Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je een t-shirt aan hebt heb je nog steeds niks aan je blokjes
dus eigenlijk alleen maar op het strand.
post eens pics anders? dan kunnen we beter beoordelen denk ik![]()

Pushups, pullups, situps, squats (evt met rugzak om), kijk verder op bodyweight oefeningen op bodybuilding.com/exercises

jammer dat er geen oefeningen zijn voor de biceps die je zonder gewichten kunt doen![]()
jammer dat er geen oefeningen zijn voor de biceps die je zonder gewichten kunt doen![]()
Gewoon een beetje inventief zijn... Gebruik bijvoorbeeld je (volle) koffer, kratje bier, paar flessen water in een tas, emmer zand etc. Kan je ook een hoop andere spiergroepen mee trainen.

Ja maar ik zal waarschijnlijk ook 70% van mijn vakantie op het strand liggen of naar het zwembad gaan.
heb de usb kabel kwijt van mijn camera en mobiel :/
Ik blijf trouwens voor 2 maanden op vakantie, denk dat ik heel veel spiermassa ga kwijt raken. Wou al in een sportschool inschrijven, maar die zijn daar super duur... op voedingsschema blijven lijkt me ook moeilijk na die verleidingen van pizza,cola etc.. Iemand tips?
Verleiding van cola? dat moet je niet eens willen drinken.
Light hebben ze meestal niet in restaurants/cafetaria's eindelijk een antwoord waar ik wat aan heb.
Is het trouwens verstandig om op kt dagen 3x mijn lichaamsgewicht aan eiwitten te nemen. En op HIIT dagen maar 2x mijn lichaamsgewicht aan eiwitten?
Edit:
Het hoeft ook eigenlijk geen 8% te zijn als de sixpack met v zichtbaar is. En volgens mij is mijn BF niet 15%... denk dat het eerder 12% is. Het sixpackje is al een heel klein beetje te zien.
Hah, zelf nog niet aan gedacht ookal is het zo logisch
ik moet dan wel 10-20 flessen vullen om 10-20 kg te hebben XD Moet ik nu flessen uit de containers buiten halen op vakantie.![]()
Maar ik ga zeker wel zo iets doen.
Bedankt!
---------- Post toegevoegd Tue 29 May 2012 om 13:28 ----------
Hoeveel sets/reps zou ik doen? Ook van push ups etc...
4x12 ?
Koop zo'n fitness elastiek. Neemt geen ruimte in en is overal voor te gebruiken.
---------- Post toegevoegd Tue 29 May 2012 om 14:14 ----------
AMRAP (as many reps as possible)