MuscleMeat

Sp's 2016 log

Bezoekers in dit topic

Kan wellicht een samenloop van omstandigheden en verschillende factoren die er samen voor zorgen dat deze je net effe wat minder gemakkelijk afging :).
Verstandig dat je incline hebt overgeslagen, better safe than sorry, zeker schouderklachten kunnen erg hardnekkig zijn.

Ja klopt, kan net zo goed een virus zijn die niet doorzet (wel veel zieken om mij heen overigens). Maak me er verder ook niet druk om.

Lekkere trainingen komen na mijn vakantie wel, al wil ik die shape dan nog wel beetje houden:P
 
Gisteren einde middag getraind (had oppas) om m'n haar te fixen. Ik was wel moe na werk maar best ook training gehad!

SQ
Werksets
5 x 82.5
5 x 82.5
5 x 82.5
5 x 82.5
5 x 82.5 @rpe 8
3e set perongeluk beltless..
volgende week +2.5 kg

Pull through
13 x 36
13 x 36
13 x 36
Heerlijke oefening voor de glutes-hams!

Bicep cable curl ss Tricep pushdown
3 sets gewicht-reps weet ik n8et meer (meer op gevoel)

Legcurl superset Legextension
12 x 64 / 10 x 82
12 x 64 / 10 x 82
12 x 64 / 10 x 82
 
Wil foto, Wil foto, Wil foto, Wil foto, Wil foto! :D
 
Pull through met cable denk ik?
Want met db zou insane zijn
 
Wil foto, Wil foto, Wil foto, Wil foto, Wil foto! :D
Komt eraan;) ben nog niet 100% tevreden. Moest m'n haar nog een keer oplichten, maar ik geef m'n haar eerst ff weer wat rust. Zit nu wel een toner in, maar nog steeds te goudblond. Ik wil naar asblond:)

Pull through met cable denk ik?
Want met db zou insane zijn
Huhu ja. Nooit met db gedaan eigenlijk.
 
Pff was zo gefrustreerd gisteren. Na de 2e werkset van m'n dl al rpe 10 ongeveer bereikt. Bench kwam ik niet eens bij de Werksets. Heb sinds deze week heel veel last van m'n hand. Kon nog nauwelijks mee werken:( Was ook helemaal dik geworden, maar nu weekend en het is alweer wat minder dik. Doet alleen wel pijn met vast grijpen.

Besef me nu ook wel dat ik een stang ik niet goed vast kan pakken ik never nooit de maximale lading kan halen. Gek genoeg geen grip fail met deadlift.

Ben voor de rest ontzettend moe en loop hele tijd te niezen (m'n meisje is zwaar verkouden!). Verklaard ook deels waarom ik moe ben.

En ja, dan het cutten er nog bij. Al loop ik heel eerlijk de kantjes er vanaf. Ik eet wel minder dan normaal, maar ben alles behalve precies. Het boeit me ff wat minder.
Klinkt als een klaag bericht (dat is het ook!), maar goed.. het is niet 1 en al ellende haha (ja alleen qua deadlift en bench).

De rest van de training was dik prima. Hele poos geen pullups gedaan en nu met mn knie inde rode elastiek (de meest dunne, want wil niet teveel hulp). Ga 'm ook gebruiken voor m'n glutetrainingen. Heb 4x6reps gedaan.

Gisteren nog een superset lateral raise + band pull apart gedaan.. heerlijk!

Voor SanneF nog m'n haar foto's. Niet tevreden nog, want wil veel lichter, maar eerst m'n haar ff wat rust geven:p

1467355895239.jpg

1467355913531.jpg
 
Vervelend van je training en vooral hand... Bewijst wel dat grip, afgezien van strength, erg belangeijk is.

Lekker doorgaan met deze manier van cutten zal ik zeggen. Never change a winning team :)
 
Wat voor pijn in je hand?

Anders onstekingsremmer ?

Diclo?
Tramadol?

Cutten gaat alleen lukken met de juiste mindset.
Als je hoofd er niet naar staat kan je beter op onderhoud eten en cutten wanneer je gemotiveerd bent.
 
Hmmm, het wil allemaal niet echt zo te lezen.. Niet bepaald motiverend voor jezelf als het niet naar je zin gaat. Lijkt me wel dat er echt iets aan de hand (moehaha, sorry, kon het niet laten) is met je hand. Wellicht toch maar voor de zekerheid er naar laten kijken?

Cutten heeft natuurlijk sowieso al een flinke invloed op je algehele weerstand, in die zin 'logisch' dat je lieve meisje je besmet heeft. In die zin kan ik me wel vinden in wat Pillz zegt, ook met het oog op je gezondheid. Niets mis met even op onderhoud zitten totdat je weer helemaal fit bent.

En ik vind je haar mooi, eerlijk gezegd vind ik je het beter staan dan donker haar! Minder 'hard' ofzo ^^.

