MuscleMeat

Sportscholen ''discrimineren'' moslima's

Indirecte discriminatie is en blijft, ook volgens de wet , discriminatie. En laat ons eerlijk debatteren. JE weet best dat het doel is hoofddoeken te verbieden. Ik heb nog geen enkele club weten te zeggen tegen een jonge gast: "hey, je pet af he", of "hey, je bandana af he". Pure discriminatie.

+1

Ik stoor mij ook enorm aan hoofddoeken maar vind niet dat de sportschool deze mag weren.
Want laten we eerlijk zijn, de reden is geen veiligheid of hygiëne. De reden is dit soort mensen niet in je tent te willen hebben.

Dat mensen met een reden komen dat iedereen zelf mag bepalen wat de dresscode moet zijn is nog steeds geen reden waarom een hoofddoek niet zou mogen tegenover een pet. We weten allemaal dat het hier om een discriminerende reden gaat. Namelijk het buiten houden van Moslims.
Zoek dan maar een andere sportschool zou van de gekke zijn. Dan zou je ook als n*ger bij de Supermarkt geweigerd kunnen worden en je verteld worden dat je maar lekker ergens anders je boodschappen mag gaan doen.

---------- Post toegevoegd 5 July 2013 om 13:01 ----------

Pure waanzin. Iemand dwingen om iemand anders in hun private eigendom te laten is een schending van individuele vrijheid, eigendomsrechten en huisvredebreuk. Stuk voor stuk belangrijkere principes dan godsdienstvrijheid.
.

Dus volgens jou mag je als bedrijf altijd iemand verbieden binnen te komen met wat voor reden dan ook? Stel er is dus een supermarkt die n*gers niet toe laat, mag dat?

n*gers geven niet af hoor en zien er niet veel anders uit dan blanken, behalve wat pigmentatie.

Een hoofddeksel, zeker 1 met een religieuze drijfveer, is totaal iets anders. Rot op met je zelfverheerlijking en ga lekker thuis vroom zitten wezen. Het is niets meer dan hypocriete zelfbevlekking van de ergste soort.

Een gym is een plek om aan jezelf te werken, niet om tof te doen, je religie uit te oefenen of straat te wezen en dus laat je je nippletops, petjes, koningskettingen en hoofddoekjes lekker thuis.

One luv

Toch snap ik niet waarom mannen dan niet in een tanktop mogen komen, en vrouwen wel zonder mouwen? Wat is daar dan de verklaring voor? Dat een man tof zodra hij een tanktop aan heeft en een vrouw niet zodra ze nagenoeg niks aan heeft? Oh wacht, commercie...toch?

De opmerking over n*gers komt omdat veel reacties hier zeggen dat iedereen maar gewoon moet bepalen wie er wel en niet binnen komt. Dus zou dit ook voor iets kunnen gelden waar je niks aan kan doen, dus bijv. je huidskleur.

Iemand van top tot teen onder de tattoo's incl gezicht, komt hij er in?

Laatst bewerkt:
Wat is er mis aan het weren van moslims?

Was de politiek maar zo verstandig om ze te weren uit Nederland, maar helaas...

---------- Post toegevoegd 5 July 2013 om 17:03 ----------

Dus volgens jou mag je als bedrijf altijd iemand verbieden binnen te komen met wat voor reden dan ook? Stel er is dus een supermarkt die n*gers niet toe laat, mag dat?
Haha, dat gebeurde laatst bij een supermarkt hier in de buurt.

Stonden allemaal scholieren voor de deur omdat ze niet in groepjes naar binnen mochten.
Punt is, dat het allemaal gekleurde scholieren waren, de blanken mochten namelijk wel naar binnen.

Dus ik kom zo aanlopen, en zeg expres nogal luid: "wat is het toch heerlijk om blank te zijn", terwijl ik rustig naar binnen loop met 2 vrienden van me.
De manager die bij de ingang stond om ze tegen te houden, ging helemaal stuk hahaha.

