AndroidHealthClinic

Sportscholen ''discrimineren'' moslima's

Volgens mij mag een eigenaar nog altijd zelf bepalen wie er in zijn zaak komt. opfl*kkeren dus met dit soort ''wetten''.

Dan start ik een geloof waar we met bivakmutsen op moeten lopen.

owee als iemand mij weigert

Volgens mij mag een eigenaar nog altijd zelf bepalen wie er in zijn zaak komt. opfl*kkeren dus met dit soort ''wetten''.

Spring je zo maar binnen in een post, waar dergelijk argument reeds naar de prullenmand werd verwezen.

Als je eigenaar bent van een restaurant, mag je dan Afrikanen weigeren omdat je geen n*gers in je zaak wil?

Spring je zo maar binnen in een post, waar dergelijk argument reeds naar de prullenmand werd verwezen.

Als je eigenaar bent van een restaurant, mag je dan Afrikanen weigeren omdat je geen n*gers in je zaak wil?

Dat is anders..

n*gers kunnen niet zomaar hun kleur weghalen. Moslima's worden niet geweigerd vanwege hun geloof/afkomst.. maar vanwege hun hoofddoek, die ze af kunnen doen.

wat een k*t vergelijking is dat telkens.

Ja, uiteraard. Het is mijn zaak. Niet die van de overheid. Zou wat zijn als de overheid mag bepalen wat je in de privésfeer en dus je eigen zaak doet. Helaas doen ze dat al veel te veel.

Moslims moeten in de moskee hun schoenen uitdoen.

In de sportschool hun hoofddoek af.

Volgend topic: moslima klaagt sauna aan omdat ze naakt moet zijn (of handdoek om dan). En dit gaat tegen haar geloof.

n*gers geven niet af hoor en zien er niet veel anders uit dan blanken, behalve wat pigmentatie.

Een hoofddeksel, zeker 1 met een religieuze drijfveer, is totaal iets anders. Rot op met je zelfverheerlijking en ga lekker thuis vroom zitten wezen. Het is niets meer dan hypocriete zelfbevlekking van de ergste soort.

Een gym is een plek om aan jezelf te werken, niet om tof te doen, je religie uit te oefenen of straat te wezen en dus laat je je nippletops, petjes, koningskettingen en hoofddoekjes lekker thuis.

One luv

Gaat er nog iemand reageren op:

Wat vind je dan van 'vrouwen sportscholen'?

(Als je t vergelijkt met hoofddoeken in de sportschool, die 'discriminatie')

alle vrouwen terug naar hun eigen land.

Ik ken een moslim sportschool die bepaalde uren alleen voor vrouwen open is. Ik vind het discriminatie, mannen betalen even veel geld.

Ik ken een moslim sportschool die bepaalde uren alleen voor vrouwen open is. Ik vind het discriminatie, mannen betalen even veel geld.

Wacht..een moslim sportschool?
Ooooh probleem opgelost!

(Wat betreft die vrouwen sportschool, ik bedoel er dus een die alleen voor vrouwen is)

Het zwembad hiero heeft dat ook. Zijn rustige uurtjes op ongelukkige tijden, waarop ze voorheen altijd dicht waren.

Dat is anders..

n*gers kunnen niet zomaar hun kleur weghalen. Moslima's worden niet geweigerd vanwege hun geloof/afkomst.. maar vanwege hun hoofddoek, die ze af kunnen doen.

wat een k*t vergelijking is dat telkens.

Andere vergelijking dan maar? Stel een sportschoolhouder zegt dat alle vrouwen met lang haar niet naar binnen mogen. En als je dat wel wilt dien je je kop kaal te scheren. Absurd dus!

Ieder mag vinden wat ie wil, maar om racisme of discriminatie goed te lullen vind ik echt schokkend. Respect voor de grondwet! Ieder mens is gelijk!

Ik zag pas wel een moslima zonder hoofddoek die had zulke heerlijke dijen en billen en een lief snoetje, wat een leuke meid was het.
Hoop dat er nu geen moslims boos op me worden :D

ik zie genoeg mafkezen met een beanie trainen dus waarom zou een hoofddoek dan niet mogen? meer (goeduitziende) vrouwen in de gym = hoger test levels = more gainzzz!

Moslims moeten in de moskee hun schoenen uitdoen.

In de sportschool hun hoofddoek af.

Volgend topic: moslima klaagt sauna aan omdat ze naakt moet zijn (of handdoek om dan). En dit gaat tegen haar geloof.

Damn girl, jij bent precies op dreef en ik vond je int begin nog wel sympathiek..
Een moslima zal nooit naar een gemengde sauna gaan.

---------- Post toegevoegd 4 July 2013 om 20:08 ----------

Vrouwen horen in de keuken niet in de gym

---------- Post toegevoegd 4 July 2013 om 20:10 ----------

Ik zag pas wel een moslima zonder hoofddoek die had zulke heerlijke dijen en billen en een lief snoetje, wat een leuke meid was het.
Hoop dat er nu geen moslims boos op me worden :D

O wee als we jou vinden!

Het is een openbare gelegenheid en inderdaad discriminerend voor deze groep vrouwen. Het is geen kwestie van wel of niet willen dragen, het is een kwestie van iemands overtuiging accepteren. Wie heeft er nu werkelijk last van? Waarom zo vooringenomen?

Terug
Naar boven