Fitness Seller

Spelen met ijzer

Bezoekers in dit topic

Amper rust nodig gehad tussen sets, in 23 minuten klaar:
Sq 72,5kg
Press 35kg
deadlift 100kg
 
Sq 5x5x75kg
Bp 5x5x60kg (moest eigenlijk 57,5kg zijn, foutje)
Pr 5x5x62,5kg

28mins, minuut tussen sets
 
5x5x77,5kg squat
5x5x37,5kg press
1x5x105kg deadlift

Alles speed style maar strikte uitvoering, max 1 mins rust tussen sets.
Training duurde totaal 20mins.
 
Zonder rustdag nog een keer getraind bij een vriend van me:

Squat 5x5x80kg
Benchpress 5x5x62,5kg
Pendlay Rows 5x5x65kg

Meeste sets een halve tot maximaal een minuut rust. Voelt nog steeds makkelijk aan dus hopen dat dat gevoel langer blijft.

Ik weeg nu steeds tussen de 84,5 en 87kg.
 
Ik heb gehoord dat die vriend van jou ecto is.

Lekker bezig!
 
Hij ecto :roflol:

Deze logjes zijn natuurlijk saai om te lezen, trainingen zijn dan ook eenvoudig en op dit moment meer een training op explosiviteit dan echt op kracht.
 
Squat 5x5x82,5kg
Press 5x5x40kg
Deadlift 1x5x110kg

Alles korte pauze en zo snel en strikt mogelijk uitgevoerd.

Vetpercentage gemeten voor de training en deze was rond de 14,5% oftewel hoger dan ik ooit heb gestaan. Even kijken hoe ik mijn voeding ervoor ga aanpassen, denk dat het brood eten wat ik op mijn stage doe niet werkt voor mij icm weinige uurtjes slaap.
 
14,5% valt toch nog wel mee? hoe heb je het laten meten?
 
1 punt meting iets boven de heup en ook een 3 punts meting iets naast de navel, bovenbeen en borst.
 
Squat 5x5x85kg (atg as usual) gewicht begint langzaam meer moeite te kosten
Benchpress 5x5x65kg (paused)
pendlay rows 5x5x67,5kg
 
Squat 5x5x87,5kg
Press 5x5x42,5kg
Deadlift 1x5x115kg
 
Sq 91kg
Bp 67,5kg paused
Pr 70kg
 
Eergister
Squat 5x5x92,5,5kg
Press 5x5x45kg (met zeer veel moeite de laatste set 4+1 rep gedaan)
Deadlift 1x5x120kg

Vandaag:
Sq 95kg
Bp 70kg paused (heb maar 4 sets gedaan omdat mijn rechterschouder krachtverlies had, eergisteren toch net iets teveel)
Pr 72,5kg


Ik overweeg om naar 3 of 4 sets toe te gaan. Hoort eigenlijk pas na de 2e keer verlagen in gewicht maar in verband met mijn krachtverlies na een x aantal reps...
Ook weer ASAP een afspraak maken om mijn borstwervels los te kraken, heeft vorige keer goed geholpen al was ik toen te lang door gegaan waardoor het herstel langer duurde.
 
Zojuist bij de manueel geweest, enige wat nog moest worden gekraakt waren mijn borstwervels. Krachtsverschil was niet duidelijk zichtbaar op dat moment, goed teken. voor en na het kraken checkte hij de doorbloeding in rechter en linker arm door op mijn nagel te drukken en te kijken hoe snel deze niet meer wit is. Voor kraken duurde dit een fractie langer aan de rechterkant, na kraken was het vrijwel gelijk. Mogelijk dus toch een doorbloedings issue. Volgens zijn agenda was het bijna een jaar geleden dat ik er voor het laatst was dus al die tijd is het gelukkig goed gegaan dus zo erg is het blijkbaar niet.
 
Squat
5x5x97,5kg (overtuigend, betere focus)

Press
3x5x47,5kg (laatste set 4+1 rep)

Deadlift
1x5x125kg

Bij press gekozen om 3 sets te doen om mijn schouder nog wat te ontlasten.


Oja, vandaag alleen enkele Jelly Beans op en wat koffie, verder de hele dag niets :$
 
Squat
3x5x100kg
1x4x100kg
Techniek tijdens de hele oefening was slecht, weinig gevoel en het leek veel te zwaar terwijl vorige training probleemloos en sterk lukte.

Benchpress
3x5x72,5kg
Eerste 2 sets met voeten op het bankje, onderrug was te pumped om met normale techniek te drukken (ivm kramp wat op kwam zetten).
Voelde wel licht overigens.

Pendlay rows
3x5x75kg
Mwah, ging ook niet denderend.

Over het algemeen: k*ttraining.
Voelde me zwak, techniek was bagger en zuur kwam op zetten (al sinds ik voor vertrek creatine nam). Lijkt erop dat ik toch echt het beste train op vrijwel nuchtere maag.
 
Squat
5x5x102,5
Redelijk probleemloos. 4e set 4e rep kwam ik erachter dat voor die set de 10kg die ik meer liftte dan mijn maat er nog niet bij zat dus daar heb ik een 4x92,5kg + 5x102,5kg set van gemaakt :p

Military press
3x5x50kg
Voelde goed en sterk

Deadlift
1x5x130kg
alleen de derde rep hooked grip, verder conventionele dus beiden overhandse greep.

Als afsluiter nog 1 rep 150kg gelift omdat mijn trainingsmaat dit ook deed :D


Training was goed voor mijn ego.
Minder is dat na mijn PWO mijn whey op is... :eek:
 
Er worden goede vooruitgangen geboekt hier!

Wel klote als je supps opraken! Is altijd weer een aardige investering (koop whey altijd per 10kg)
 
Ik doe nog niet echt iets boven mijn oude niveau, alleen squats misschien (met deze uitvoering/diepte)

Zojuist:
5x5x105kg full squats
4x5x75kg paused benchpress
3x5x77,5kg pendlay rows
 
Back
Naar boven