Weet je al wat meer over of je ook naar Bodybuilding United gaat of niet? :rolleyes:
 
Vervelend van je training en vooral hand... Bewijst wel dat grip, afgezien van strength, erg belangeijk is.

Lekker doorgaan met deze manier van cutten zal ik zeggen. Never change a winning team :)
Ja vooral met benchen maakt het voor mij veel verschil. Ze zeggen niks voor niks dat je de bar moet buigen voor een betere spanning.

Wat voor pijn in je hand?

Anders onstekingsremmer ?

Diclo?
Tramadol?

Cutten gaat alleen lukken met de juiste mindset.
Als je hoofd er niet naar staat kan je beter op onderhoud eten en cutten wanneer je gemotiveerd bent.

Niet super pijnlijk maar voelde bij het knijpen van de bar een zenuwpijnscheut. Zonder vastgrijpen had ik verder geen pijn. Vandaag weer geen pijn, maakt t nog vreemder!!

Hmmm, het wil allemaal niet echt zo te lezen.. Niet bepaald motiverend voor jezelf als het niet naar je zin gaat. Lijkt me wel dat er echt iets aan de hand (moehaha, sorry, kon het niet laten) is met je hand. Wellicht toch maar voor de zekerheid er naar laten kijken?

Cutten heeft natuurlijk sowieso al een flinke invloed op je algehele weerstand, in die zin 'logisch' dat je lieve meisje je besmet heeft. In die zin kan ik me wel vinden in wat Pillz zegt, ook met het oog op je gezondheid. Niets mis met even op onderhoud zitten totdat je weer helemaal fit bent.

En ik vind je haar mooi, eerlijk gezegd vind ik je het beter staan dan donker haar! Minder 'hard' ofzo ^^.

Weet je al wat meer over of je ook naar Bodybuilding United gaat of niet? :rolleyes:
Nee gaat allemaal niet helemaal zoals ik wil. Moet t maar ff accepteren vrees ik. Komt wel weer goed:)

Overgang van bulk naar cut is ff wennen. Kwam eindelijk weer op gang qua kracht en nu heb ik ff 1000 k per dag weg geroofd.. Niet zo aardig dus karma:D Had ook wel kunnen beginnen met 2700 ofzo, maar met 5 weken op de teller dacht ik dat dat wel moest kunnen (zou het niemand adviseren zo te doen lol).

Laatste dagen zit ik weer rond onderhoud. Denk net eronder nog. Morgen hele dag weg (met een vriendin shoppen) en m'n meisje gaat afzwemmen. Ga dan ook niet moeilijk doen verder en zondag een verjaardag. Maandag ga ik gewoon weer verder.

Na mn cut komen de kracht gainz wel weer!

Wat betreft m'n hand heb ik al een gesprek gehad met de bedrijfsarts. Duidelijk RSI + een polsblessure. Deze week een nieuwe muis en andere werkzaamheden. Weer overbelast:( Maar goed, is nogal druk momenteel

Indd maakt haar minder hard:)

Denk wel dat ik heen ga, hoe zo snel is het uitverkocht?
 
Laatst bewerkt:
Oja training van vandaag:) daar is de log immers voor:p

Vandaag glutes + armen.. weer weinig tijd (kwestie van beter plannen!).

Rdls
12 x 60
8 x 70
8 x 70
Rip eelt

Walking lunges
18 x 34
18 x 34
18 x 34
Pak de smalle stang want was vorige x al ergens tegenaan geknald lol. Ff kijken of ik 40 kg ook boven m'n hoofd kan hijsen vanaf de grond.

Pull through
14 x 36
14 x 36
14 x 36

Assisted pullups (rode band)
6 x
6 x
6 x
4,5 x unnassisted
BW in de gym 68.2 (kon me thuis niet wegen!.. batterij leeg). Heb dus geen idee wat ik weeg

Hip thrusts (+elastiek)
3 sets

Superset Bicep cable curl en Tricep pushdown
3 sets
 
Herkenbaar van de hand & pols pijn. Bij mij komt het vaak uit nek /schouder /onder schouderblad. (Pijn begint ook meestal eerst in hand/pols) meeste last met Bench dan en squat. Misschien iets om dat ook eens na te laten checken op triggerpoints als je dat al niet gedaan hebt.

Paracetamol gaat je sowieso niet helpen.
Maybe zoals Pillz zegt diclo of tramadol. Dat laatste helpt beste tegen zenuwpijntjes. En natuurlijk rust nemen ookal heb je niet overal last bij je belast het toch!

Haar is zeker mooi geworden! Je gaat nog lichter? Het donkere stond je ook zeker niet verkeerd iig.
 
glutes werkt plie squat & jefferson squat ook super.

Moet je wel rustig omhoog komen en echt duwen met je glutes.
 
