XXL Nutrition

Sportschool Leuven

Dat is in Turnhout volgens mij

Juist eens even op de site van sportoase gaan kijken

AQUA + FITNESS 12 maanden = 540 euro
onbeperkt toegang tot het volledige zwemcomplex, sauna en Turks bad
+ onbeperkt toegang tot de fitness, Power Plate en sauna
+ EXTRA: squash, klimmen en zonnebank (1x/week)

Iemand daar als eens gaan trainen ?

klein kickje

Ik ben 1 maal in de sportoase geweets dat toen nog sportplaza noemde, en het is er niet geweldig. dumbbells tot 24 kg, geen "hardcore " toestellen voor squat ed mogelijk, vooral veel cardio en trilplaten.
oja, je mag ook geen eigen drank meebrenge

ga volgend jaar ook op kot in leuven en ben ook eens aan het rond kijken voor een fitness, nu is er een verschil tussen trainen op het sportkot en trainen op de univfit? en waar liggen beide dan als ze verschillen?

ik ben al eens in de newfit binnengeweest en toen ik vroeg of ik mocht deadliften begonnen ze al scheef te kijken en excuses te zoeken...

waar is dat sportkot?

bedoel je met newfit univfit? dus die fitnesszaal naast delhaize?

Beste Allen,

Ik hb in the basement getraind van 1998 tot 2004 en ik kan die zaak aanraden. Vroeger zaten we echt in een kelder, nu is het een hele propere zaak op het gelijkvloers, langs de Studio's (als dat nog bestaat). Ik woon zelf sinds 2004 in Brussel, reden waarom ik niet meer in the Basement train. De gewichten zijn zwaar genoeg ! Het is er misschien niet al te groot, maar als student kan je eventueel wat vroeger op de avond of in de namiddag gaan trainen, dan vermijd je de drukte (hoewel het daar in de periode dat ik er trainde nooit druk was en ik zat er elke dag van 19u tot 22u.

Het is in leuven één van de enige zaken waar je echt zwaar kan trainen... Halters gaan toch wel tot 50 kg (die moet je zelf dan maken, gewone gewichten liggen er tot 40 kg)

Ziezo,

dat is mijn ervaring met the basement !

Mvg,

Terug
Naar boven