XXL Nutrition

Spiergroei tijdens cut? Door veel eiwit inname, kan dat?

• Topic Starter Topic Starter
Haha aankomen en single digit body fat succes. Wat je wel kan doen is op je kt dagen rond je onderhoud gaan eten en op je rust dagen niks eten. Ohja 1 ding je doet het voor de chicks jammer je zou het voor je zelf moeten doen. En nog iets hoe zwaarder je cut hoe lager je testosteron dus als je enemaal op de "beach" ben ik bang dat je totaal geen zin hebt in chicks.

8% behalen in korte tijd is niet zo simpel. Ik zou het op 10% houden als ik jou was.

Ik ben nu 1,5 maand bezig met cutten, 500Kcal onder onderhoud + 3x p/w cardio. Verder zit ik nog redelijk hoog in carbs en hoog in eiwitten met als doel zoveel mogelijk behouden en misschien zelfs nog wat massa aankomen zoals je zegt. Cut best wel strik, met minimale hoeveelheid junk en weinig alcohol. Nog ben ik in 1,5 maand maar 3-4% in BF% gedaald (kom denk ik van 15% en zit nu op 11%). Kracht ben ik iets bijgekomen, massa is ongeveer gelijk gebleven (misschien iets gestegen). Die laatste 1-2% nu afvallen kost heel veel moeite, zeker als je niet diep cut. Ik train zelf ook nog maar een jaar dus ben nog een beginner.

Dus uit persoonlijke ervaring zou ik zeggen dat het niet mogelijk is wat jij wil, ik zou doelen op 10% BF% met een gelijke hoeveelheid massa.

Haha aankomen en single digit body fat succes. Wat je wel kan doen is op je kt dagen rond je onderhoud gaan eten en op je rust dagen niks eten. Ohja 1 ding je doet het voor de chicks jammer je zou het voor je zelf moeten doen. En nog iets hoe zwaarder je cut hoe lager je testosteron dus als je enemaal op de "beach" ben ik bang dat je totaal geen zin hebt in chicks.

Ik heb nooit gezegd dat ik het voor de chicks doe! Maar ook al doe ik het voor hun dan heb ik er voordeel mee, dus is het ook voor me zelf! :)

Ga gwn keto als je het zo graag wilt...

Zo Zo vandaag mijn 2e hiit gedaan.

Ben deze keer een stapje verder gegaan 10x 40sec sprint van 17km/h gedaan en gejogd voor 20sec met 8km/h (excl warming up cooling down.). Leek wel of ik bewusteloos ging na paar interval-. Voelde deze keer mijn benen echt niet meer de eerste 10min na de hiit! Mijn hoofd was rood als een tomaat. Denk dat ik de hiit wel goed heb uitgevoerd :) Tog?

Terug
Naar boven