Born Twitchy
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 274
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 14%
Ik wil mijn trainingen beperken tot 45 tot 60 minuten max omdat ik van mening bent dat dit ideaal is wat betreft energie overhouden voor herstel en het niet elke keer compleet verzuren van spieren.
Naar mijn idee zorgt dit ervoor dat je minder blessuregevoelig bent terwijl de groei- en krachtprikkel zeker aanwezig is (ik heb de neiging om altijd maximaal te knallen).
Daarnaast is er nog het kopje cortisol aanmaak waarmee je bij <1 uur trainingen altijd veilig zit (hoewel ik van mening ben dat dit per persoon enorm uiteen loopt).
Moet wel toegeven dat een 'all-out' lange training op zijn tijd heerlijk is om te doen
Naar mijn idee zorgt dit ervoor dat je minder blessuregevoelig bent terwijl de groei- en krachtprikkel zeker aanwezig is (ik heb de neiging om altijd maximaal te knallen).
Daarnaast is er nog het kopje cortisol aanmaak waarmee je bij <1 uur trainingen altijd veilig zit (hoewel ik van mening ben dat dit per persoon enorm uiteen loopt).
Moet wel toegeven dat een 'all-out' lange training op zijn tijd heerlijk is om te doen

Laatst bewerkt:

Geen goed idee...optrekken leer je door op te trekken! Gewoon aan beginnen en doorzetten..stel een aantal reps dat je per training wilt halen..bijvoorbeeld 20 reps, dan doe je de eerste set misschien 5, tweede 3/4 etc..net zo lang to je de 20 hebt bereikt.

)