- Waardering
- 11.405
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoeveel zet je?
Bp
5x65-75-85
3x95
5x10x62,5 in totaal een vpr
Sq
5x95-110
19x125
Bor
5x8x110
Hanging leg raise
3x10
Preacher curl
12-12-10x26
En beetje door de regen fietsen.
Ik zet niks. Cycle 531 trainingen duurt 3 weken. Ik ben echt te oud voor die shit. Daarnaast train ik ook om gezond te blijven, vind AAS daar niet perse bij passen.
Jazeker, erg lekker. Eigenlijk gewoon Italiaanse varkensrollade want ik heb wat magerder vlees gebruikt dan buikspek. Met erbij ‘roasted potatoes’ met rozemarijn samen gegrild met courgette, paprika en veel knoflook.
Klein beetje test zal wel loslopen. Kwaaltjes komen denk ik vooral door alle andere compounds erbij en 2/3 gram erin rammenIk zet niks. Cycle 531 trainingen duurt 3 weken. Ik ben echt te oud voor die shit. Daarnaast train ik ook om gezond te blijven, vind AAS daar niet perse bij passen.
Iedereen moet het zelf weten, maar ik zit niet te wachten op bijwerkingen en sport gewoon voor de lol.
Vast wel. Maar ik heb het niet nodig vind ik. Ik sport voor de lol en gezondheid. Ik wil presteren op mijn werk en een goede vader voor mijn kinderen zijn. Saai maar wel waar.Klein beetje test zal wel loslopen. Kwaaltjes komen denk ik vooral door alle andere compounds erbij en 2/3 gram erin rammen
Ach wat is nodig... ouder worden dan Pianna, Coleman en Meadows is ook heel wat waardMisschien heb ik als ouwe luk straks nog wel trt nodig.

en was het wat?
Uitstekend, lekker en omdat ik nog moest rijden een paar heel lekkere alcohol vrije cocktails gehad.
Tot je morgen met de gevreesde "mannengriep" in bed ligt.6 km door de stromende regen en storm. Ik was tot mijn naad toe nat. Wel lekker als je dan thuis komt, voel ik me wel een stoere kerel.
Lekker voor je. Geen hagel?6 km door de stromende regen en storm. Ik was tot mijn naad toe nat. Wel lekker als je dan thuis komt, voel ik me wel een stoere kerel.