- Waardering
- 11.405
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 12%
Blijkbaar. Maar nee. Ze waren een of andere BS oefening aan het doen met bosubal. Erg gezellig wel. Jammer voor mij die wel gewoon wilde trainen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Blijkbaar. Maar nee. Ze waren een of andere BS oefening aan het doen met bosubal. Erg gezellig wel. Jammer voor mij die wel gewoon wilde trainen.
Toch mooi dat je het volhoudt ondanks de hektiek en af en toe de weekjes hotel....Het is nogal hectisch op mijn werk en ik ben aan het verhuizen dus het wordt niet echt structureel 6x per week sporten ben ik bang. Doe dat nu toch al een jaar of 5.. dus dat wordt afkicken.
Is ook zo. Blijf het volhouden. Sommige weken gaat het echt niet…Toch mooi dat je het volhoudt ondanks de hektiek en af en toe de weekjes hotel....
Deze niet. Ik heb wel zo’n volt gun van hyperice. Best lekker.![]()
Hyperice Normatec 3.0 Dynamische Compressie Systeem - Zwart | bol
Hyperice Normatec 3.0 Dynamische Compressie Systeem - Zwart. De volgende evolutie van de iconische Normatec serie, om uw welzijn te bevorderen, sneller...www.bol.com
Gezien jij ook op leeftijd bent. Heb jij dit ooit getest?
Ja fysiek werk ben jij niet gewend hè kantoor pikkiWeekje klussen. Had er trouwens nog spierpijn van ook. Schuren, verven, schuren, verven, kitten, scheuren vullen, gaten vullen…
Vandaag weer eens naar de gym:
Bp
5x70-80-90
5x10x60
Sq
3x100-115
12x130
Bor
5x8x110
Lat pulldown (want bars bezet)
5x8x100
Leg raise
3x10
Hammer curl
3x12x14
Ik kan het nog.

Nope. Echte kantoortijger, ik.Ja fysiek werk ben jij niet gewend hè kantoor pikki![]()