XXL Nutrition

Sparks log, do you even lift bro?

Bezoekers in dit topic

Wel grappig trouwens dat we inmiddels allemaal nog steeds in lockdown zitten en avondklok enzo nog steeds geldt zoals alle wappies riepen...
Huh.... in welk land is dat?

Tactical barbell t2.

Sq
4x6x120

Bp
5x6x75

Dl
4x6x105

Ohp
4x6x50

Chin ups
4x7

Ik vind het serieus pittig. Squats en deadlifts elke training vind ik heftig. Zelf bij deze gewichten.

Tactical barbell t2.

Sq
4x6x120

Bp
5x6x75

Dl
4x6x105

Ohp
4x6x50

Chin ups
4x7

Ik vind het serieus pittig. Squats en deadlifts elke training vind ik heftig. Zelf bij deze gewichten.
Tactical Barbell, welke variant?

Je lijkt sowieso veel lifts te hebben in je cluster. Een veelgebruikte variatie is de DL alleen in de laatste training van de week te doen en in de andere twee een weighted pull up.

Ga je ook het conditioning werk toepassen en welk protocol?

Tactical Barbell, welke variant?

Je lijkt sowieso veel lifts te hebben in je cluster. Een veelgebruikte variatie is de DL alleen in de laatste training van de week te doen en in de andere twee een weighted pull up.

Ga je ook het conditioning werk toepassen en welk protocol?
Dit is de mass variant. Daarbij 3x hardlopen. Eventueel 2x hardlopen en 1x fietsen.

Geen specifiek cardioprotocol anders dan mijn schema voor 5k (iets meer snelheid komende periode). Ik heb geen basebuilding nodig. Die heb ik al wel. Dus ik ben nu bezig met ern 5k schema voor wat meer vo2max.

En dan richting de zomer een 10k schema met wat meer volume en fietsen in de zon.

Dit is de mass variant. Daarbij 3x hardlopen. Eventueel 2x hardlopen en 1x fietsen.

Geen specifiek cardioprotocol anders dan mijn schema voor 5k (iets meer snelheid komende periode)
Geen idee of ik de mass variant weleens onder ogen heb gehad, lijkt me wel pittig icm een hardloopschema voor een 5k.

Wel leuk dat je weer iets heel anders gaat doen. Succes!

Geen idee of ik de mass variant weleens onder ogen heb gehad, lijkt me wel pittig icm een hardloopschema voor een 5k.

Wel leuk dat je weer iets heel anders gaat doen. Succes!
Mass variant is 3xpw alle 4 compounds op 75,85,90% van je tm. Loopt op per week.

En dan adviseren ze ook een hoop cardio. Ik ben best fit, maar het is best pittig. Vooral voor benen en onderrug.

Over 6 weken ga ik vast weer naar een uppper heavy 531 met bbb oid. En dan wat minder squats en deadlifts want ik trek dat niet met een 10k schema met hardlopen.

Gisteren 7km rustig aan. Herstel van griep is beter, maar conditie is nog niet helemaal terug op peil.

Vanochtend gym, laatste training van week 1 tactical barbell. Vanaf nu wordt het zwaarder:

Bp
4x6x75 - voelt echt te licht

Sq
4x6x120

Ohp
4x6x50

Dl
4x6x105 ondanks het lage gewicht toch altijd weer intensief ofzo

Hanging leg raise
4x10

Merk dat het weekend is, goed uitgeslapen en gegeten. Voelt stuk minder zwaar dan afgelopen week.

Ach, voor hetzelfde geld zit je voor je werk in Taiwan of zo, waar ze dol zijn op die snuitjes het hele jaar :roflol:
Daar waren ze nogal geschrokken van sars

Tactical barbell mass w2

Bp
4x5x80

Sq
4x5x125

Ohp
4x5x55

Dl
4x5x115

Lat pulldown
5x8x100 (de enige hoge pullup bar was bezet. Als je 1,95 bent is een bar van 2m echt niet te doen)

En op het fietsje naar huis.

Rondje rennen, easy met wat snlle intervals er in. 25 minuten. Lekker zo'n 5k schema ;)

Ik sta vanochtend op met pijntjes in mijn hamstring of iets in die buurt. Klote. Vanavond eens kijken hoe dat gaat met squatten en deadliften. anders wordt het vooral upperbody komende twee weken...

Bp
4x5x80

Sq
4x5x125

Ohp
4x5x55

Dl
2x5x115 (deze voel ik wel, dus maar gestopt)

Chin up
5x7

Morgen langzaam rondje rennen.

Pittige combi van je huidige schema met een 5k schema. Succes morgen.
Ja, maar anders haal ik de deadlifts er even uit. En ga ik rustiger en wat minder ver lopen, eventueel fietsen.

Ja, maar anders haal ik de deadlifts er even uit. En ga ik rustiger en wat minder ver lopen, eventueel fietsen.
Of de DL naar 1x per week, een optie in veel TB schema's.

Back
Naar boven