Fitness Seller

Gesloten SP's 2019 POST OP LOG

Bezoekers in dit topic

Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Spannend allemaal zeg!

Het kan kopers wel een beetje afschrikken als het schilderwerk er erg slecht uit ziet.
Misschien een iemand die wat bij beunt die het voor weinig kan fixen?

Je zou nog kunnen informeren bij iemand wat je nog wat moet opknappen voor je het te koop wil zetten.
Zou jammer zijn wanneer je er te veel geld in zou steken.

De andere woning een nieuwere woning of wat ouder?
Dat sowieso!

Uhu dat idee heb ik ook. Ik heb mij nog niet laten informeren verder. Ik heb eigenlijk ook geen idee wat het zou kunnen kosten, maar een paar honderd euro kan ik nog wel ophoesten. Het gaat om 5 meter aan kozijnen op de boven verdieping.

De andere woning is van 1992, onze 1985.
 
Ik heb weinig te melden momenteel. Ik heb dinsdag getraind, maar niet van harte:/ Ik was de hele tijd dizzy en pas vandaag is het helemaal weg. Ik denk dat ik wat oververmoeid was door alle gekte rondom een woning kopen.

We hebben binnenkort een gesprek met een hypotheek adviseur om onze opties te bekijken. We hebben het huis die wij op het oog hadden bekeken en zijn nog steeds enthousiast, maar we zien ook wel wat gebreken (oa het schilderwerk is uitgedroogd, er lekt een raam en de badkamer en wc moet gerenoveerd worden, de cvketel is aan vervanging toe etc). Er stonden enkele zaken in het bouwrapport die de makelaar niet had vermeld, daar hebben wij wel van geleerd!!

Gelukkig is er weinig interesse op dit moment (vermoedelijk omdat het een drive-in woning is, dat vinden de meeste mensen toch een groot minpunt). We zitten eraan te denken om 15000 onder de vraagprijs te bieden om hopelijk op 10000 onder de vraagprijs uit te komen. De prijs vd woning was in 2016 42.500 minder dan de vraagprijs nu. Ze hebben in die tijd de garage verbouwd tot salon en een keuken gekocht (wel een hele luxe).

Ik heb voor onze eigen woning een checklist gemaakt en nu is het een kwestie van alles afwerken. Voor de buitenkant komt een schilder dus die kan ik nu afstrepen. Het zou in de btw 550 euro kosten, maar ivm de verkoop kan ik het zwart laten doen voor 300 euro en dan wordt het 1x gelakt ipv 2x. Wel door een erkend bedrijf.

Voor de rest ben ik voor het afwerken niet veel geld nodig. Hooguit een pot witte lak, wat afwerkstrips, 1.5 m2 tegels en witte tegel voeg. De rest hebben we al in huis.

Ik word steeds handiger links dus klussen gaat prima:p Niet alles kan ik zelf, maar ik heb al heel wat opgeschuurd.


Oja, vandaag was ik weer bij de fysio. Herstel gaat volgens plan. Ik mag 1 oefening erbij doen nmlk het strekken en aanspannen van de triceps.
 
Laatst bewerkt:
Gisteren weinig tijd helaas. Mijn kerel was laat thuis en ik moest op tijd terug zijn om mijn dochter naar bed te brengen. Ze mag wel even alleen zijn, maar ze wil wel dat wij haar naar bed brengen. Ze wordt over een paar maand 10, maar goed, verschilt per kind:p

Vandaag plak ik wel wat arm oefeningen bij de beentraining

ONE ARM DB PRESS SUPERSET ONE ARM PULLDOWN 15x12 / 12x30 VPR
12x14 VPR / 12x30
12x14 VPR / 12x30
14x14 VPR / 12x30

ONE ARM LOW PULLEY CABLE ROWS SS ONE ARM TBAR PRESS
14X25 / 10X25
14X25 / 10X25
14X25 / 10X25

ONE ARM PLATE LOADED ROW SS LATERAL TBAR PRESS
12X15 PR / 12X20
12X15 / 12X20
12X15 / 12X20

Mijn linkerarm wordt inmiddels steeds sterker, al heeft dat ook veel met coördinatie te maken. Sowieso bizar hoe snel links het overneemt.

Daarentegen zie ik wel dat spierverlies ook heel rap gaat. Ik heb wat moeite om genoeg eiwitten te nemen nu ik geen whey neem dus dat helpt niet mee. De erwteneiwit vond ik eerst prima te doen, maar dat ging toch steeds meer tegen staan:/

Iemand nog een andere tip wat ik na het trainen kan nemen waar geen zuivel in zit? Voor de rest neem ik 2-3 eieren per dag en ca 2 ons vlees/vis.

