ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.914
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zwitserland, als daar niet alles is weggespoeld
Lekker, klinkt als een goede trip!Zo, twee weken in de Alpen geweest.
5 trailruns gedaan en nog een paar goede hikes. Geen gewichten, tijd om even de druk eraf te halen en wat er ook herstellen moest te laten herstellen.
Vandaag nog 12km gerend en morgen weer aan het werk. Ik denk nog na wat ik nu komende maanden ga doen.
Misschien wat minder gewichten en iets meer hardlopen, fietsen en een paar kilo lichter worden.
Dat was het ook. Nodig ook, had nog maar 1 dag vakantie gehad dit jaar. Zowel mijn lichaam als de rest hadden even rust nodig.
Juist met dit warme weer lopen of fietsen. Mocht het dan een keer warm zijn tijdens een event dan heb je er iig in getraind. Vind ik persoonlijk wel handig.
Ja, doe ik ook gewoon. Ook in de bergen gelopen deze zomer. Warm en minder zuurstof. Alleen maar goed voor me.Juist met dit warme weer lopen of fietsen. Mocht het dan een keer warm zijn tijdens een event dan heb je er iig in getraind. Vind ik persoonlijk wel handig.