MuscleMeat

Sp's powerbuilding / cutting log 2018

Ik kon ook na een dag alweer eten maar na een paar dagen werd de pijn alleen maar erger. Zeker een maand last van gehad. En het stonk als een aap omdat er steeds eten in ging zitten.

Je wilt niet lowerbody doen zonder sleeves voor blessurepreventie, of de gewenning ervan?

Nette training en fijn dat je gebit meezit :)

Nice dat je al minder last hebt van je gebit! :)

lekker getraind! :thumb:

• Topic Starter Topic Starter
Ik kon ook na een dag alweer eten maar na een paar dagen werd de pijn alleen maar erger. Zeker een maand last van gehad. En het stonk als een aap omdat er steeds eten in ging zitten.
Hmm dat is wel minder ja:/ Hoop niet dat ik alsnog last krijg
Je wilt niet lowerbody doen zonder sleeves voor blessurepreventie, of de gewenning ervan?

Nette training en fijn dat je gebit meezit :)
Meer blessure preventie, maar ook gewenning.

Dankje:)

Nice dat je al minder last hebt van je gebit! :)

lekker getraind! :thumb:

Squaten ging niet zo mooi vandaag. Kreeg tijdens het fietsen last van mn knie (had nogal haast ivm toneelles van mn dochter), bleek daarna ook nog dat toneelles niet door ging:/ Met mn kiddo dus maar naar de sportschool gegaan.

SQUATS
5X100
5X100
5X100

BOXSQUATS (hier gelukkig geen last!)
7X120
7X120
7X120

LEGPRESS
10X165
10X165
10X165

GHR
12X
12X

Ook maar ff een andere update. Ik wou vrijdag met zoely beginnen, maar het was niet op voorraad dus ben maandag gestart. Ook zondag ongesteld (nog een keer:treuren:). Ook met de hele mikmak erbij (buik/rugkrampen).

Schijnt met deze pil iig een stuk minder te worden en kan hem zonder problemen een paar maanden doorslikken dus dat is wel nice.

Ik weet niet of mijn gewicht nog gaat toenemen, maar scheelt iig dat ik nu kcal tel (zou dan hooguit vocht zijn).

Lekker is dat. Maar tijdig nieuwe halen dus voor het bijna op is.

Ibu doet wonderen. Gewoon 800mg erin en is de boel lekker verdoofd:P

Benieuwd of je echt kunt doorslikken. Soms komt het toch door. Maar verschilt per persoon uiteraard.

Lekker is dat. Maar tijdig nieuwe halen dus voor het bijna op is.

Ibu doet wonderen. Gewoon 800mg erin en is de boel lekker verdoofd:P

Benieuwd of je echt kunt doorslikken. Soms komt het toch door. Maar verschilt per persoon uiteraard.
Hehe ja dat werkt wel:p

Ik las dat je na een paar maanden indd toch een doorbraakbloeding kan krijgen. Zou wel relaxed zijn 1 x per 3 maanden ongesteld (dus ook 3 maanden zonder pms:p).

Nu wel pijnlijke borsten, weet niet of dat door de zoely komt. Lijkt me nogal snel.

Hehe ja dat werkt wel:p

Ik las dat je na een paar maanden indd toch een doorbraakbloeding kan krijgen. Zou wel relaxed zijn 1 x per 3 maanden ongesteld (dus ook 3 maanden zonder pms:p).

Nu wel pijnlijke borsten, weet niet of dat door de zoely komt. Lijkt me nogal snel.

Ja klopt. Ik had er op den duur helemaal niks aan om door te slikken.
Hopenlijk heb je meer mazzel dan.

Overigens nu al geruime tijd helemaal gestopt..
Klachten vallen me overigens echt mee. 1 dagen creperen tenzij 3x dgs 800 ibu .
Zou met je pil gebruik zeker wel minder zijn!

Weet niet of het al zo snel van de pil kan komen. Staat er niks over bijwerkingen vermeld? Lichaam zal vast nog wel even van slag blijven/moeten wennen.

Ja klopt. Ik had er op den duur helemaal niks aan om door te slikken.
Hopenlijk heb je meer mazzel dan.

Overigens nu al geruime tijd helemaal gestopt..
Klachten vallen me overigens echt mee. 1 dagen creperen tenzij 3x dgs 800 ibu .
Zou met je pil gebruik zeker wel minder zijn!

Weet niet of het al zo snel van de pil kan komen. Staat er niks over bijwerkingen vermeld? Lichaam zal vast nog wel even van slag blijven/moeten wennen.
De periode voor mn spiraal was een hel, maar dat kwam mede door de baarmoederverklevingen. Helemaal zonder hormonen/spiraal zou ik daarom ook niet aan "durven".

Staat wel bij de bijwerkingen, maar lijkt me nogal snel na 2 pilletjes. Miss dat mijn eigen hormoonhuishouding was onderdrukt met de spiraal? Heb geen idee, iig had ik daar met de spiraal nooit last van.

Ik slik al zeker een ruim door en dus 1x in de 3 maanden stopweek ivm migraine. Bevalt me al te goed aangezien ik geen doorbraak heb. Heb dan niet de pil die jij gebruikt.
Heb as maandag afspraak bij de huisarts om misschien helemaal te stoppen of op een andere soort over te gaan. Die migraine vind ik verschrikkelijk :(

Denk inderdaad eerder dat je eigen hormonen onderdrukt waren door de spiraal en niet dat ze al van slag zijn van 2 pillen slikken.

