XXL Nutrition

Sp's powerbuilding / cutting log 2018

Bezoekers in dit topic

Goeie deadlift cardio! Had het al op insta gezien.

Volg je een bepaald schema, of gewoon een beetje freewheelen?
Ja indd cardio:p

Beetje freewheelen indd. Wel nu over gegaan op 3x upper 3x lower en om en om nu squats en dl. Ik heb wel enigzins een idee wat ik ga doen, maar nu op dieet is het toch ff aftasten hoe mijn energie/kracht ervoor staat.
 
  • Like
Waarderingen: 040B
Goed gedaan van de sushi! Ziet er heerlijk uit :D

Godsamme zeg. Ik begon afgelopen dinsdag weer met walking lunges na ze weken niet gedaan te hebben en voel het nu nog tijdens RDL-achtige bewegingen :o
 
Goed gedaan van de sushi! Ziet er heerlijk uit :D

Godsamme zeg. Ik begon afgelopen dinsdag weer met walking lunges na ze weken niet gedaan te hebben en voel het nu nog tijdens RDL-achtige bewegingen :o
Was het ook:D Beetje rauwe vis is ook niet verkeerd:)

Ja echt vreselijk!!!! Had gisteren al pijntjes en zelfs in bed vanmorgen deed het al pijn met omdraaien!
 
Ff het logje terug gezocht van vorig jaar (contest log). Qua cm's zit ik ongeveer gelijk met het eind resultaat can vorig jaar:D Vetmeting is nu anders dan vorig jaar, maar heup is vergelijkbaar qua mm. Ik gok ook wel dat de meting nu vergelijkbaar is met mijn werkelijke vet% (ca 19%)

Moet dan ook wel iets qua massa hebben gebouwt dus dat is mooi:) (ik gok vooral op de benen/hams/glutes).

Dieet gaat nu ook veel beter. Heb weinig afleiding en geen druk wat betreft pl wedstrijden. Ik eet ook beter dan vorig jaar dus ik zie het nu ook wel gebeuren om weer eens echt shredded te worden (richting de shape van 2015.. maar dan met meer massa). Dan moet er nog wel ca 5 kg af.
 
Ik heb gisteren nog een UB training gedaan, maar heel licht. Vandaag ff geen training. Heb sowieso gruwelijke glute spierpijn dankzij de walking lunges en ik moet vandaag 2 verstandskiezen laten trekken (+ en gebitsreinigingsbehandeling).

Vandaag weer een nieuw laag bw:) (71.9kg) Lig nog steeds op schema dus gaat prima. Wel meer last nu van honger en ben sneller moe, maar dat hoort erbij.
 
Ik heb gisteren nog een UB training gedaan, maar heel licht. Vandaag ff geen training. Heb sowieso gruwelijke glute spierpijn dankzij de walking lunges en ik moet vandaag 2 verstandskiezen laten trekken (+ en gebitsreinigingsbehandeling).

Vandaag weer een nieuw laag bw:) (71.9kg) Lig nog steeds op schema dus gaat prima. Wel meer last nu van honger en ben sneller moe, maar dat hoort erbij.
Denk daarna ook wel even geen training.

Sterkte bij de tandarts
 
Oh en succes bij de tandarts!
 
Denk daarna ook wel even geen training.

Sterkte bij de tandarts
Je bedoeld morgen? Hoop iig dat ik niet al teveel napijn heb!

Dankjewel!

Veel succes vandaag!
Thanks, zit iig al vol spanning:/

Dit was alleen de eerste ronde neem ik aan? :D
Er was maar 1 ronde:janken:

Over 3 weken ga ik weer eens echt uit eten, dan ook even een dieetstop.

Oh en succes bij de tandarts!
Dankje!
 
Heel veel succes zo bij de tandarts.
Ik hoop dat je er niet teveel pijn van hebt! :kiss:
 
Je bedoeld morgen? Hoop iig dat ik niet al teveel napijn heb!

Dankjewel!


Thanks, zit iig al vol spanning:/


Er was maar 1 ronde:janken:

Over 3 weken ga ik weer eens echt uit eten, dan ook even een dieetstop.


Dankje!

Ja gezien de na pijn. Hopenlijk valt het mee.
Moest boven eruit of onder?
 
