Fitness Seller

Soort epileptische aanval tijdens clean & press

AlexT

Huge Freak
Waardering
0
Vandaag was ik brutaal aan het mp'en, hoewel alles soepel ging voelde ik vanaf lichte gewichten al dat het na 3 reps zwart voor m'n ogen werd. Bij iets zwaardere gewichten sneller en was ik na de set 10-20s los van de wereld zeg maar. Bij m'n zwaarste set moest ik na 2 reps stoppen omdat alles zwart werd en begon ik keihard te trillen waarna ik in elkaar zakte en na een halve minuut weer bijkwam.

Mijn voeding vandaag was 2.5L chocomelk tot 1 uur voor de training.

Iemand iets dergelijks gehad?

Ik ga redelijk vaak knock-out bij logpress... Heb het idee dat het komt door de dikke boom die mn ader in de nek afsluit en zo geen zuurstof in de hersenen krijg... sat vaak te shaken alsof ik parkinson heb en heb geen controle meer.. 5-10 sec... zal bij jou met de stang waarschijnlijk ook zijn gebeurd...

Lijkt me toch niet echt gezond hoor gasten ...hersenen hebben echt zuurstof nodig!

blijf je de stang in je handen houden of laat je hem op de schouders rusten tussen de reps ala frontsquat?

Ik heb het 2x gehad met fsq, totaal van de wereld. Overal sterretjes en me handen die helemaal begonnen te trillen, daarna dik kotsen. Kreeg beide keren direct daarna een migraine-aanval.

En wil je hier een zware training op draaien? Dan zou ik toch voor een wat beter ontbijt gaan. Ik weet natuurlijk ook niet zeker of het daar door komt maar het klinkt zeker niet gezond.

door je hoge bf kan je niet meer ademen

Om het op zn AlexT's te zeggen: Meer trainen minder b**chen.

Vandaag was ik brutaal aan het mp'en, hoewel alles soepel ging voelde ik vanaf lichte gewichten al dat het na 3 reps zwart voor m'n ogen werd. Bij iets zwaardere gewichten sneller en was ik na de set 10-20s los van de wereld zeg maar. Bij m'n zwaarste set moest ik na 2 reps stoppen omdat alles zwart werd en begon ik keihard te trillen waarna ik in elkaar zakte en na een halve minuut weer bijkwam.

Iemand iets dergelijks gehad?

niet verwonderlijk..

en dan vraag je je af hoe het komt? :o

Ik ga vaker bijna out tijdens een Snatch.. ook dus ook een OH inderdaad.. dacht dat het aan mezelf lag

Hmm, heb ik ook soms. Idd voornamelijk met zware gewichten.
Mijn voeding is in orde, dus daar ligt het niet aan. Waar het wel aan kan liggen, is dat ik die oefeningen maar sporadisch doe - dus mijn lichaam is niet aangepast aan de complete/complexe beweging. Opbouwen met lichtere gewichten gedurende een paar weken is volgens mij een goeie oplossing.

En beter eten natuurlijk.

Ijzer eten veel ijzer!!!Ik bedoel niet dat je je de halters en alle dumbbells moet verorberen hahahaaaa,
Ik bedoel jullie hebben ijzer tekort!!
dit kon wel eens een reden zijn.
groetjes Roy
(neem staal-ijzertabletten eet veel stroop enz......).

Ik ben ooit es bij clean & press ook KO gegaan door de bar op men keel te houden, was 54e rep met 70kg en lights out game over :D

Ijzer eten veel ijzer!!!Ik bedoel niet dat je je de halters en alle dumbbells moet verorberen hahahaaaa,
Ik bedoel jullie hebben ijzer tekort!!
dit kon wel eens een reden zijn.
groetjes Roy
(neem staal-ijzertabletten eet veel stroop enz......).

mietjes. Alex kouwt op roestige spijkers zoals anderen op zoethout!

:lick:Wat dacht je van mij G-Men?!
die verdomde autodrop die moest verboden worden.

Terug
Naar boven