- Waardering
- 3.662
- Massa
- 100kg
Ik vraag mij serieus af hoe je dit discriminatie kunt vinden. Een sportschool wordt hier gezien als een openbaar bezit waar zomaar iedereen kan binnenwandelen. Een sportschool is van een private eigenaar. Deze mag bepalen wie of wat er in zijn gym komt en aan welke regels deze moeten voldoen.
Het is echt niet anders dan een huis van een persoon. Daar bepaal je ook wie je binnen laat en op welke voorwaarden. Dat de overheid zich meent te bemoeien met dit soort zaken is ziekelijk. Nog vreemder is dat veel mensen het ''normaal'' vinden.
Zelfde geldt voor het restaurant dat ''yasmine'' zo graag aanhaalt. Wanneer jij geen n*gers in je zaak wil moet je dat lekker zelf weten. Daar heeft de overheid geen reet mee te maken. Ik zou het trouwens niet aanraden, maar de overheid moet zich daar zeker niet mee bemoeien.
Nou daar heeft de overheid net wel een reet mee te maken. Het voorbeeld van het restaurant is relevant; Je kan niet zomaar gaan bepalen wie je binnenlaat en wie niet.
En het is niet ik die geen n*gers in mijn restaurant wil, he, ik gebruikte dat voorbeeld om mijn punt kracht bij te zetten. Erg dat ik dat moet verduidelijken.
---------- Post toegevoegd 4 July 2013 om 23:32 ----------
Zei je niet, maar je verwees ons naar een anti moslim forum wat aangeeft dat je dat wel bedoelde.
---------- Post toegevoegd 4 July 2013 om 21:41 ----------
Nee, ik was er niet. Dus kan ik niet zeggen dat het wel of niet geschreven is door hem.
Ok, het is geschreven door een man of meerdere mannen; HEt is duidelijk dat ze daar neerpenden hoe ze een samenleving wilden organiseren. En daar zeiden ze dat de moslima's een doek om hun boezem moesten slaan, omdat ze herkent zouden worden; Dus het is noch was een discriminerende regel. Dus je "fictief" argument doet er niet doe, of eerder, is irrelevant.

ga maar ergens anders wonen dan