- Waardering
- 11.405
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 12%
40 minuten is wel echt een grote prestatie. Onder de 20 op de 5 is al knap, maar 40 op de tien is echt serieus goed. 45 is ook echt al dikke prima.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
40 minuten is wel echt een grote prestatie. Onder de 20 op de 5 is al knap, maar 40 op de tien is echt serieus goed. 45 is ook echt al dikke prima.
50 minuten op de 10 is een prima basisconditie voor mensen die zich niet volledig op hardlopen focussen.Voldoende vaak rustig lopen maakt je snel. Submaximaal trainen maakt je sterk.
50 minuten op de tien is een mijlpaal voor velen. Maar echt snel zou ik het niet noemen. Dat is 40 minuten of daar fldichtbij.
Precies, het is prima. Niet specifiek goed, maar aangezien de meeste mensen niet eens 3km zonder te stoppen kunnen hardlopen is het wel beter dan het overgrote deel van de bevolking.50 minuten op de 10 is een prima basisconditie voor mensen die zich niet volledig op hardlopen focussen.
Je bent goed bezigPrecies, het is prima. Niet specifiek goed, maar aangezien de meeste mensen niet eens 3km zonder te stoppen kunnen hardlopen is het wel beter dan het overgrote deel van de bevolking.
Als je dan ook sterker bent dan gemiddeld ben je goed bezig.
Ik ben niet ontevreden. 🥳
Ja het is echt koud, getverdemme. -10° en droog is een stuk aangenamerEven 6 km de natte sneeuw, f**k wat nat, koud en onaangenaam. Moest erg hard lopen om niet te koud te worden. Brrrr.

Heel veel. Maar dit kweekt karakter zullen we maar zeggen 😝Ja het is echt koud, getverdemme. -10° en droog is een stuk aangenamer![]()
deload voor hem....

Volume is heel laag, maar dus wel een zware single… voor mij ook een nieuwe manier van deload…7th week protocol.
Lekker
Door .... lunges?