Heel veel succes zo bij de tandarts.
Ik hoop dat je er niet teveel pijn van hebt! :kiss:
Dankje!! Tot dusver alleen heel vervelend, maar heb 2x500mg paracetamol op
Succes



mooie rug hoor dame:cool: en gvd wat ben jij sterk:bow2:
Dankjewel:)

Ja gezien de na pijn. Hopenlijk valt het mee.
Moest boven eruit of onder?
Links onder en rechts boven. Linksonder moest er deels uit worden gesneden. Daar nu ook het meeste last van.

Eten is echt een ramp nu:p
Avond eten is bamisoep met roerei lol.. oja en net skyr yoghurt gehad
 
Ik weet nog dat bij mij links boven en onder tegelijk operatief (dagopname onder narcose) werden verwijderd.... Lig je bij te komen met een ijsband om je kaak vraagt die truthola zuster of ik een beschuitje wil. :rolleyes: Lol... geef mij maar een bak yoghurt :p dat ging nog.
Maar gek genoeg zat ik in de avond al aan een gewone maaltijd. Voordeel is nl dat je geen verdere verdoving hebt gehad en er veel minder last en pijn van hebt dan.

De eerste die getrokken werd heb ik 4 dagen vloeibaar moeten leven. :o

Sterkte in ieder geval! :kiss:
 
Gelukkig heb je het allemaal overleeft vandaag!:)
 
Klote is dat trekkende gevoel hè?

Probeer niet te niezen of neus te snuiten.
Doet veel zeer
 
Je gaat een paar goeie cutdagen tegemoet :P
Hehe ja eten nu is niet heel leuk indd. Kwam gisteren 300 kcal tekort (afspraak was om 2 uur dus daarvoor nog normaal gegeten). Ovenfriet ging er gisteravond goed in dus zal vandaag meevallen hoop ik. Ik had ook een rijst/gehakt groente curry gemaakt, maar dat ging echt niet met al die stukjes rijst!!

Ik weet nog dat bij mij links boven en onder tegelijk operatief (dagopname onder narcose) werden verwijderd.... Lig je bij te komen met een ijsband om je kaak vraagt die truthola zuster of ik een beschuitje wil. :rolleyes: Lol... geef mij maar een bak yoghurt :p dat ging nog.
Maar gek genoeg zat ik in de avond al aan een gewone maaltijd. Voordeel is nl dat je geen verdere verdoving hebt gehad en er veel minder last en pijn van hebt dan.

De eerste die getrokken werd heb ik 4 dagen vloeibaar moeten leven. :o

Sterkte in ieder geval! :kiss:
Serieus?! Heb wel wat anders gehad. Ik had een smoothie mee voor na de operatie, waren ze niet zo zeker van of dat goed zou vallen.. pff... muts, die kaas met beschuit net viel anders ook prima:/

Indd yoghurt wil prima.. ijs ook:D Lang leve de oppo ijs die ik nog in huis had. Met 5x minder kc als b&j is dat echt een redder in nood:p

Dankje:kiss:

Gelukkig heb je het allemaal overleeft vandaag!:)
Gelukkig zit dat er weer op. Alleen nog x terug voor een gaatje, maar wou echt niet zonder verdoving!

Klote is dat trekkende gevoel hè?

Probeer niet te niezen of neus te snuiten.
Doet veel zeer
Nee klopt, gapen is ook niet fijn:/
Pijnstillers zijn nu uitgewerkt en de pijn valt mee gelukkig. Heb nog niks gegeten dus ff kijken hoe dat gaat vandaag!
 
Had gisteravond een LB training willen doen, maar was mn sleeves vergeten. Opzich wel een goede UB training gehad. Heb van mijn gebit verder geen last meer gehad! Kon gisteren alweer normaal eten:)

opwarmen (alle bankjes waren bezet)
Closegrip pushups + chins

BENCH
8X60
8X60
7X65
7X65

BENCH + SLINGSHOT
7X70
7X70

WIDEGRIP PULLDOWN
12X47
10X50
8X57
8X60

LOW SEATED ROWS
12X47
10X50
8X57

UPRIGHT ROWS
12X35
10X42
10X42

FACEPULL
10X35
10X35
10X35

+ BICEP/TRICEPS

---
Bw is nu 71.7 dus weer 2 ons af
 
Back
Naar boven