Aargh! Ik kom even buurten en zie allemaal dingen waar ik als kerel natuurlijk weer helemaal niks van snap! :haar:

Heavy boxsquats! Hoe hoog doe je die?
Haha ja altijd fijn dat vrouwengepraat:p

Bankje plus een dikke schijf, dus net boven par. Vind m heel fijn. Kan mooi overloaden zonder dat ik mijn knieen erg belast. Voel het ook vooral in de billen/hams en minder in de quads.

Ik slik al zeker een ruim door en dus 1x in de 3 maanden stopweek ivm migraine. Bevalt me al te goed aangezien ik geen doorbraak heb. Heb dan niet de pil die jij gebruikt.
Heb as maandag afspraak bij de huisarts om misschien helemaal te stoppen of op een andere soort over te gaan. Die migraine vind ik verschrikkelijk :(

Denk inderdaad eerder dat je eigen hormonen onderdrukt waren door de spiraal en niet dat ze al van slag zijn van 2 pillen slikken.
Had je hiervoor geen migraine (voor de pil)? Ik heb ook migraine met aura's. Echt vreselijk is dat.

Zou best kunnen. Kan er zo bizar weinig over vinden. Over de mirena wordt heel luchtig gepraat (omdat er zo weinig hormonen in zitten), maar het heeft wel degelijk invloed.
Weauw, dat klinkt inderdaad echt wel prima:D
Dat dacht ik ook:D

Had je hiervoor geen migraine (voor de pil)? Ik heb ook migraine met aura's. Echt vreselijk is dat.

Zou best kunnen. Kan er zo bizar weinig over vinden. Over de mirena wordt heel luchtig gepraat (omdat er zo weinig hormonen in zitten), maar het heeft wel degelijk invloed.

Ding is dat ik al vanaf begin 15e aan de pil zit vanwege heftige en onregelmatige menstruaties (en secundair vanwege veel jeugpuistjes destijds), ik weet dus bijna niet beter. Maar voor die tijd geen migraines gehad en eigenlijk ook nooit buiten stopweken om.
Nee aura's nooit gehad. Wordt altijd zo misselijk van de pijn dat ik moet overgeven en het dan binnen een uur wegzakt of ik kan het soms onderdrukken met excedrin.

Denk dat inderdaad elke spiraal wel effect heeft, hormonen of niet (of weinig)...

Ding is dat ik al vanaf begin 15e aan de pil zit vanwege heftige en onregelmatige menstruaties (en secundair vanwege veel jeugpuistjes destijds), ik weet dus bijna niet beter. Maar voor die tijd geen migraines gehad en eigenlijk ook nooit buiten stopweken om.
Nee aura's nooit gehad. Wordt altijd zo misselijk van de pijn dat ik moet overgeven en het dan binnen een uur wegzakt of ik kan het soms onderdrukken met excedrin.

Denk dat inderdaad elke spiraal wel effect heeft, hormonen of niet (of weinig)...
De hoofdpijn is echt nasty, maar wordt ook altijd misselijk dan en kan dan geen licht verdragen. Denk indd dat hormonen van invloed zijn, maar ook dingen als stress (kreeg vrij frequent een eenval nadat ik onder narcose was geweest een paar jaar terug).

Stress kan ook een vrij grote invloed hebben inderdaad op je hormonen.

Hoop dat het snel beter gaat. Zelf heb ik nooit last gehad van migraine oid. van de pil en al helemaal niet van vocht etc.
Dat ik hem nu nog slik is eigenlijk ook totale onzin qua menstruatie... maar voor je botten schijnt het ook beter te zijn als je ouder wordt. :o
In mijn geval is het ivm alle andere zaken die spelen dat er geadviseerd werd gewoon door te slikken.

Aan de ene kant is niet ongesteld worden zalig... :o aan de andere kant is de reden waarom dan weer bagger. :(

Maar denk dat als je de pil een tijdje weer slikt dat het vast wel beter zal gaan.

Ik zou goed opschrijven wat er veranderd de komende maanden. De pil kan behoorlijk ingrijpende bijwerkingen hebben bij sommige vrouwen.

Stress kan ook een vrij grote invloed hebben inderdaad op je hormonen.

Hoop dat het snel beter gaat. Zelf heb ik nooit last gehad van migraine oid. van de pil en al helemaal niet van vocht etc.
Dat ik hem nu nog slik is eigenlijk ook totale onzin qua menstruatie... maar voor je botten schijnt het ook beter te zijn als je ouder wordt. :o
In mijn geval is het ivm alle andere zaken die spelen dat er geadviseerd werd gewoon door te slikken.

Aan de ene kant is niet ongesteld worden zalig... :o aan de andere kant is de reden waarom dan weer bagger. :(

Maar denk dat als je de pil een tijdje weer slikt dat het vast wel beter zal gaan.
Uhu snap ik. Ergens wel fijn dat je dan gewoon de pil kan slikken zodat je enigzins je hormoonlevels op peil kunt houden.

Ik zou goed opschrijven wat er veranderd de komende maanden. De pil kan behoorlijk ingrijpende bijwerkingen hebben bij sommige vrouwen.
Klopt. Ben af en aan in mijn tiener jaren aan de pil geweest. Ik kan me daarom ook niet heel goed herinneren hoe dat was, al had ik wel altijd zieke pieken en dalen (maarja, dat kan ook met de pubertijd te maken hebben gehad haha).

Terug
Naar boven