Fitness Seller

Sparks log, do you even lift bro?

Zo. Mooie dagen gehad in Noorwegen maar op tijd gevlucht voor ‘Hans’. Net op tijd over de brug voordat die dicht ging en nu in Duitsland paar dagen relaxen voordat we echt weer naar huis gaan.

Ik heb nog wel gemountainbiked en gehiked in de bergen en bij een gletsjer. Het was een prima vakantie met dagen niets, dagen rijden en wat rennen en actief doen.

Vandaag trailtje gerend, 200m omhoog en 8km lang. Lekker. Morgen vast nog een keer. Na de vakantie een flink reset in de gym en cutten. En blijven hardlopen en fietsen.

Eens kijken of ik het vetrandje weer wat terug kan brengen
Klinkt goed allemaal, echt wel vanwege de storm teruggekeerd of was dat toeval?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.962
Klinkt goed allemaal, echt wel vanwege de storm teruggekeerd of was dat toeval?
Nee, dat was geen toeval.

We zijn voor de storm uit teruggekomen. Precies op tijd. Best goed weer gehad.

Vandaag nog even een klein rondje gerend 5km tempo. Om er weer een beetje in te komen. Morgen naar huis en dan kan ik weer naar de gym. En werk.

• #1.963
Zo. We zijn weer terug. Eens een weekje rustig beginnen.

Sq
4x8x100

Incline DB press
4x10x 24

Bor
4x10x100

Bp
4x10x60

Pull-ups
3x6

Lekker weer eens in de gym te zijn. Morgen spierpijn, want dat heb ik altijd als ik langer dan een week niet in de gym ben.

Kracht is nog wel aanwezig.

Weekje niets doen valt nog wel mee. Ga ja niet echt veel verliezen. Misschien kom je er wel sterker uit omdat je lichaam even rust heeft gehad.

• #1.965
Weekje niets doen valt nog wel mee. Ga ja niet echt veel verliezen. Misschien kom je er wel sterker uit omdat je lichaam even rust heeft gehad.
Drie :). Wel gehiked, gemountainbiked en trailruns gedaan. Geen kracht.

Dus moet wel even terug komen, maar ben inderdaad niet-bindend slap geworden.

• #1.966
Rondje in de zon: 11,5km rustig aan. Nu al spierpijn van gisteren. Hoop dat ik dat er een beetje heb uitgelopen, want morgen deadlifts.

• #1.967
Tweede ‘terugkeer training’ daarna weer een deftig schema.

Bp:

4x10x70

Dl
4x6x120

Ohp
4x6x50

Dips
3x6

Chin-up
4x6

• #1.968
Zo. Twee ‘terugkom trainingen’ gehad. Terug in het schema. Wel flink gereset zo na de vakantie. Tm omlaag en chest meer op hypertrophy en benen, dl meer op kracht.

Ik doe een Wendler variant. Met 5’s pro en bbb voor bovenlichaam en og 531 voor onder.

Bp
5x55
5x65
5x75 pfffrt. Dat gaat nog wel even een cycle of twee saai zijn.

5x10x55 bbb sets.

Sq
5x85-95-110

Bor
5x8x100

Pull-ups
5x5

Hanging leg raises
3x8

Hammer curls
3x10x14

• #1.970
Nieuwe cycle met reset. Upper like a bodybuilder, lower like an athlete.

Ohp
5x40-45
8x55

Dl
5x95
5x110
10x125

Incline db press
5x10x26

Chin-up
5x6

Plank
4x1:00

Triceps extension (overhead)
5x8x55

En voila.

Daarnaast
Nog een hoop dozen sjouwen naar de tijdelijke opslag, van boven naar beneden en weet ik wat mijn vrouw allemaal had bedacht. t*ring wat een gedoe, ik weet weer waarom ik niet van verhuizen houd.

Maar over een week of wat zijn de foto’s op funda en hebben we het hopelijk snel verkocht. En kunnen we leuk meubels kopen enzo. Ik denk dat we de muren gaan laten spuiten, dus we hoeven niet zo gek veel te klussen aangezien de vloeren in het nieuwe huis prachtig zijn, op twee slaapkamers na die ik opnieuw zal leggen. Het zal voornamelijk meubels in elkaar zetten worden denk ik.

• #1.971
10km run, rustig aan. het was warm en benauwd... ik was doorweekt van het zweet.

Had het laatst over compressiekousen. ik heb een paar gehaald om uit te proberen. Morgenochtend vroeg ga ik mijn ronde lopen. Deze week niet gedaan, was paar dagen weg met mijn vrouw samen.

• #1.973
Had het laatst over compressiekousen. ik heb een paar gehaald om uit te proberen. Morgenochtend vroeg ga ik mijn ronde lopen. Deze week niet gedaan, was paar dagen weg met mijn vrouw samen.
Succes. Ik heb een tijdje geprobeerd maar mij doet het niet zo veel. Ik heb kousen van herzog. Op zich niet heel erg, maar tijdens opwarmen kreeg ik kramp de eerste paar keer. Daarnaa viel het mee.

