XXL Nutrition

Spelen met ijzer

• Topic Starter Topic Starter
Lenigheid: rekken na elke training, vergeet ik ook regelmatig... help me daar morgen aan herinneren ;)
Ik kijk wel uit, dan moet ik zeker meedoen met rekken :p

;)
Hey Jermo, je doet dat goed. Ik vind de gewichten waar jij mee werkt echt heel knap. Super prestatie. Nu lekker vooruitgang boeken, ik ga je volgen en aanmoedigen. Succes, Johan
Bedankt maar die gewichten vallen mee met wat de grote jongens die voorbij komen :D

Lees net dat Ace morgen niet meedoet...
15.00u bij de gym afspreken? Evt. koffie naderhand.

Jammer dat hij niet meegaat maar had er al een beetje op gerekend.
Koffie naderhand is goed, nog een post workout meal?

Al mijn meals heb ik bij me ;)
Zal morgen een korte toelichting geven op mijn eetschema, dan begrijp je meteen het verhaal van Maaike in m'n log en waarom ik alles meeneem ;)

Al mijn meals heb ik bij me ;)
Zal morgen een korte toelichting geven op mijn eetschema, dan begrijp je meteen het verhaal van Maaike in m'n log en waarom ik alles meeneem ;)
Verhaal van Maaike hierover heb ik denk ik gemist of doelde je op dat ze zei dat jij je hieraan MOET houden en ze geen tegenspraak dulden? :D
Hoe dan ook, ik ben benieuwd naar je dieet en achterliggende theorie ;)

Morgen maar een dagje borst + rug trainen denk ik, borst omdat die achter loopt en rug omdat ik die gewoon het leukste vind :o

Verhaal van Maaike hierover heb ik denk ik gemist of doelde je op dat ze zei dat jij je hieraan MOET houden en ze geen tegenspraak dulden? :D
Hoe dan ook, ik ben benieuwd naar je dieet en achterliggende theorie ;)

Morgen maar een dagje borst + rug trainen denk ik, borst omdat die achter loopt en rug omdat ik die gewoon het leukste vind :o

Ik heb rug / hamstrings op de planning - doe je niet gewoon mee dan? (evt niet droppen, maar gewoon volume)

Laatst bewerkt:
Ik ga om een uurtje of 1 maar eens ontbijten, lijkt erop dat ik elke keer dat ik bij mijn vriendin slaap onbewust aan IF doe :p

Waarom 1,5 uur wachten?
(ik zit te springen tot maaltijd 3 naar binnen kan!)
Dan ben ik thuis en maak ik een broodje ei-kipfilet die compleet uit verhouding is qua brood/beleg verhouding.

700+ kcal brood + beleg waarvan50gr eiwit
Halve liter chocomel
Totaal 1100+ kcal

Post workout om half 5 is ook ca 1000kcal (melk, havermout, whey, fruit) dus dan moet ik echt niet 6 maaltijden per dag naar binnen werken :roflol:

Zoals je ziet geloof ik dat de maag een prima buffer is en de totale TEF (thermal effect of food) direct afhankelijk is van calorieen en onafhankelijk van de hoeveelheid maaltijden (hoewel er bij enkele grote maaltijden wel grotere schommelingen hierin zitten maar daar heeft mijn lichaam geen problemen mee)

Laatst bewerkt:
Chocomel?!
:sad:

Lekker toch :D
Hoor net dat mijn vriendin pigs in blankets gaat maken dus ook geen straf :D

Lekker!

Hier trouwens een klein probleempje - iets met verkeer en komen trainen...
Hoop dat het morgen beter is en dat ik dan welkom ben (rond lunch)?
Zit nu voor werk aan de andere kant van die giga-file...

Lekker!

Hier trouwens een klein probleempje - iets met verkeer en komen trainen...
Hoop dat het morgen beter is en dat ik dan welkom ben (rond lunch)?
Zit nu voor werk aan de andere kant van die giga-file...
Is het verkeer zo erg dan? Later is voor mij geen probleem en anders morgen :)

Is het verkeer zo erg dan? Later is voor mij geen probleem en anders morgen :)
Ik zit aan de andere kant van die 15km file op de A1... Diemen ging niet door vandaag... anders had ik daar geen last van gehad.

---------- Toegevoegd om 14:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:40 ----------

Wat zou je zeggen van 13.00u morgen? Doen we schouders & armen... :eyebrow:

Ik zit aan de andere kant van die 15km file op de A1... Diemen ging niet door vandaag... anders had ik daar geen last van gehad.

---------- Toegevoegd om 14:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:40 ----------

Wat zou je zeggen van 13.00u morgen? Doen we schouders & armen... :eyebrow:
A1 :x

Tomorrow 1300hr it is!
Schouders doe ik nu alleen nog low reps btw dus jouw training kan ik niet meedoen :)

Terug
Naar boven