- Waardering
- 16.020
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 76kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Filmpje van de pullup zonder elastiek!! Hopelijk na mijn cut wel minimaal 5😜 Er zat net geen 2e in.
Ter vergelijking (begin januari) en inmiddels ben ik ook nog een kg zwaarder.
Yesss

1 ons per dag. 😱 Damn girlllDag 5 van mijn cut inmiddels. Ik heb best wel veel honger🥲 Maar goed, het hoort erbij. Ik heb bewust gekozen voor een snelle effectieve cut. Inmiddels ben ik 1,7 kg kwijt. Na de eerste flinke drop val ik nu steady 1 ons per dag af en dat is ook ongeveer mijn doel. Het gaat natuurlijk niet in 1 rechte lijn, dus ik ben benieuwd!
Dat is een lekkere start! Hoe groot is je kcal tekort en hoelang ben je van plan te cutten?Dag 5 van mijn cut inmiddels. Ik heb best wel veel honger🥲 Maar goed, het hoort erbij. Ik heb bewust gekozen voor een snelle effectieve cut. Inmiddels ben ik 1,7 kg kwijt. Na de eerste flinke drop val ik nu steady 1 ons per dag af en dat is ook ongeveer mijn doel. Het gaat natuurlijk niet in 1 rechte lijn, dus ik ben benieuwd!
Dat is wel het doel!
Het varieert per dag, maar gemiddeld genomen -700 calorieën per dag. 8 weken totaalDat is een lekkere start! Hoe groot is je kcal tekort en hoelang ben je van plan te cutten?
Ps: Komkommer en augurk zijn mijn beste maten als ik echt honger heb😂👌🏼

Thanks! Inderdaad richt ik mij nu op het stukje "aftercare"🙂 Ik ga het heel rustig aan doen de rest van de week (ik ga wel gewoon trainen, dat valt voor mij ook onder ontspanning) en even genieten van het mooie weer! Dat heb ik nog niet kunnen doen!Jezus, let je even op! Je gaat zo hard, na zo'n stressvolle week, goed drinken om de afvalstoffen die vrijkomen ook weg te kunnen laten vloeien en ff de adrenaline laten zakken door te chillen mocht dat ergens nog passen.
Verder vooral compliment en Gefeliciteerd met je examen 🎉🎉 druk en adhd gaan wel lekker samen, nu de aftercare 🤗

Honger is goed te doen. Enige wat jammer is, is dat ik mijn smartwatch bijna een week ben kwijt geweest🙃Yes! Ik ben benieuwd of ik de 75 nog ga redden aan het einde van mijn cut. Dan heb ik ik alle zwangerschapskilo's alweer weggepoetst😜