- Waardering
- 11.404
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 12%
Op de grond in het swuatrack, op de bench of waar ook. Ik doe op dit moment geen apparaten maar alles met barbells op lat pulldown na.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Op de grond in het swuatrack, op de bench of waar ook. Ik doe op dit moment geen apparaten maar alles met barbells op lat pulldown na.
Last van je longen? Of gewoon een conditie probleemDat Corona moet ik wel van herstellen voel ik wel weer.
Nee, niet echt longen. Gewoon meer dat het allemaal zwaar voelt.Last van je longen? Of gewoon een conditie probleem
Als je gaat voetballen hoef je helemaal je benen niet meer te trainenC6w1t1
531 met fsl. Upper heavy aangezien ik meer ga fietsen en hardlopen.
Bp
5x65-76-85
5x5x65
Bor
5x5x115
Pull-ups
5x5
Curls
5x8x35
Pallof press
2x2x15x35
En fietsen.
🤣 ik ga tijdelijk om de training squatten en/of deadliften. Dit in plaats van elke training. Geen zorgen, als er iets bij mij de natuurlijke neiging heeft te groeien zijn het mijn benen. Maar herstelde er te weinig van.Als je gaat voetballen hoef je helemaal je benen niet meer te trainen
Schouders nog steeds lekker op de BP?
Thx en jawel, het combineren is wel wat aanpassen. Ik loop er wat doorheen en pas mijn tempo aan. Of mijn kilometers.Leuke log om te lezen. Geen last van herstel met hardlopen de dag voor of na het squatten?
Gaat nog steeds lekker hier.
Ja hoor. We gaan rustig door. Volgende week 95 kilo. Heb laatst de honderd weer eens gehaald. Best lang geleden voor mijn blessure voor het laatst gedaan.