- Waardering
- 11.405
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, het windje trok een beetje aan tegen einde van middag .....47 km gefietstin 1.40. Zone 1 en een beetje 2 tegen de wind in.
Jazeker. En was niet al te warm ook.Ja, het windje trok een beetje aan tegen einde van middag .....
Succes. Ik douche in de ochtend koud. Ademhalingsoefeningen en meditatie doe ik niet, ben er te lui voor, maar ken veel mensen die er baat bij hebben. Wat bedoel je met wappiegedoe?Oja. Ik doe vanaf vorige week als experiment’Wim hof’. Dat wil zeggen. Koud douchen en de ademhaling. Verder wappiegedoe doe ik niet aan. Maar dit lijkt wetenschappelijk bewijs te hebben dus eens zien of het iets voor me doet.
Het is een beetje: vast het niet dan schaadt het niet. En ik hield altijd al van sauna en koud douchen daarna. Dus maar eens een paar weken testen.
Volgens mij moet het koude douchen niet te dicht in de buurt van je training zitten oid.Oja. Ik doe vanaf vorige week als experiment’Wim hof’. Dat wil zeggen. Koud douchen en de ademhaling. Verder wappiegedoe doe ik niet aan. Maar dit lijkt wetenschappelijk bewijs te hebben dus eens zien of het iets voor me doet.
Het is een beetje: vast het niet dan schaadt het niet. En ik hield altijd al van sauna en koud douchen daarna. Dus maar eens een paar weken testen.
Dank, hierdoor controleerde ik mezelf:
Hij verkeert wel een beetje in kringen met Willem Engel schroef types. Antivaxers enzo. Houd ik niet O van. Kritisch: prima, van het padje af: niet zo prima.Succes. Ik douche in de ochtend koud. Ademhalingsoefeningen en meditatie doe ik niet, ben er te lui voor, maar ken veel mensen die er baat bij hebben. Wat bedoel je met wappiegedoe?
Ijsbaden zijn te veel gedoe.Dank, hierdoor controleerde ik mezelf:
Wat niet helpt is een ijsbad binnen 4 uur na een training.
Ah, ik dacht dat je met 'wappie' bedoelde spiritualiteit.Hij verkeert wel een beetje in kringen met Willem Engel schroef types. Antivaxers enzo. Houd ik niet O van. Kritisch: prima, van het padje af: niet zo prima.