MuscleMeat

Sparks log, do you even lift bro?

Ik heb ook wel
Dead hangs gedaan inderdaad. Met 1 arm is een prima idee. Ga ik eens proberen ergens tussendoor.
Pas wel op met je shouders met 1 arm hangen is niet altijd velig.
Je kan ook gewoon dropsets doen met double overhand geen hookgrip om grip te trainen lijkt me veiliger dan 1 arm hangs

DB holds. Op het eind van je training 2 zware dumbells (50 kg ofzo) zo lang mogelijk vasthouden, 3 sets. Structureel doen en iedere keer proberen langer vast te houden. Tijd klokken helpt.

• Topic Starter Topic Starter
DB holds. Op het eind van je training 2 zware dumbells (50 kg ofzo) zo lang mogelijk vasthouden, 3 sets. Structureel doen en iedere keer proberen langer vast te houden. Tijd klokken helpt.
Thx, ik neem hem mee om eens te testen. Misschien morgen, zal wel rustig zijn in de gym. Klinkt veiliger dan aan 1 arm hangen met mijn hypermobiele schouders.

• Like
Waarderingen: BB_
Ik ga morgen als ik klaar ben met mijn training eens wat klooien. Ik ga eerst deadliften, dus meteen goede moment om de boel even goed aan te pakken...

Wat is trouwens het bezwaar tegen overhandse greep en straps gebruiken, of heb je PL-ambities?

Wat is trouwens het bezwaar tegen overhandse greep en straps gebruiken, of heb je PL-ambities?
Geen, maar wil wel zo lang mogelijk wachten. Als mijn grip en onderarmen er beter van worden is dat mooi meegenomen.

Ik ga ze wel gebruiken hoor. Maar nu vind ik dat het nog even zonder moet kunnen.

Vandaag rondje gerend, 6km tempo 5:30. Als mijn itb niet zo matig was kon het een stuk harder en verder. Maar dit is het tempo dat ik aankan zonder pijn.
Vind ik al een aardig tempo! Maar t gaat er niet om wat ik vind. Fijn te lezen dat je dit tempo aan kan zonder pijn, ook een belangrijke factor om de sport leuk te blijven vinden 😊

Vind ik al een aardig tempo! Maar t gaat er niet om wat ik vind. Fijn te lezen dat je dit tempo aan kan zonder pijn, ook een belangrijke factor om de sport leuk te blijven vinden 😊
Mijn pr op de 5km is 21.35. Ben pas in maart wat gaan trainen. Moet sneller kunnen dus. 😁

Mijn grip zuigt en ik gebruik gewoon straps maar je kan toch de bar na het deadliften nog een keer vasthouden for time?
Dit, eventueel niet van de grond maar uit het rek of van de safeties pakken en dan een bepaalde tijdsduur vasthouden.

Farmer walks is ook een goede oefening.
Mijn pr op de 5km is 21.35. Ben pas in maart wat gaan trainen. Moet sneller kunnen dus. 😁
Da's best rap, maar regel 1 is natuurlijk wat je zelf ook al aangeeft: "Don't f**k Yourself Up!"

Dit, eventueel niet van de grond maar uit het rek of van de safeties pakken en dan een bepaalde tijdsduur vasthouden.

Farmer walks is ook een goede oefening.

Da's best rap, maar regel 1 is natuurlijk wat je zelf ook al aangeeft: "Don't f**k Yourself Up!"
Ja, Nouja, dat heb ik al een paar keer gedaan. Doe nu rustig want anders krijg ik runnersknee.

Vandaag weer een training. Vpr poging op ohp. En squat op 120, kleine mijlpaal.

wu; fietsen

sq
5x5x120 (ging nog steeds prima, goed braven helpt me nu enorm)

ohp
5x5x47,5. (Yay,vpr, laatste rep grind, maar toch tevreden)

dl
1x5x120 (met een shitload aan warmup vooraf)

hanging leg raise
3x8xbw

barbell curl
3x8x35 (fail in set 2, maar na voldoende rust set 3 gehaald)

cgbp
5x5x60

cable crossover
3x8x30 (tweede set tien, derde was acht de Max)

lat pulldown
3x8x75 (ik vind hetlastig om vorm goed te houden).

Yay, progressie dus. Mij. Squat vpr is 130x10, daar ben ik nog niet. Maar ik ga nu toch wat dieper heb ik het idee. Voel me nu echt sterker en groter worden. Rug, chest, armen. Nu nog even een paar maanden doortrekken.

Waar staat vpr voor?

Volume pr

Ik kon de v niet plaatsen... Thanks

Hoe kan het dat je squat zoveel sterker is dan je deadlift? Squat je wel diep genoeg? Of heb je korte benen?

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven