Het is alweer even terug dat ik hier gepost heb maar ik wil dit weer oppikken.
Ik heb de afgelopen tijd maar weinig getraind door lange dagen die ik maak en weinige slaap. Ik trainde 1 a 2 keer per week (met weinig energie en slechte voeding) dus dat was meer schade beperken dan iets opbouwen.
Ik weeg nu rond de 85,5kg constant, ben wel iets 'zachter' (laten we het knuffelbaarder noemen) dan voorheen wat natuurlijk niet mag.
Daarom wil ik weer gaan loggen om wat meer motivatie te houden.
Mijn trainingsschema zal over het algemeen A B A B zijn met de dagen:
A
Squat 5x5
Benchpress 5x5
Deadlift 2x5
B
Squat 5x5
Front press 5x5
Power cleans 5x3
Ik wil minimaal 2 keer per week deze trainingen doen met af en toe een extra oefeningetje erbij of een (extra) dagje een andere training zoals bij een vriend van me in zijn homegym.
In mijn huidige gym is er geen magnesium maar als het goed is krijg ik met kerst een blok. Deadlifts (die ik toch wel mis merk ik met squats uitvoering) komen dus weer terug in mijn trainingen aangezien ik zonder kalk mijn handen open trek.
Wat betreft voeding moet ik nog even creatief gaan doen aangezien ik van half 7 in de ochtend tot tegen 7 uur in de avond van huis ben maar daar ga ik wat moois op verzinnen.
Ben in elk geval van plan om weer intermitted fasting te doen dus ergens in de avond stoppen met eten (zoals na mijn PWO) en pas weer bij de lunch een echte maaltijd te nemen. Tussendoor wel wat koffie met melk en beetje suiker ivm de korte nachten
Vanaf volgende training zet ik ze weer allemaal hier neer, heb helaas amper tijd/energie om andere logs te volgen maar zal sporadisch wat rond kijken.
Ps. Dit heeft geen **** met goede voornemens te maken maar met een irritatiegrens wat betreft mijn trainingen/fysiek die bereikt zijn