Herkenbaar van de hand & pols pijn. Bij mij komt het vaak uit nek /schouder /onder schouderblad. (Pijn begint ook meestal eerst in hand/pols) meeste last met Bench dan en squat. Misschien iets om dat ook eens na te laten checken op triggerpoints als je dat al niet gedaan hebt.

Paracetamol gaat je sowieso niet helpen.
Maybe zoals Pillz zegt diclo of tramadol. Dat laatste helpt beste tegen zenuwpijntjes. En natuurlijk rust nemen ookal heb je niet overal last bij je belast het toch!

Haar is zeker mooi geworden! Je gaat nog lichter? Het donkere stond je ook zeker niet verkeerd iig.
Nee niet laten checken op triggerpoints, dat zou ik nog kunen doen.

En thnx:) Ja wil nog lichter. Meer richting asblond (zmm geel:p).



glutes werkt plie squat & jefferson squat ook super.

Moet je wel rustig omhoog komen en echt duwen met je glutes.
Heb die laatste volgens mij ooit is bij kai green gezien, die traint ook gewoon z'n glutes specifiek:p
 
Klopt. Maar meeste mannen zullen zich niet druk maken om hun glutes zolang ze geen prof zijn.

Altijd vrouwen die daarover klagen :D
 
Ben toch ziek geworden:( (keelpijn, moe, koud, buikpijn..) Verklaard wel m'n slechte herstel en moeheid. Ben nu compleet kreupel:p Vanaf woensdag op onderhoud gegeten, maar vermoeidheid bleef. Zaterdag nog naar primark met dikke hoofdpijn en 3 uur met een tas rond gesleept vol kleding waardoor ik gisteren m'n rechter schouder niet meer goed kon gebruiken. Pff..:p

Wel wezen trainen gisterochtend, ben daar veel te koppig voor. Daarna wel hele dag op de bank gelegen en m'n vriend hele huishouden gedaan en mij verzorgd:)

Deze week focussen op rust en herstel.

Goed mijn training van gisteren
Bp
X geskipt na het doen van paar w.u.sets

Pullups assisted (rode elastiek)
5 x
5 x
5 x
5 x
3 x unnassisted

Incline bp
Dit ging nu juist wel ok nog
5 x 40
5 x 40
5 x 40
5 x 40

BOR (met touw)
10 x 64
10 x 64
10 x 64

Lateral raise superset band pull apart
3 sets (high reps)

Bicep cable curl ss Tricep vbar pushdown
10 x 27 / 14 x 32
10 x 27 / 14 x 32
10 x 27 / 14 x 32

Bicep Concentration curls
10 x 2 x 8
10 x 2 x 10
8 x 2 x 12 pr! (Met moeite!)
10 x 2 x 10


Geen dl gedaan. Heb door omstandigheden besloten compleet geautoreguleerd te trainen (dmv piramide sets). Pieken waar kan. Hoop dat m'n lijf hierdoor sneller hersteld, maar loop wel het risico dat ik te weinig volume ga draaien. Het vraagt om nogal wat doorzettingsvermogen om 5 setjes zware squats te doen terwijl je bijv super moe bent.

Helaas is mijn log een vrouwen zeiklog geworden:roflol:
 
Laatst bewerkt:
Beterschap! Gun jezelf en je lichaam wat rust waar je dat lukt
 
Beterschap! Gun jezelf en je lichaam wat rust waar je dat lukt
Dank je! Ben slecht in rust nemen hehe. Is maar goed dat ik een mega relaxte Job heb dus kan mooi op werk uitzieken. Ben gelukkig niet doodziek, gewoon wat grieperig.
 
Dank je! Ben slecht in rust nemen hehe. Is maar goed dat ik een mega relaxte Job heb dus kan mooi op werk uitzieken. Ben gelukkig niet doodziek, gewoon wat grieperig.

Dat helpt ook mee inderdaad. Snel beter worden en er dan vol tegen aan!
 
zo ben met een excelsheet bezig waar alles in staat genoteerd (van powerliftsets tot mn vetpercentage). Vind t wel leuk om alles uitvoerig te documenteren en dan is het ook makkelijker bijsturen.

Ik heb een overzicht van afgelopen maand gemaakt en mis enkele waarden helaas. Vanwege het niet fit zijn en blessures is mijn volume van afgelopen week aardig gekelderd. Afgelopen zaterdag helemaal niet getraind en sinds vorige week dinsdag geen squats meer.

Vanavond zou er 5x5x85 squats op de planning staan, maar ben nog steeds niet fit helaas. Ben nu dus aan het bedenken of ik beter licht kan trainen, niet of toch kijken of die 5x5x85 er toch in zit (je weet t nooit).

Voel me iig fitter dan vanmorgen. Nog wel hoofdpijn, keelpijn, zwaar gevoel maar voel me denk ik wel goed genoeg om te sporten (ja ik weet:P).

overzicht juni weights.jpg
 
Back
Naar boven