Verder merk ik er weinig van en gebruik ze dus niet meer. Ik heb meer last van mijn voorvoeten en pees plaat aan de zijkant van mijn linkerdij, dat is een zwakke plek. Waarschijnlijk omdat dat been ietsje langer is dan de ander. Helaas kan ik alleen maar stretchen en metatarsalgie zooltjes gebruiken. En anders gewicht kwijtraken, dat helpt. Vast ook wel.

Voor nu heb ik laatste jaar best wat spieren opgebouwd. Ik pas nog net in maatje xl, terwijl dat eerder echt ruim voor me was. Het is niet alleen spieren, maar het meeste wel.

Ik ga nu na de vakantie weer even eten loggen en op een klein tekort zitten. Zien of dat me weer wat lichtvoetiger maakt zonder te veel kracht kwijt te raken.

Succes. Ik heb een tijdje geprobeerd maar mij doet het niet zo veel. Ik heb kousen van herzog. Op zich niet heel erg, maar tijdens opwarmen kreeg ik kramp de eerste paar keer. Daarnaa viel het mee.

Verder merk ik er weinig van en gebruik ze dus niet meer. Ik heb meer last van mijn voorvoeten en pees plaat aan de zijkant van mijn linkerdij, dat is een zwakke plek. Waarschijnlijk omdat dat been ietsje langer is dan de ander. Helaas kan ik alleen maar stretchen en metatarsalgie zooltjes gebruiken. En anders gewicht kwijtraken, dat helpt. Vast ook wel.

Voor nu heb ik laatste jaar best wat spieren opgebouwd. Ik pas nog net in maatje xl, terwijl dat eerder echt ruim voor me was. Het is niet alleen spieren, maar het meeste wel.

Ik ga nu na de vakantie weer even eten loggen en op een klein tekort zitten. Zien of dat me weer wat lichtvoetiger maakt zonder te veel kracht kwijt te raken.
Ik heb ook Herzog, heb de calculator voor de maat ook gebruikt. Moet zeggen dat ze wel bevallen, wel warm wat ik niet gewent ben. Ronde viel alleen tegen in de ochtend. Heb een vaste routine in de ochtend, en al daar week ik van af wat niet goed beviel. Soms heb je zoń dag dat je denkt dit moet ik doen omdat ik een week niet had gelopen, dan 'prop' je het tussen de rest en dat werkt minder bij mij.

• #1.976
Ik heb ook Herzog, heb de calculator voor de maat ook gebruikt. Moet zeggen dat ze wel bevallen, wel warm wat ik niet gewent ben. Ronde viel alleen tegen in de ochtend. Heb een vaste routine in de ochtend, en al daar week ik van af wat niet goed beviel. Soms heb je zoń dag dat je denkt dit moet ik doen omdat ik een week niet had gelopen, dan 'prop' je het tussen de rest en dat werkt minder bij mij.
Sommige mensen zweren bij die kousen, mooi als ze voor jou goed werken. En tsja, het is soms best pittig. Ik loop heel graag maar de drempel is soms ook wel wat hoger omdat hardlopen toch meer pijn doet.

Ik zie ook op tegen zware deadlifts oid, maar dat is zo voorbij. Als ik 15minuten voluit moet rennen is dat echt bijten. En dat werkt allemaal een stuk makke als je niet moe en goed gebied bent… niet na een avond met zware squats 😂

En dan is met hardlopen een ritme wel fijn. Stelt je lichaam zich op in ofzo. Vind ik met de gym wat makkelijker.

• #1.977
Vandaag:

Ohp
5x5x45

Romanian dl
5x70-80
10x85 (dat kan nog wel wat zwaarder)

Bp
5x10x50 bbb sets

Pull-ups
5x5

Dips
4x8

Weighted crunch
3x12x15kg

Prima training. Ik hoop dat dips weer kunne. En dat mijn schouder nu echt weer in orde is. Het lijkt er wel op. Zou een mooie toevoeging zijn voor chest als dat weer kan. Diepte is er nog niet echt, maar ik ga het gewoon een tijdje proberen toe te voegen en uit te bouwen.

• #1.978
Vanwege verhuizingsperikelen minder tijd voor sport. Dozen sjouwen, opruimen, schoonmaken en kleine klusjes is waar veel tijd in gaat zitten. Maar vanavond weer even gym. En onder het motto submaximal trainen in de reset met 5’s pro.

Bp
5x65-75-85

5x10x50

Sq
3x90-105
6x115 (links doet pijn. Dus maar even voorzichtig)

Bor

5x8x100

Pull-ups
5x6

Hanging leg raises
3x8

Hammer curl
3x12x12

• #1.979
Nou, hard gewerkt in huis en voor vele duizenden euro’s meubels aangeschaft… vandaag eindelijk weer even sporten.

Ohp:
3x45-50
9x55

Dl
3x105-130
7x135

Db incline bench
4x12x26 en 1x9x26

Chin up
6-6-5-6-5

Plank
4x1:00