XXL Nutrition

Sparks log, do you even lift bro?

Zware rows :eek!:

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.105
gisteren prachtig weer: 40km gefietst in zone 2 met wat hobbeltjes

Vandaag, lekker weer! Fietsen naar de gym.

Ohp
3x55-60
5x65 (progressie gaat nu best weer goed! Lang rond die 60 blijven hangen)

Dl
3x115-135
5x155

Incline bp
5x10x60 , best pittig

Pull-Ups
5x7, blijft zwaar

Triceps extension
5x8x60

Ging lekker, gisteren ook goed gegeten na het fietsen…

• #2.106
Soms is het wel fijn om aan zwaarder gewicht te wennen
Yes, of ik moet gewoon even blijven hangen bij de 117,5 totdat ik volledige controle heb en ook de laatste reps netjes uitvoer. Gek hoe soms 2,5 kilo zoveel uitmaakt. De squats daarvoor maken het niet makkelijker eerlijk gezegd.

• #2.107
Zo. Griep gehad. Viel niet mee. Ik heb geloof ik liever corona.

Vandaag maar weer eens proberen in de gym, rustig starten.

Bp
5x65-75-85
5x10x60

Sq
5x109-115-130

Bor
5x10x100

En fietsen naar huis. Prima zo. Nog beetje wiebelig allemaal.

Zo. Griep gehad. Viel niet mee. Ik heb geloof ik liever corona.

Vandaag maar weer eens proberen in de gym, rustig starten.

Bp
5x65-75-85
5x10x60

Sq
5x109-115-130

Bor
5x10x100

En fietsen naar huis. Prima zo. Nog beetje wiebelig allemaal.
Dit geeft wel aan dat je nog niet hersteld bent

Nja, geen koorts. Ik voel me op zich prima, sneller moe, dat wel. Morgen weer sporten…
Je hebt gewoon herstelperiode. Als je vermoeit bent of wankel op de been, zou ik nog niet gaan trainen. Maar je voelt het zelf het beste. Ik lees dan dat je wat duizelig bent, niet stevig op de been zeg maar.

• #2.111
Je hebt gewoon herstelperiode. Als je vermoeit bent of wankel op de been, zou ik nog niet gaan trainen. Maar je voelt het zelf het beste. Ik lees dan dat je wat duizelig bent, niet stevig op de been zeg maar.
Ik doe rustig aan. Het is inderdaad herstel na ziekte. Irritant dat ik twee weken geleden nog echt superfit was. Nu voel ik me echt een slappe vaatdoek.

Ik doe rustig aan. Het is inderdaad herstel na ziekte. Irritant dat ik twee weken geleden nog echt superfit was. Nu voel ik me echt een slappe vaatdoek.
Mijn griep/covid/desease x van begin januari hakte er voor mijn gevoel ook heel erg in. Ik was toch nog niet aan het sporten dus heb het beginnen ermee maar flink uitgesteld.

• #2.114
Mijn griep/covid/desease x van begin januari hakte er voor mijn gevoel ook heel erg in. Ik was toch nog niet aan het sporten dus heb het beginnen ermee maar flink uitgesteld.
Ja, je kunt er best even last van hebben.

Ik heb nu geen corona gehad denk ik. Daar was ik de eerste keer best lang nog wat onfit van, duurde een maand of drie voordat de snelheidsbegrenzer die erop zat sinds corona er weer af ging. Ik kon met name met hardlopen gewoon niet harder dan 5:30 ofzo. Nu is het denk ik meer een kwestie van herstellen en dan moet je gewoon de drempel over en gaan.

Als je te lang niet sport dan verlies je wel snel kracht en fitheid helaas.

Heb jij je 7e booster wel gehad?

• #2.116
Heb jij je 7e booster wel gehad?
Ik heb volgens mij iets van 4 of 5 prikken gehad ofzo. Prima allemaal. Ik ben niet in het ziekenhuis terecht gekomen en was na een dag of drie weer beter. Alleen ik heb dus wel drie maanden een slechte conditie gehad van corona.

Wel grappig trouwens dat we inmiddels allemaal nog steeds in lockdown zitten en avondklok enzo nog steeds geldt zoals alle wappies riepen... ;)

• #2.117
Hersteltraining 2. Gisteren om 20:15 op de bank in slaap gevallen en tot 9:00 geslapen met een korte verplaatsing naar mijn bed rond middernacht… zal het wel nodig hebben.

Ohp
5x45-50
10x55
3x60

Dl
5x100-115-130

Incline bp
5x10x50

Chin up
5x8

Forward triceps extension
5x8x60

En op het fietsje naar huis.

Voel me vandaag verder prima trouwens. Maar blijkbaar was ik toch niet helemaal beter.

• #2.118
Rondje van 7km. Rustig aan, viel me nog tegen. Gaat vast snel beter.

• #2.119
Gisteren 4km intervals. Vandaag eerste week tactical barbell.

Bp
4x6x75

Dl
4x6x105

Ohp
4x6x50

Sq
4x6x120

Pull-Ups
5x7

Dit is de lichtste week, zal nog wel pittig worden zo. Want zowel squatten als deadliften elke training.

Is allemaal wel iets minder zwaar, maar de combi gaat me in de zware weken nog tegenvallen ben ik bang.

Daarna weer een nieuw schema in elkaar knutselen.

• #2.120
6 km heel rustig gelopen. Squats & Dl in een training voel ik wel, ondanks dat het relatief licht was allemaal.

Terug
Naar boven