Belachelijk dat een sportschool wel mag kiezen om mannen te weren, maar geen hoofddoeken.

Mee eensVolg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Belachelijk dat een sportschool wel mag kiezen om mannen te weren, maar geen hoofddoeken.

Mee eensMensen die het over discriminatie hebben.
Het staat zelfs in hun huisregels dat GEEN ENKELE hoofdbedekking gedragen mag worden.
Wat is nu het punt?!
Het punt is dat als jij geen petje mag opzetten het voor jij geen zak uitmaakt want dit heeft voor jou geen betekenis maar voor een moslima die geen hoofddoek mag dragen wel,want zei gaat zich daar zeer slecht bij voelen of gewoon wegblijven,wat het uiteindelijke doel is van het bestuur,zo weinig mogelijk vreemdelingen in de zaak.
Het punt is dat als jij geen petje mag opzetten het voor jij geen zak uitmaakt want dit heeft voor jou geen betekenis maar voor een moslima die geen hoofddoek mag dragen wel,want zei gaat zich daar zeer slecht bij voelen of gewoon wegblijven,wat het uiteindelijke doel is van het bestuur,zo weinig mogelijk vreemdelingen in de zaak.
2 moslims die het er niet mee eens zijn.. wow, wat een verassing.
En wat dan de beste oplossing zou zijn is een andere sportschool opzoeken als hun beleid tegen hoofddoeken is (zoals jij zegt). Hoezo snappen jullie dit niet?
Dus als een restaurant Afrikanen weigert omdat ze geen "n*gers" binnen willen laten, dan moeten die Afrikanen maar een ander restaurant zoeken?
Crazy!!!
Dat is het belachelijke. Als ik een christelijke organisatie opricht, en ik link daar een sportschool aan, dan zou ik perfect mensen met een hoofddoek mogen weren, net zoals christelijke scholen dat mogen.
Religies mogen blijkbaar volop andere religies uitsluiten (of bv vrouwen uit het beroep van priester). Wanneer dat gebeurt op atheïstische/seculiere basis wordt het echter racisme/discriminatie genoemd.
.Dus jij denkt dat ik moslim ben. Dan moet je maar eens kijken wat ik schreef over de Ramadan, over het feit dat de hel een belachelijk concept is die enkel door een kleingeestige wraakzuchtige god zou kunnen gecreerd zou kunnen worden. God is een uitvinding van de mens. Zo simpel is het; Maar als mensen anders geloven, dan moet dat dan maar. Religie zal ooit uitsterven.
Dát is een aanname, dat weet je niet.
Zij hebben gezegd dat het is door veiligheid, en zoals al is gezegd dus omdat het in de huisregels staat..
Er zijn ook zat levensstijlen (religie is óók een levensstijl) die niet overal welkom zijn..
Wil je nu ook zeggen dat sauna's die geen badkledingdagen hebben, moslima's discrimineren, omdat zij daar niet heen kunnen vanwege hun geloof?
Waarom? Deze vergelijking gaat wel degelijk op.Dat is gewoon een slechte en overdreven vergelijking.
Dat is het belachelijke. Als ik een christelijke organisatie opricht, en ik link daar een sportschool aan, dan zou ik perfect mensen met een hoofddoek mogen weren, net zoals christelijke scholen dat mogen.
Religies mogen blijkbaar volop andere religies uitsluiten (of bv vrouwen uit het beroep van priester). Wanneer dat gebeurt op atheïstische/seculiere basis wordt het echter racisme/discriminatie genoemd.
ok lieverd even serieus nu,wat is er onveilig aan een hoofddoek in de gym,eerlijk antwoorden aub
Nja, dat is eigenlijk niet aan mij om te beantwoorden, maar aan die gym..
Mij gaat het alleen om het punt: gym wilt het niet, KLAAR.
Zoals ik al zei: sauna wilt het niet (wie gaat er dan zeuren?)..
Ook zat scholen willen het niet.
Ikzelf vind een hoofddoek grote onzin, vele moslims zelf ook, het is tegenwoordig meer een ''maatschappij'' issue dan een religie issue geworden.
Overal gelden regels, daar hoor je je aan te houden..religie of geen religie.
Tuurlijk niet. Jij hebt de aanname dat de sportschool mensen weigert vanwege hun hoofddoek.
Als een restaurant n*gers weigert dan is dat gewoon racisme, kom je niet om heen. Dat jij de aanname hebt dat de sportschool mensen met een hoofddoek weigert betekent niet dat het daadwerkelijk zo is. Het is niet alsof petten en andere dingen wel toegestaan zijn.
Dus je gaat akkoord met de regeltjes van een ander, ik vroeg jouw mening over dat hoofddoeken onveilig zijn om te dragen in de gym maar die heb je niet.
Dus als ze morgen zeggen dat je niet mag trainen in een korte broek dan neem je dit ook aan want,regels zijn regels?