- Waardering
- 2.879
- Lengte
- 1m97
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volgens mij mag een eigenaar nog altijd zelf bepalen wie er in zijn zaak komt. opfl*kkeren dus met dit soort ''wetten''.
Spring je zo maar binnen in een post, waar dergelijk argument reeds naar de prullenmand werd verwezen.
Als je eigenaar bent van een restaurant, mag je dan Afrikanen weigeren omdat je geen n*gers in je zaak wil?
Spring je zo maar binnen in een post, waar dergelijk argument reeds naar de prullenmand werd verwezen.
Als je eigenaar bent van een restaurant, mag je dan Afrikanen weigeren omdat je geen n*gers in je zaak wil?
Gaat er nog iemand reageren op:
Wat vind je dan van 'vrouwen sportscholen'?
(Als je t vergelijkt met hoofddoeken in de sportschool, die 'discriminatie')
Ik ken een moslim sportschool die bepaalde uren alleen voor vrouwen open is. Ik vind het discriminatie, mannen betalen even veel geld.
Het zwembad hiero heeft dat ook. Zijn rustige uurtjes op ongelukkige tijden, waarop ze voorheen altijd dicht waren.Ik ken een moslim sportschool die bepaalde uren alleen voor vrouwen open is. Ik vind het discriminatie, mannen betalen even veel geld.
Dat is anders..
n*gers kunnen niet zomaar hun kleur weghalen. Moslima's worden niet geweigerd vanwege hun geloof/afkomst.. maar vanwege hun hoofddoek, die ze af kunnen doen.
wat een k*t vergelijking is dat telkens.
Moslims moeten in de moskee hun schoenen uitdoen.
In de sportschool hun hoofddoek af.
Volgend topic: moslima klaagt sauna aan omdat ze naakt moet zijn (of handdoek om dan). En dit gaat tegen haar geloof.
Ik zag pas wel een moslima zonder hoofddoek die had zulke heerlijke dijen en billen en een lief snoetje, wat een leuke meid was het.
Hoop dat er nu geen moslims boos op me worden![]()
Zo, het duurde dit keer wel 6 pagina's voordat het weer gezegd werd. Ik ben trots op je dat je het zo lang kon bewaren
Zo, het duurde dit keer wel 6 pagina's voordat het weer gezegd werd. Ik ben trots op je dat je het zo lang kon bewaren