Vissertje1980
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 5.294
- Lengte
- 1m63
- Massa
- 67kg
- Vetpercentage
Jemig wat een knappe DL, dat ga ik nog ff niet redden zo snel achter elkaar en al zeker niet met 130 Kg.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ok ok beloofdDus wat ga jij dinsdag doen?
Nederlandse chinees is geen chinees... ooit had ik tijdens mijn studie een echte chinese vriendin... die kon koken. Niet svan die vieze sausen waar alles mee doordrenkt is.
Maar echt veel groente vlees en kip en vis met voornamelijk kruiden.. zo nu en dan wat zwarte bonen en vissaus.. eventueel wat hoisin saus.. echt zoveel lekkerder... met gestoomde rijst
Vietnamees is ook veel lekkerder. Niets beter dan familie receptenenjoy!

ThanksJemig wat een knappe DL, dat ga ik nog ff niet redden zo snel achter elkaar en al zeker niet met 130 Kg.

Absoluut waar. Massa op de chest kweek ik vrij makkelijk, maar daar haal ik dan ook weer alle kracht vandaan bij het benchen. Front delts zijn zieligIk bench ook widegrip en met grote arch (was eerst wel minder) en één van de weinige dingen waar duidelijk relatief veel massa opzit zijn m'n front delts.
Van de week liet ik 2 vriendinnen voelen en die schrokken zich bijna rot
Denk dat het bij de een gewoon meer tijd kost om daar massa op te krijgen dan bij anderen, zoals bij elk lichaamsdeel wel.
Ik zou bijvoorbeeld een moord doen voor die benen van jou en @natty87 . Terwijl ik ook gewoon voldoende squat, deadlift, lunges, bridges, etc doe.

Die van mij zijn gok ik 2% gegroeid in 4+ jaar
Ik moet waarschijnlijk voor nog 2% een shitload aan kuit oefeningen doen:/

Ik vind gewoon simpele (afhaal) chinees ook 10 x niets...Naar mijn idee meer Indisch idd...desalniettemin nog steeds heul lekker eten![]()

Absoluut waar. Massa op de chest kweek ik vrij makkelijk, maar daar haal ik dan ook weer alle kracht vandaan bij het benchen. Front delts zijn zielig
Maar wat er niet is kan nog komen, duurt alleen langer. Net zoals met kuiten. Mijn vriend heeft van nature dikke kuiten en die gingen nog eens flink groeien door alleen te squattenDie van mij zijn gok ik 2% gegroeid in 4+ jaar
Ik moet waarschijnlijk voor nog 2% een shitload aan kuit oefeningen doen:/
Btw, jij doet toch wel ohp?

Inderdaad, ook met slechte genen kun je progressie maken. Sommige dingen kosten dan meer tijd of vragen om meer aandacht.Zeker waar dat het nog kan komen, met wat extra tijd. Mensen die klagen over bad genetics en het dan negeren zijn zelf de boosdoener vind ik ook hoor. Gewoon meer tijd en moeite erin stoppen.
Mijn vriend heeft ook een goed gevormde lowerbody terwijl die niks aan sport doet
Nope doe al >1,5 jaar geen ohp of dumbell ohp achtig-iets. Delts ook nooit geïsoleerd totaan nu zo nu en dan met de 4-weekse Sheiko die ik sinds 8 weken volg.
Nee schema's maak ik meestal zelf (al wil ik een bestaand schema nog wel eens tweaken).Ben je zelf aan de slag gegaan met je schema, of heb je een coach?
De rest vd week hou ik mij netjes aan mijn schema.
Volgende x beter
DankjuhJe hebt iig genoten van de Pasen
Fijn dat de kniepijn weg is!
Nette training!geniet van de spierpijn
![]()

Thnx!Nette Sissy en wordt zeker onderschat!
Heb deze mijn vrouwtje ook aangeleerd en een heerlijk burn
Zelf kan ik het helaas niet vanwege missende kruisbandjes![]()
Is de 2e keer dus ben nog mijn balans aan het aftasten
Jij doet 'm atg dus
.