Je had die boze koppies moeten zien, prachtig.

Toch snap ik niet waarom mannen dan niet in een tanktop mogen komen, en vrouwen wel zonder mouwen? Wat is daar dan de verklaring voor? Dat een man tof zodra hij een tanktop aan heeft en een vrouw niet zodra ze nagenoeg niks aan heeft? Oh wacht, commercie...toch?

De opmerking over n*gers komt omdat veel reacties hier zeggen dat iedereen maar gewoon moet bepalen wie er wel en niet binnen komt. Dus zou dit ook voor iets kunnen gelden waar je niks aan kan doen, dus bijv. je huidskleur.

Iemand van top tot teen onder de tattoo's incl gezicht, komt hij er in?

Ik denk dat je pas begrijpt wat kleding en accessoires voor reacties oproepen als je zelf een bedrijf runt.
Buffels in tanktops zijn intimiderend. Mensen vinden het niet prettig naar mannelijke pecs te kijken en voelen zich al helemaal niet fijn in de buurt van een prototype gorilla.
Tats zijn geen probleem, net als tanks bij vrouwen en als man mag je zelfs onder de piercings en crap zitten, als je jezelf maar bedekt en je normaal gedraagt.
Wij hoeven geen religieuze uitingen, geen kettingen, geen provocerende teksten op shirts, geen t**ten die uit shirts hangen en ook geen juiceheads in gorillawear.

So?

Stonden allemaal scholieren voor de deur omdat ze niet in groepjes naar binnen mochten.
Punt is, dat het allemaal gekleurde scholieren waren, de blanken mochten namelijk wel naar binnen.

Dus ik kom zo aanlopen, en zeg expres nogal luid: "wat is het toch heerlijk om blank te zijn", terwijl ik rustig naar binnen loop met 2 vrienden van me.
De manager die bij de ingang stond om ze tegen te houden, ging helemaal stuk hahaha.

:roflol: !!!

nou wat grappig zeg.

+1

ik stoor mij ook enorm aan hoofddoeken maar vind niet dat de sportschool deze mag weren.
Want laten we eerlijk zijn, de reden is geen veiligheid of hygiëne. De reden is dit soort mensen niet in je tent te willen hebben.

Dat mensen met een reden komen dat iedereen zelf mag bepalen wat de dresscode moet zijn is nog steeds geen reden waarom een hoofddoek niet zou mogen tegenover een pet. We weten allemaal dat het hier om een discriminerende reden gaat. Namelijk het buiten houden van moslims.
Zoek dan maar een andere sportschool zou van de gekke zijn. Dan zou je ook als n*ger bij de supermarkt geweigerd kunnen worden en je verteld worden dat je maar lekker ergens anders je boodschappen mag gaan doen.

---------- post toegevoegd 5 july 2013 om 13:01 ----------

dus volgens jou mag je als bedrijf altijd iemand verbieden binnen te komen met wat voor reden dan ook? Stel er is dus een supermarkt die n*gers niet toe laat, mag dat?

+1!!!

---------- Post toegevoegd 5 July 2013 om 17:32 ----------

Ik denk dat je pas begrijpt wat kleding en accessoires voor reacties oproepen als je zelf een bedrijf runt.
Buffels in tanktops zijn intimiderend. Mensen vinden het niet prettig naar mannelijke pecs te kijken en voelen zich al helemaal niet fijn in de buurt van een prototype gorilla.
Tats zijn geen probleem, net als tanks bij vrouwen en als man mag je zelfs onder de piercings en crap zitten, als je jezelf maar bedekt en je normaal gedraagt.
Wij hoeven geen religieuze uitingen, geen kettingen, geen provocerende teksten op shirts, geen t**ten die uit shirts hangen en ook geen juiceheads in gorillawear.

So?

