XXL Nutrition

Sparks log, do you even lift bro?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.881
Vandaag weer even wezen trainen

OHP
5x45
3x55
6x60
3x65 (joker)

OHP fsl
5x5x45

Chin-up
5x5

CGBP
5x5x65

Plank
5x1:00

Hammer curl
3x15x14

Vanavond all you can eat bunkeren. Eens zien hoeveel biefstuk ik op kan...

• #1.884
Beetje gewandeld en rustig aan twee dagen. Extra dagje rust voor een ouwe lul.

Vandaag mocht ik weer.

Dl
5x120
3x135
2x150

Bor
5x7x115

Bp
5x5x70

Pull-ups
5x6

Triceps extension
5x10x57

Weighted crunch
3x15x15kg

Lekkere training. Overmorgen nieuwe cycle beginnen, en een paar dagen op cursus in het buut’nland. Dus dat wordt hotelgym. Dus meteen halve deload…

• #1.885
Rondje gerend, cruise intervals, 13 km

• #1.886
Slecht geslapen, buikpijn… maar wel geweest. Matige training..

Bp
5x65-76
8x85 (echt slecht)

Bp fsl
5x5x70

Bor
8-8-8-8-7x115

Pull-ups
6-6-6–5-5

Palloff press
2x2x15x40kg

Preacher curl
3x6x30

Matig allemaal, maar wel getraind,netjes gedaan wat moest.

• #1.887
9km met wat tempo intervals. Voel
Me nog steeds niet top. Moe. Dus een weekje met meer rust komt goed uit.

• #1.888
Hotelgym met gare bench maar ook een powerrack! Yay!

Dus bench, Sq, ohp, pull-ups.

En rondje rennen. Top.

• #1.889
Hotelgym met gare bench maar ook een powerrack! Yay!

Dus bench, Sq, ohp, pull-ups.

En rondje rennen. To

• #1.890
Dinsdag hardlopen, woensdag hotelgym, donderdag hardlopen… vandaag reizen. Denk even weekendje weinig doen, maandag weer iets tillen.

Van hotel naar hotel

• #1.892
Zo. Weer thuis. Dagje niets doen en dagje fietsen.

Vandaag eeer naar de gym. Maar een enigszins lichte full body doen om er weer in te komen

Bp
5x70
5x75
5x80
5x85
5x90

Sq
Heb die maar eens gereset en focus op zo diep mogelijk en technisch goed uitvoeren

5x80
5x95
10x110

Ohp
5x5x50

Dl
5x5x125

Facepull
3x10

En weer op het fietsje naar huis.

• Like
Waarderingen: BB_
  • #1.893
Oja. Ik doe vanaf vorige week als experiment’Wim hof’. Dat wil zeggen. Koud douchen en de ademhaling. Verder wappiegedoe doe ik niet aan. Maar dit lijkt wetenschappelijk bewijs te hebben dus eens zien of het iets voor me doet.

Het is een beetje: vast het niet dan schaadt het niet. En ik hield altijd al van sauna en koud douchen daarna. Dus maar eens een paar weken testen.

Oja. Ik doe vanaf vorige week als experiment’Wim hof’. Dat wil zeggen. Koud douchen en de ademhaling. Verder wappiegedoe doe ik niet aan. Maar dit lijkt wetenschappelijk bewijs te hebben dus eens zien of het iets voor me doet.

Het is een beetje: vast het niet dan schaadt het niet. En ik hield altijd al van sauna en koud douchen daarna. Dus maar eens een paar weken testen.
Succes. Ik douche in de ochtend koud. Ademhalingsoefeningen en meditatie doe ik niet, ben er te lui voor, maar ken veel mensen die er baat bij hebben. Wat bedoel je met wappiegedoe?

Volgens mij moet het koude douchen niet te dicht in de buurt van je training zitten oid.

Ben benieuwd wat je ervan vindt: succes.

Ik douche al jaren ijskoud ook na training

• #1.898
Succes. Ik douche in de ochtend koud. Ademhalingsoefeningen en meditatie doe ik niet, ben er te lui voor, maar ken veel mensen die er baat bij hebben. Wat bedoel je met wappiegedoe?
Hij verkeert wel een beetje in kringen met Willem Engel schroef types. Antivaxers enzo. Houd ik niet O van. Kritisch: prima, van het padje af: niet zo prima.

Die ademhalingsoefeningen zijn wel relaxed. Ik word daar wel ontspannen van.

• #1.899
Terug
Naar boven