- Waardering
- 23.884
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 75kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Straps vragen voor je verjaardagBp:
5x67-85-95
5x10x60
Sq
3x105-125
10x135
Bor
8-8-8-7-5x117,5 (grip werd lastig)
Hangin leg raises
3x11
En klaar.
Heb ik
. Ik probeer alles behalve de zwaarste sets dl zonder straps en pronated te doen. Behalve Bor, die doe ik supinated ivm tenniswllebogenSoms is het wel fijn om aan zwaarder gewicht te wennenHeb ik. Ik probeer alles behalve de zwaarste sets dl zonder straps en pronated te doen. Behalve Bor, die doe ik supinated ivm tenniswllebogen
Yes, of ik moet gewoon even blijven hangen bij de 117,5 totdat ik volledige controle heb en ook de laatste reps netjes uitvoer. Gek hoe soms 2,5 kilo zoveel uitmaakt. De squats daarvoor maken het niet makkelijker eerlijk gezegd.Soms is het wel fijn om aan zwaarder gewicht te wennen
Dit geeft wel aan dat je nog niet hersteld bentZo. Griep gehad. Viel niet mee. Ik heb geloof ik liever corona.
Vandaag maar weer eens proberen in de gym, rustig starten.
Bp
5x65-75-85
5x10x60
Sq
5x109-115-130
Bor
5x10x100
En fietsen naar huis. Prima zo. Nog beetje wiebelig allemaal.
Nja, geen koorts. Ik voel me op zich prima, sneller moe, dat wel. Morgen weer sporten…
Je hebt gewoon herstelperiode. Als je vermoeit bent of wankel op de been, zou ik nog niet gaan trainen. Maar je voelt het zelf het beste. Ik lees dan dat je wat duizelig bent, niet stevig op de been zeg maar.Nja, geen koorts. Ik voel me op zich prima, sneller moe, dat wel. Morgen weer sporten…
Ik doe rustig aan. Het is inderdaad herstel na ziekte. Irritant dat ik twee weken geleden nog echt superfit was. Nu voel ik me echt een slappe vaatdoek.Je hebt gewoon herstelperiode. Als je vermoeit bent of wankel op de been, zou ik nog niet gaan trainen. Maar je voelt het zelf het beste. Ik lees dan dat je wat duizelig bent, niet stevig op de been zeg maar.
Ja, kan ik me voorstellen dat dit vervelend isIk doe rustig aan. Het is inderdaad herstel na ziekte. Irritant dat ik twee weken geleden nog echt superfit was. Nu voel ik me echt een slappe vaatdoek.
Mijn griep/covid/desease x van begin januari hakte er voor mijn gevoel ook heel erg in. Ik was toch nog niet aan het sporten dus heb het beginnen ermee maar flink uitgesteld.Ik doe rustig aan. Het is inderdaad herstel na ziekte. Irritant dat ik twee weken geleden nog echt superfit was. Nu voel ik me echt een slappe vaatdoek.
Ja, je kunt er best even last van hebben.Mijn griep/covid/desease x van begin januari hakte er voor mijn gevoel ook heel erg in. Ik was toch nog niet aan het sporten dus heb het beginnen ermee maar flink uitgesteld.
Ik heb volgens mij iets van 4 of 5 prikken gehad ofzo. Prima allemaal. Ik ben niet in het ziekenhuis terecht gekomen en was na een dag of drie weer beter. Alleen ik heb dus wel drie maanden een slechte conditie gehad van corona.