Ja, ik begrijp je. Inderdaad, een man van 120 kilo, 1m80, met een tanktop is intimiderend maar zodra hij een normale t-shirt aandoet is hij minder intimiderend. Wordt hij zelf bijna een ecto. SRS??

Only in Amstelveen.

So?

Neen enkel grijze muizen zijn toegelaten om aan de wensen van wat onzekere types te voldoen die zich bij het minste geintimideerd voelen :rolleyes:

Zelfs als je puur naar de eventuele winst kijkt, maakt het amper uit. Die onzekere musjes nemen hoogstens eens een maandabo om daarna snel af te haken omdat ze zich geintimideerd voelen of omdat ze sowieso het doorzettingsvermogen van een diehard krachttrainer missen.

Wat is er mis aan het weren van moslims?

Was de politiek maar zo verstandig om ze te weren uit Nederland, maar helaas...

---------- Post toegevoegd 5 July 2013 om 17:03 ----------

Cool story,wat een baas!

So?

Tats zijn geen probleem. Alsof het niet intimiderend is als je hele gezicht groen is van de inkt :roflol:
En een n*ger met een mond vol gouden tanden dan?

Dat is zogenaamd geen probleem. Dat is het wel, maar daar kun je niks tegen doen. Jij staat echt niet te springen als er iemand helemaal vol zit je tent in komt hoor. Wees gewoon eerlijk.

Eigenlijk moet je het dan zo stellen dat een tanktop voor een ecto wel toegestaan is en voor een buffel niet, want zo bedoel jij het!
Maar het is zogenaamd gewoon een "dresscode" maar als het even kon zou je discrimineren. Want dat doe je verkapt wel. Gewoon even toegeven en er niet omheen lullen. Je discrimineert om wille van commercie, heel logisch maar je doet het wel.

Tats zijn geen probleem. Alsof het niet intimiderend is als je hele gezicht groen is van de inkt :roflol:
En een n*ger met een mond vol gouden tanden dan?

Dat is zogenaamd geen probleem. Dat is het wel, maar daar kun je niks tegen doen. Jij staat echt niet te springen als er iemand helemaal vol zit je tent in komt hoor. Wees gewoon eerlijk.

Eigenlijk moet je het dan zo stellen dat een tanktop voor een ecto wel toegestaan is en voor een buffel niet, want zo bedoel jij het!
Maar het is zogenaamd gewoon een "dresscode" maar als het even kon zou je discrimineren. Want dat doe je verkapt wel. Gewoon even toegeven en er niet omheen lullen. Je discrimineert om wille van commercie, heel logisch maar je doet het wel.

1 van mijn trainers is een n*ger van bijna 2 meter, met 3 gouden tanden. Zit ook onder de tats. Nu jij weer :rolleyes:

Verder stel ik het op prijs als je mij geen woorden in de mond legt, jij weet helemaal niet hoe ik iets bedoel.
Tanktops voor mannen zijn verboden. Period. Ecto, Meso, Hippo, Debielo, gewoon NEE.

Ik discrimineer niet, ik stel huisregels op en daar moet iedereen zich aan houden. Huisregels die zijn opgesteld met als doel een zo breed mogelijk publiek zich welkom te doen voelen zonder afleiding of intimidatie van provocerende kledij of gedrag. Wie dat nuance verschil niet lijkt te willen begrijpen moet een hobby zoeken, of een andere gym.

mss weet iemand dit, stel je verbiedt gewoon iedereen iets op het hoofd te dragen. dus pet, hoed, hoofddoek, cavia. mag het dan wel?? want dan is het gelijke behandeling toch?

mss weet iemand dit, stel je verbiedt gewoon iedereen iets op het hoofd te dragen. dus pet, hoed, hoofddoek, cavia. mag het dan wel?? want dan is het gelijke behandeling toch?
Nee dan mag het nog niet. Hoofddoeken mogen gewoon niet geweigerd worden in dit kromme land

Terug
Naar boven