XXL Nutrition

SP'S COMEBACK LOG | BABY'S & BARBELLS |

  • Topic starter SP1988
  • Startdatum
  • Reacties 1K
  • Weergaven 139K
  • Volgers 44

Bezoekers in dit topic

RING PULLUPS STRICT
4X
4X
4X
4X
Netjes hoor!
(Ik deed tijdens mijn laatste training 4x4 chins en om hier dezelfde getallen te zien geeft me hoop en maakt me blij)

Succes met de Toegepaste Psychologie!
 
Dat is mijn vrouw ook aan het doen, via NTI. Interessante studie. Ik lees ook altijd haar cursussen door puur uit interesse. Zeker groepsdynamica vind ik heel interessant.
Zeker interessant! Ik doe hem via LOI, maar zal wel weinig verschil in zitten
Succes met de studie
Thanks!!
Netjes hoor!
(Ik deed tijdens mijn laatste training 4x4 chins en om hier dezelfde getallen te zien geeft me hoop en maakt me blij)

Succes met de Toegepaste Psychologie!
Dank je:)

Zou mooi zijn als ik eens setjes van 8 kan doen, maar alleen het einde van mijn cut een jaar geleden kon ik er 8 (wel chinups en geen pullups). Hopelijk ooit:p
 
LB TRAINING

SQUAT
10X60
5X70
5X80
5X80
5X80
5X80

HIPTHRUST CONSTANT TENSION
10X60
10X60
10X60

BULGARIAN SPLIT SQ + KETTLEBELL
10X28 / 10X28
10X28 / 10X28
10X28 / 10X28

LEGEXTENSION
10X82
10X82
8X82

HIPADDUCTION
10X84,5
10X84,5
10X84,5

ABS + CALVES geskipt
 
Meting!

DAG 1 VS DAG 19 VS DAG 74 (2,5 MND)
BW 67,5 / 67,7 / 69,3 + 1,8 kg
ARM GESTREKT / KOUD 29 CM / 29 CM / 29,5 CM + 0,5 CM
TAILLE 65 CM / 65 CM / 66 CM + 1 CM
BUIK 80 CM / 80 CM / 82 CM + 2 CM
GLUTES 93 CM / 95 CM / 96,5 +3,5 CM
BBEEN 57 CM / 56,5 CM / 58 + 1 CM

BICEP 2,5 MM / 2,5 MM / 2,5 MM
TRICEP 7 mm / 6,5 MM / 7,5 MM + 0,5 MM
RUG 6,5 / 5,5 MM / 6 MM (??)
HEUP 4 MM / 4 MM / 5 MM + 1 MM
14% / 13% / 14,7 %

LBW 58 KG / 58,8 KG / 59,1 KG
VETMASSA 9,45 KG / 8,8 KG / 10,2 KG (+ 0,75)


Heel stiekem zit ik aan een minicut te denken binnenkort:p Ongeveer 2 weken voor kerst lijkt mij een goed moment en dan maximaal 2 weken.
 
Laatst bewerkt:
Je wilt meer chinnen zeker! :thumbs:

Of voorkomen dat je meer kinnen krijgt? :D
Dat is alleen maar een bijkomend voordeel:D

Een minicut helpt mij altijd om mijn voeding weer in orde te krijgen (Ik zit nu op RUIM 3000 kcal per dag) en om enigzins een buffer te creëeren voor een langdurende bulk. Normaal gesproken hou ik minicuts can 4 weken, maar ik vind de periode tussen mijn cut en nu nog tekort.
 
SUPERSET
RING PULLUP
4 X
4X
4X
4X

BENCH PAUSED
20X20
8X40
5X50
3X55
3X55
3X55
5X50

SUPERSET
CLOSEGRIP PULLDOWN
8X57
8X57
8X57

OHP STAAND
12X20
10X20
10X20

LOW PULLEY ROWS
12X70
10X70
10X70

TRISET
TRICEP PUSHDOWN STANG
12X42
12X42
12X42

BICEP CABLE CURL
12X30
10X30
10X30

LATERAL RAISES SEATED
20X2X4
20X2X4
20X2X4

TRISET
DRAGCURL ONE ARM
10X8
10X8
10X8

+
FRONT RAISE EZBAR / BENT OVER FLYS
 
Training ging wat minder vandaag (alles voelde zwaar). Ik bedacht mij net dat ik al een ruime week geen creatine meer in huis heb dus daar zou het aan kunnen liggen! Van het weekend maar even bij de action halen:p Ik moet over een paar dagen ook ongesteld worden dus dat helpt wellicht ook niet mee.

Morgenmiddag heb ik een sollicitatie / kennismaking bij vluchtelingenwerk dus ik ga pas in de avond trainen. Hopelijk ben ik dan wel wat fitter dan vandaag.
 
Succes vast voor morgen! :thumb:
 
Het ziet er ook gewoon een zware training uit, logisch dat hij ook zo aanvoelt dan :p.
Good luck met de solliciatie morgen!
 
Was alles met de verhuizing goed gegaan? Heb dat denk ik gemist of ben het vergeten. :p
 
Training ging wat minder vandaag (alles voelde zwaar). Ik bedacht mij net dat ik al een ruime week geen creatine meer in huis heb dus daar zou het aan kunnen liggen! Van het weekend maar even bij de action halen:p Ik moet over een paar dagen ook ongesteld worden dus dat helpt wellicht ook niet mee.

Morgenmiddag heb ik een sollicitatie / kennismaking bij vluchtelingenwerk dus ik ga pas in de avond trainen. Hopelijk ben ik dan wel wat fitter dan vandaag.
Sinds ik de voorvrouw van VluchtelingenWerk Nederland bij Buitenhof gezien heb, heb ik een gloeiende hekel aan de organisatie als zodanig. Waarom dat precies was zou ik niet eens meer weten, dat is wellicht nog wel het mooiste.

Desalniettemin wens ik je vooral veel succes en hoop ik dat je er je ei in kwijt kan!

EDIT:
 
Laatst bewerkt:
Sinds ik de voorvrouw van VluchtelingenWerk Nederland bij Buitenhof gezien heb, heb ik een gloeiende hekel aan de organisatie als zodanig. Waarom dat precies was zou ik niet eens meer weten, dat is wellicht nog wel het mooiste.

Desalniettemin wens ik je vooral veel succes en hoop ik dat je er je ei in kwijt kan!
Heel eerlijk weet ik weinig van de organisatie af verder (bestuurlijk gezien). Ik heb gesolliciteerd voor de functie prevestiger / maatschappelijk begeleider (oftewel, mensen begeleiden die als statushouder een woning toegewezen krijgen). Voor mij een mooi opstapje om ervaring op te doen naast mijn studie en het lijkt mij leuk werk.

Ty!!
 
Het ziet er ook gewoon een zware training uit, logisch dat hij ook zo aanvoelt dan :p.
Good luck met de solliciatie morgen!
Hehe qua gewichten is het niet anders dan anders, maar het ging allemaal net wat minder soepel:p
Was alles met de verhuizing goed gegaan? Heb dat denk ik gemist of ben het vergeten. :p
Ja dat is allemaal goed gegaan!! :D We wonen er alweer een paar maanden nu.
 
Succes morgen! Lijkt me een interessante functie! :)
 
Back
Naar boven