Normaal was dat 2 eieren, 2 ons vlees/vis EN 2 eiwitshakes (80 g whey).

Ik eet liever niet nog meer vlees, maar ik vind het super lastig om een goede vervanger voor whey te zoeken.
 
Fijn dat je linkerarm al sterker wordt.

Alternatieven als shake kan je nog denken aan egg protein of rijstprotein oid.
Is meer vis een optie? Anders toch wat meer de vegetarische kant op? Tempe/tahoe.
Optie eventueel in lupinebonen (bevatten ca. 20 gr eiwit per 100 gram) is wel geen super geconcentreerde eiwit bron maar oke.

Of in je andere voedingsmiddelen meer eiwitten. Paddestoelen en champignons bijvoorbeeld. Zijn geen dingen die echt aantikken maar toch iets..
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Fijn dat je linkerarm al sterker wordt.

Alternatieven als shake kan je nog denken aan egg protein of rijstprotein oid.
Is meer vis een optie? Anders toch wat meer de vegetarische kant op? Tempe/tahoe.
Optie eventueel in lupinebonen (bevatten ca. 20 gr eiwit per 100 gram) is wel geen super geconcentreerde eiwit bron maar oke.

Of in je andere voedingsmiddelen meer eiwitten. Paddestoelen en champignons bijvoorbeeld. Zijn geen dingen die echt aantikken maar toch iets..

Eggprotein is de enige die ik nog niet heb geprobeerd, verder wel soja/rijst/hennep/erwteneiwit

Heb jij dat toevallig eens geproefd? Ben ook mega kieskeurig, tot dusver vind ik alleen whey van zal nutrition en body & fit lekker genoeg.

Ik zit er nu aan te denken om nog meer eieren te eten, is iig wel lekker snel klaar:p
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Ik heb ooit een halve zak naturel egg protein van iemand gehad van my protein. T smaakt licht zoutig dus dat moet je echt mengen met iets.
Maar om zo met water te drinken is t geen aanrader.

Ook heb ik de egg protein vanille en chocolade van XXL geproefd. Die zijn goed te doen met water/sojamelk/yoghurt. Wel wat zoet maar niet te.
Vanille heeft mijn voorkeur in ieder geval. Ik vond t iig wel voor herhaling vatbaar maar t is wel prijzig.
Nadeel is wel dat t meer schuimt als je t shaked. Je moet t dus meer roeren dan schudden
 
PLATE LOADED ROW SS
TBAR PRESS
15X10 / 15X20
13X15 / 12X25
13X15 / 12X25
13X15 / 13X25 VPR?

ONE ARM PULLDOWN SS
INCLINE CHEST DB PRESS ONE ARM
13X30 / 13X14
13X30 / 13X14
13X30 / 14X14

ONE ARM CABLE ROWS SS
LATERAL PRESS TBAR
12X27.5 / 12X20
12X27.5 / 12X20
12X27.5 / 12X20

BICURL SS
ONE ARM TRICEP PUSHDOWN
10X8 / 14X15
10X8 / 14X15
10X8 / 14X15

BICABLE CURL SS
TRICEP EXTENSION DB
3 SETS (ander kabelstation)

ONE ARM REARDELT MACHINE FLYS SS
MACHINE FLY ONE ARM
15X28.5 PR / 13X28.5 PR
15X28.5 / 13X28.5
15X28.5 / 12X28.5

ONE ARM SEATED LATERAL RAISE
20X4
20X4
20X4

---


Mijn gewicht is gedaald naar 69.9 O.o bizar. Doe er vrij weinig voor, ben alleen heel druk met het huis bezig en dingen regelen zoals een hypotheek etc.


Huidige CMS
Taille 66.5
Buik 80.5
billen 97.5
benen 58.5
 
Laatst bewerkt:
Je gaat me heel hard voorbij met je metingen :P

Trouwens, een imo leuke oefening nu je je ene arm niet kan gebruiken is de landmine belt squat
 
Je gaat me heel hard voorbij met je metingen :P

Trouwens, een imo leuke oefening nu je je ene arm niet kan gebruiken is de landmine belt squat
Grappig is dat:p

Ik zal over ca 5 maanden maar eens een goede bulk moeten inlassen. Opzich vind ik dit nu niet heel erg, ik eet nog steeds wat ik wil (alhoewel dat redelijk gezond is).

