XXL Nutrition

SP'S COMEBACK LOG | BABY'S & BARBELLS |

  • Topic starter SP1988
  • Startdatum
  • Reacties 1K
  • Weergaven 139K
  • Volgers 44

Bezoekers in dit topic

Zo mooi! :engel:
 
Waar ik 2 weken terug mijn buik nog wel mee vond vallen, heb ik dat gevoel nu niet:p Inmiddels is er 10 kg bij (wat eigenlijk idealiter rond de 7 kg zou moeten zijn). Meer dan ik fijn vind, maar wie weet gaat dan richting het einde wat minder hard.

Bekijk bijlage 499422
Het stadium van mogelijk een beetje zwanger zijn we nu wel redelijk voorbij.
 
Waar ik 2 weken terug mijn buik nog wel mee vond vallen, heb ik dat gevoel nu niet:p Inmiddels is er 10 kg bij (wat eigenlijk idealiter rond de 7 kg zou moeten zijn). Meer dan ik fijn vind, maar wie weet gaat dan richting het einde wat minder hard.

Bekijk bijlage 499422
Heel mooi
De laatste weken gaan wel het hardst hoor, maar je zal met dit weer waarschlijk ook wel een hoop vocht vast gaan houden :shrug:
 
Heel mooi
De laatste weken gaan wel het hardst hoor, maar je zal met dit weer waarschlijk ook wel een hoop vocht vast gaan houden :shrug:
:)
In feite hoor je het 2e trimester het meeste aan te komen. Daarna nog ca 25% (3-4 kg), maar ja...ik gok dat ik daar wel weer boven ga zitten :emo:

Vocht is echt klote. Opzich valt het nu nog mee, maar ik drink bewust extra veel en eet iets minder hartige maaltijden.
 
  • Heart
Waarderingen: Saus
Gisteren zonder airco getraind. Althans, het was niet merken dat die aan stond:/ De eigenaar was er dus ik gok daarom:p

Maar goed, het was echt niet te doen. Door de zw raak ik de warmte ook niet kwijt. Ik heb wel een dik uur getraind, maar echt met heel veel rust tussendoor. Qua kracht nog wel stabiel verder. Top set closegrip pulldown 8x57 en voor de rest alles high rep.

Fietsen gaat (zelfs met dit weer) nog prima!! :)
 
hormonaal dingetje dat vocht lijkt me ook wel, drinken maar niet verdrinken :snorkel:
 
:)
In feite hoor je het 2e trimester het meeste aan te komen. Daarna nog ca 25% (3-4 kg), maar ja...ik gok dat ik daar wel weer boven ga zitten :emo:

Vocht is echt klote. Opzich valt het nu nog mee, maar ik drink bewust extra veel en eet iets minder hartige maaltijden.
Haha nouja, en wat dan nog, zodra je bevallen bent is het er waarschijnlijk zo weer af. :rolleyes:
 
Haha nouja, en wat dan nog, zodra je bevallen bent is het er waarschijnlijk zo weer af. :rolleyes:
Bij de eerste duurde het 1,5 jaar haha. Hopelijk nu een stuk sneller (ik ben nu van plan lekker lang bv te geven en te blijven sporten:))
 
hormonaal dingetje dat vocht lijkt me ook wel, drinken maar niet verdrinken :snorkel:
Ja vooral vrouwen hebben daar last van helaas:p Ik drink nu 4 liter per dag, dat helpt tot dusver nog best goed!
 
Ja vooral vrouwen hebben daar last van helaas:p Ik drink nu 4 liter per dag, dat helpt tot dusver nog best goed!
mooi zo ...je kan dus nooit teveel drinken, :)
 
Ik heb de LB training gisteren overgeslagen. Vanmorgen iig bij basicfit getraind.

WIDEGRIP LAT PD
14X39
15X39 VPR
14X39
13X39

SS CALVE RAISES SEATED
20X20
20X20
23X20 VPR

CHEST PRESS PLATE LOADED
11X30 PR
10X30
10X30

STRAIGHT LAT PULLDOWN
18x23
18x23
15x23

UPRIGHT ROPE ROW
12X36
12X32
12X32

TRICEP PUSHDOWN
3 SETS
GEWICHT?

SS BICEP CROSSBODY CURL
10X2X10
8X2X10
8X2X20

BICEP CABLE CURL ONE ARM
12?X9 P ARM
12X9
12X9

LATERAL RAISES STAAND
18X2X4
16X2X4
16X2X4
 
Kleine aanpassing in mijn schema:)
Meer LB en minder UB. Volgende week zaterdag ben ik op vakantie tm wo.

ZO
LB

BOXSQ
RDLS
GHR SUPERSET
HIPTHRUST BANDED
LEGEXTENSION SUPERSET
HIPABDUCTION
OPTIONEEL:
AB ROTATION
GOBLET SQ

DI
BENCH
PLATE LOADED SH PRESS
LAT PULLDOWN CLOSEGRIP
ONE ARM ROWS
ONE ARM REAR DELT CABLE FLYS
LATERAL RAISES
BICEP CABLE CURL
TRICEP PUSHDOWN
OPTIONEEL:
BICEP CROSSBODY CURL
TRICEP OVERHEAD EXTENSION
LOW TO HIGH CABLE FLYS
FRONT RAISE

DO
SUMO DEADLIFT
LEGPRESS
GHR SUPERSET
HIPTHRUST BANDED
LEGEXTENSION SUPERSET
HIPABDUCTION
OPTIONEEL:
AB ROTATION
GOBLET SQ

ZA (BASICFIT TRAINING)
SEATED CALVE RAISES
WIDE GRIP LAT PULLDOWN
PLATE LOADED CHEST PRESS
PLATE LOADED SH PRESS
STRAIGHT LAT PULLDOWN
UPRIGHT ROWS
LATERAL RAISES
CABLE CURL
TRICEP PUSHDOWN
OPTIONEEL:
BICEP CROSSBODY CURL
TRICEP OVERHEAD EXTENSION
LOW TO HIGH CABLE FLYS
FRONT RAISE
 
Geniet van je vakantie. :cool:
 
mooi weer niet te warm, goed getimed :) haha zie boven
Heb het liever warmer dan haha (of iig geen regen). Kon natuurlijk erger! We hebben een caravan met airco en we zitten aan een zwembad + meertje. Nu mag het wel wat minder:p Vandaag wel even naar het water om af te koelen.
 
TRAINING + uur fietsen

BOXSQ
10X60
8X80
8X80
8X80
8X80

RDLS DB
10X2X20
10X2X20
10X2X20


GHR
12X
12X
10X

LEG EXTENSION
8X75
8X75
8X75

HIPABDUCTION
15X75
13X75
12X75

Hipthrust was de hele tijd bezet
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven