Bedankt, men oude max waren

155kg bench
300kg deadlift
340kg rackpull onder knie
240kg squat
100kg military press
130kg push-/log-press
5x160kg bent over row

Dus ik zit nu een stukje onder men oude maxima :p

ja ik weet het
jij bent één van die strongmans
jij hebt een behoorlijke metamorfose ondergaan
wat een gewichten snoob
de uitdaging is erg groot om deze gewichten weer te halen
succes

• Topic Starter Topic Starter
ja ik weet het
jij bent één van die strongmans
jij hebt een behoorlijke metamorfose ondergaan
wat een gewichten snoob
de uitdaging is erg groot om deze gewichten weer te halen
succes

Yeah ik was één van die strongmans :) Bedoeling is om deze gewichten tegen het eind van het jaar terug te halen, liefst hoger maar dan onder de 15% BF.

5x160 shrows.

Voel je je in elk geval niet een stuk gezonder nu? Heb je enig idee van je BF? 100 kg aan 12% zou jou als doel in elk geval niet misstaan;). (Wie wel trouwens)

Netjes, uiteraard, bigger is better;).

Idd!, gewicht is momenteel terug onder de 108kg, zit rond de 107,5kg. Men bloeddruk begint wel irritant te worden, zonet bijna flauwgevallen toen ik me rechtstelde vanachter men bureau ... orthostatische hypotensie my ass. Vanavond benen trainen, hopelijk kan ik squatten zonder zwart voor men ogen te zien.

07/01/09 ( andere gym )

squat
10*60, 8*100, 6*130

dumbbell shoulder press
10*20, 8*26, 6*32, 15*20

legpress
15*100, 3*10*150

seated db side raise
3*10*12, 10*14

leg extention
3*10*50

romanian deadlift
3*10*50 :rolleyes: squatrek bezet

seated calve raise
3*15*40

machine shrugs
3*10*125

Ik ben kapot, heb de laatste 2 nachten 2 uur totaal geslapen, hopelijk vat ik vannacht wat slaap.

Laatst bewerkt:
hoe komt dat van je bloeddruk? (sorry als dat al eerder gepost is geen tijd hele log te checken)
hoop dat je kan slapen man wel mooie trainingen!

hoe komt dat van je bloeddruk? (sorry als dat al eerder gepost is geen tijd hele log te checken)
hoop dat je kan slapen man wel mooie trainingen!

Gewichtsverlies / veranderen van eetgewoonten i guess. Men lengte helpt ook al niet. Vannacht bijna normaal geslapen dus ik voel me al terug wat beter. BW vanochtend 107,5kg.

haha wat een mega volume die training laatst zeg. Ik kan niet wachten tot je weer beetje op krachten komt en we elkaar weer eens meeten.

11/01/10

barbell curl
2*10*30, 4*6*40

hammer curl
3*8*18

front pulldown
10*60, 10*75, 8*90

reverse wide grip cable row
10*40, 10*60, 10*80

one arm db row
3*8*40

barbell shrug
3*20*100

Vandaag vet% laten meten, 17%, de feestdagenschade bedraagt dus een half procentje.

Ik wil niet rellen maar euhm...
Hoe komt het dat je trainingen zo 'matig' zijn? We spreken hier toch met een gewezen kandidaat voor sterkste man van België of niet?
Ik weet dat je last hebt van blessures, maar toch had ik meer geweld verwacht in dit log.

Of ben je stiekem bodybuilder aan het worden? Meer aandacht voor vorm dan gewicht?

ik train belachelijk strikt op dit moment ..

ik train belachelijk strikt op dit moment ..

het is wel te hopen ja...ik wil je niet beledigen maar die gewichten....what the **** dude?
Ik weet dat je een strong mofo was, overdrijf je nu niet een beetje met je "bodybuilding trainingen"?

Goede vorm, goede mind-muscle connection, het is allemaal ****ing belangrijk, maar uiteindelijk komt het er wel op neer dat er some heavy ass weights getild moeten worden...

het is wel te hopen ja...ik wil je niet beledigen maar die gewichten....what the **** dude?
Ik weet dat je een strong mofo was, overdrijf je nu niet een beetje met je "bodybuilding trainingen"?

Goede vorm, goede mind-muscle connection, het is allemaal ****ing belangrijk, maar uiteindelijk komt het er wel op neer dat er some heavy ass weights getild moeten worden...

komt wel goed :)

Ik kan de gewichten hier ook haast niet aanzien, walgelijk gewoon! Maar toch hou ik 'm in de gaten :D

Wel wat positiefs nog voor jou Simon:
Ik denk dat je voor het eerst in je leven 'verstandig' aan het trainen bent, dat is ook wat waard! Vroeger zag je in je log de een na de andere max-deadlift-hitch-attempt. Met andere woorden: Je werd sterk ja, maar je verdoete je lichaam.
Ik hoop voor je dat je blijft luisteren naar je lichaam, dan zie ik je op een goede dag Jimmy nog wel een keer verslaan!

Ik kan de gewichten hier ook haast niet aanzien, walgelijk gewoon! Maar toch hou ik 'm in de gaten :D

Wel wat positiefs nog voor jou Simon:
Ik denk dat je voor het eerst in je leven 'verstandig' aan het trainen bent, dat is ook wat waard! Vroeger zag je in je log de een na de andere max-deadlift-hitch-attempt. Met andere woorden: Je werd sterk ja, maar je verdoete je lichaam.
Ik hoop voor je dat je blijft luisteren naar je lichaam, dan zie ik je op een goede dag Jimmy nog wel een keer verslaan!

Héhé, ik wil terug gewoon opbouwen, heb momenteel vrij veel last van men onderrug ( kraakbeenbeschadiging .. ). Bureauwerk helpt ook niet echt mee.

Ik ga vanavond uurtje schaatsen denk ik, als cardio.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:p

Terug
Naar boven