Ik zal die oefening wel ff opzoeken!
Gewone beltsquat lukt niet zonder hulp en elke keer iemand vragen is best irritant...
 
Shape update

Verschil links-rechts is nu aanzienlijk!!!

Uiteraard een foto van links met pomp:p

Screenshot_20190317-120244_Gallery.jpg

Screenshot_20190317-120159_Gallery.jpg
 
Grappig is dat:p

Ik zal over ca 5 maanden maar eens een goede bulk moeten inlassen. Opzich vind ik dit nu niet heel erg, ik eet nog steeds wat ik wil (alhoewel dat redelijk gezond is).

Ik zal die oefening wel ff opzoeken!
Gewone beltsquat lukt niet zonder hulp en elke keer iemand vragen is best irritant...

Wel mooi vooruitzicht dat je straks alle ruimte hebt om te gaan bulken :)
Je huidige droogheid (buik) is wel mijn streef voor van de zomer!

Weet niet zeker of dit je zal lukken zonder hulp om om te doen, zal liggen aan het soort belt dat je hebt.
 
Wel mooi vooruitzicht dat je straks alle ruimte hebt om te gaan bulken :)
Je huidige droogheid (buik) is wel mijn streef voor van de zomer!

Weet niet zeker of dit je zal lukken zonder hulp om om te doen, zal liggen aan het soort belt dat je hebt.
Hoop dan wel dat ik ruim onder de 70 ben tegen die tijd:) Rond de 67-68 kg vind ik een mooi startpunt voor een degelijke bulk! De laatste echte bulk (inclusief macro's tellen) is laaanngg geleden.
 
Wat betreft het huis ben ik flink opgeschoten. Ook hebben we inmiddels een gesprek met de hypotheek adviseur gehad EN op het huis geboden. We kunnen 3.500 meer lenen dan ons bod dus veel speling hebben wij niet. Het goede nieuws is dat wij een financiering kunnen krijgen ondanks dat mijn inkomen niet mee wordt genomen en mijn vriend zzp-er is.

We zouden nog creatief kunnen boekhouden, maar dan betalen we meer inkomstenbelasting.

Nu is het afwachten!!

Wat betreft mijn voeding is het 10x niets. ik eet gewoon simpelweg te weinig en met name te weinig eiwitten. Om die reden zit ik er sterk aan te denken om weer whey te nemen, echt een verschil heb ik ook nog niet gemerkt (is wellicht ook te kort om daar iets over te zeggen). Alhoewel ik qua kracht ook geen verschil merk met minder eiwitten dus misschien ben ik ook niet zoveel nodig.

Ik heb gisteren en vandaag nog getraind. Trainen gaat prima ondanks de drukte!

Ik heb vandaag voor het eerst de verticale legpress geprobeerd. Wat een fijn ding zeg:D Voor nu nog ff 20 reppers zonder plates.
 
Was ik weer even tussen de chaos door.

Ik heb zaterdag benen getraind en dat ging wel lekker! Daarna ook nog wel wat spierpijn gehad, dus ik gok door de nieuwe verticale legpress

VERTICALE LEGPRESS
10x breed 8x smal (Ik krijg er door mijn handicap geen plates op, dus dan maar higher rep)
10x breed 8x smal
10x breed 8x smal
10x breed 8x smal
Daarna een zieke pomp:p

HIPTHRUST BANDED
20X
29X
20X

ONE ARM KB DEADLIFT
15X32
15X32
15X32

GHR
15X
15X
15X

ONE LEG LEGEXTENSION
12X23 PER KANT
12X23
12X23

BULGARIAN SPLIT SQ
20X PER KANT
20X
20X

-----

We horen vandaag of ze ons bod accepteren (of dat ze een tegenbod doen). Ze moesten alles even laten bezinken.
Qua klussen schiet het op, maar het blijft een hoop werk nog. We komen sowieso over ons klusbudget heen, dus behalve boodschappen en klusspullen houden we even de hand op de knip:p

Valt ook altijd tegen. We hebben de bovenkasten vd keuken bijvoorbeeld verwijderd, zatten daar nog allemaal tegellijmresten achter. Daar moest dus nog een flink stuk worden getegeld en geverfd! Dan nog wat kleine tegenslagen, blijkt dat wij een leiding hebben in een oude kleine maat die haast nergens te krijgen is. We hebben dat nu dus online besteld, maar nu ligt dat project even stil.

