MuscleMeat

Sparks log, do you even lift bro?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.824
Nou. Corona voorbij. Dinsdag laatste rondje gerend. Vandaag stukje gefietst… 30km in een uurtje (tikkie meer). Viel niet tegen.

Zal wel pijn doen volgende week in de gym….

• #1.826
Nou, ik heb 6km gerend. Was niet echt top. Afzien, maar komt wel weer goed.

• #1.827
Zo. Rustig beginnen weer.

Ohp
5x45-50-55

Sq
5x5x115

Bor
5x5x110

Cgbp
5x5x60

Chinup
5x5

Preacher curl
5x5x30

• #1.828
Zo. Drukke dag maar toch nog even snel de gym in. Corona herstel training ofzo. Nog niet helemaal oké wat dat betreft.

Sq
5x120-135-155 (dat was net te zwaar)

Ohp
5x45-55-55

Bor
5x5x110

Bp
5x5x75

Palloff press
2x2x15x35

Was fucking druk en geen plek bij een pullup bar of lat pulldown. t*fus. Was wel een gastje muscle-ups aan het doen. Grappig dat hij daarna 40 kilo stond te deadliften. Denk dat hij zelf ook 40 kilo weegt…

Maar naar huis gefietst.

Weet jij hoe je bij Garmin je km tussendoor kan weinigen. Ik had dat laatst gedaan maar kan het niet terugvinden. En krijg elke 2km melding. Dat is voor zaterdag best wel irritant 😂

Weet jij hoe je bij Garmin je km tussendoor kan weinigen. Ik had dat laatst gedaan maar kan het niet terugvinden. En krijg elke 2km melding. Dat is voor zaterdag best wel irritant 😂
Niet TS, excuus daarvoor.

Activiteit kiezen, middenknop ingedrukt houden, intellingen voor activiteit, autolap

• #1.835
Ik heb geen garmin, maar denk dat het niet veel batterij kost, het zal je telefoon gebruiken daarvoor. En gps staat sowieso al aan om je run te loggen.

Dus lijkt me geen probleem. Ik heb trouwens een apple watch en je kunt dsaar in de stryd app 'auto-lap' uitzetten. Wat ga je doen zaterdag?

• #1.836
Hier trouwens net 6 km gelopen, conditie komt weer terug... viel me enorm mee. Dit weekend maar weer eens wat verder rennen. Gisteren was het nog wel pittig met liften... ben wel wat kwijt heb ik het gevoel.

Ik heb geen garmin, maar denk dat het niet veel batterij kost, het zal je telefoon gebruiken daarvoor. En gps staat sowieso al aan om je run te loggen.

Dus lijkt me geen probleem. Ik heb trouwens een apple watch en je kunt dsaar in de stryd app 'auto-lap' uitzetten. Wat ga je doen zaterdag?
Eem rondje Limburg
94E0FB9D-6FAC-415B-940A-D1D492098892.png

• #1.838
  • #1.839
En dat kan met je garmin horloge volgens mij ook. En een garmin fietscomputer meestal ook.

Terug
Naar boven