ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.914
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Ja dat is kloten.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja dat is kloten.
Maakt niet uit wat je daar draagt… waarschijnlijk ben je dan dood. Dus tsja….
Geen probleem, want training.
Nou ja, wel beter dan iemand die daar dingen met een telefoon of drinkflesje staat te doen....
Ik zit ook lekker als een autist in mijn rusttijd op mijn telefoon.Nou ja, wel beter dan iemand die daar dingen met een telefoon of drinkflesje staat te doen....
Niet TS, excuus daarvoor.Weet jij hoe je bij Garmin je km tussendoor kan weinigen. Ik had dat laatst gedaan maar kan het niet terugvinden. En krijg elke 2km melding. Dat is voor zaterdag best wel irritant 😂
Dankjewel 🙏 was al half uur aan het prutsen.Niet TS, excuus daarvoor.
Activiteit kiezen, middenknop ingedrukt houden, intellingen voor activiteit, autolap
Als ik live locatie deel met Garmin vreet dit veel batterij? Weet bij dit zo.Niet TS, excuus daarvoor.
Activiteit kiezen, middenknop ingedrukt houden, intellingen voor activiteit, autolap
Eem rondje LimburgIk heb geen garmin, maar denk dat het niet veel batterij kost, het zal je telefoon gebruiken daarvoor. En gps staat sowieso al aan om je run te loggen.
Dus lijkt me geen probleem. Ik heb trouwens een apple watch en je kunt dsaar in de stryd app 'auto-lap' uitzetten. Wat ga je doen zaterdag?
Ah, ja... laad hem maar goed op! En veel plezier, leuk man.
Op een bankje bij een apparaat?Ik zit ook lekker als een autist in mijn rusttijd op mijn telefoon.