Toch denk ik deze week de badkamer EN de keuken af te ronden. Vanavond gaan we beidde voegen zodat ik van de week verder kan kitten. Grootste deel van de badkamer heb ik al gedaan. Gewoon met kistrips, gaat veel sneller en netter! Ook handig als je 1handig bent:p

Buitenschilderwerk is onder voor klaar. Morgen komen de schilders voor de boven verdieping. Daarna is het wachten op het mooie weer voor de achterkant.
 
Ik heb net nog even gewogen. Ik heb er 3x opgestaan om te checken of het klopt.

69.3 kg.. whuuuttt

Dan ook nog 2 dagen Chinees gehad:eek!:

Ik pak later ff de cms erbij van vorig jaar, er is hoe dan ook spiermassa af.

Hoe dan ook mis ik het zware liften ENORM!! Vooral benchen:treuren: Maar goed, ik moet nog een hele tijd geduld op brengen.

ARM RECHTS 28 CM LINKS 30 CM
ONDERARM 26 CM LINKS 24.5 RECHTS
TAILLE 66
BUIK 81.5 (of 80.5, ligt eraan waar ik meet)
GLUTES 97
BOVENBEEN 58.5

Cms/gewicht van vorig jaar. In verhouding meer glutes nu lijkt het:p

76.6 kg / 72 kg / 71.2 kg / 70.8 / 68.5 / 67.8 / 67.3
28 jan,16 feb, 26 feb, 2 mrt, 10 mrt / 17 mrt / ?
Taille 71 69 68/67.5 67 66 66 56.5
Buik 87/86.5 84 83/82.5 82 81.5 80.5
Bil 100.5 97 96 95 93.5/94 93 93
Bovenbeen 61.5/62 60 60 58 57.5 57 56.5


Dit is dus wat stress kan doen. Maar goed, na al deze gekte las ik wel een degelijke bulk in!
 
Laatst bewerkt:
Ik heb net nog even gewogen. Ik heb er 3x opgestaan om te checken of het klopt.

69.3 kg.. whuuuttt

Dan ook nog 2 dagen Chinees gehad:eek!:

Ik pak later ff de cms erbij van vorig jaar, er is hoe dan ook spiermassa af.

Hoe dan ook mis ik het zware liften ENORM!! Vooral benchen:treuren: Maar goed, ik moet nog een hele tijd geduld op brengen.

ARM RECHTS 28 CM LINKS 30 CM
ONDERARM 26 CM LINKS 24.5 RECHTS
TAILLE 66
BUIK 81.5 (of 80.5, ligt eraan waar ik meet)
GLUTES 97
BOVENBEEN 58.5

Cms/gewicht van vorig jaar. In verhouding meer glutes nu lijkt het:p

76.6 kg / 72 kg / 71.2 kg / 70.8 / 68.5 / 67.8 / 67.3
28 jan,16 feb, 26 feb, 2 mrt, 10 mrt / 17 mrt / ?
Taille 71 69 68/67.5 67 66 66 56.5
Buik 87/86.5 84 83/82.5 82 81.5 80.5
Bil 100.5 97 96 95 93.5/94 93 93
Bovenbeen 61.5/62 60 60 58 57.5 57 56.5


Dit is dus wat stress kan doen. Maar goed, na al deze gekte las ik wel een degelijke bulk in!
Meer glutes is altijd beterder. :D
 
Booty gains! Benen zijn er ook goed op vooruit gegaan aan de cijfers te zien :)

Al iets gehoord ivm jullie bod?
 
spannende tijd zeg! hopelijk wordt het geaccepteerd.
 
Booty gains! Benen zijn er ook goed op vooruit gegaan aan de cijfers te zien :)

Al iets gehoord ivm jullie bod?
Yasshhhh

spannende tijd zeg! hopelijk wordt het geaccepteerd.

Het bod is geaccepteerd:D Nuja, ze hebben een tegenbod gedaan en uiteindelijk zijn we op 2500 boven onze openingsbod uitgekomen:)

Ik heb ook nog niet gesport, ben alleen maar aan het opruimen, schoonmaken en klussen. Ik blijf ook afvallen, ondanks dat ik nog steeds wel redelijk veel eet (mijn verbruik is nu torenhoog).

Vanavond ga ik wel even sporten. Ik ga liever klussen, maar ik weet dat dat mij even goed doet. Is nu soort van ontspanning:p
 
Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Back
Naar boven