SuuS141
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 845
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 64kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik gooi er pas gewicht op als ik meer dan 5 reps haal. Vorige week maar 3 reps dus volgende week ga ik wel verhogen

thnx
Vandaag gelukkig wel alweer stukken beter. Ff hele dag zwaar vit c doseren dan maar haha. Tot dusver werkt dat prima.ja dat was een mooie verassing
Ook een echte vpr want heb max 6 reps alleen gedaan. De 60 moet er nu toch wel weer in zitten huhu.Haha inderdaad
Dankje meid!Vond je foto op Insta (en FB) erg top uitzien, heerlijke pomp!
Je gaat lekker hoor, ik kan die 100 DL al ruiken..![]()
Heb voor mn OP max 5 x 105 gelift maar toen mn rug vernaggelt (heel dom!!), daarna zat ik op 5 x 100. Zo diep ga ik nu niet nog een x (tenzij het een wedstrijd is ofzo), better safe then sorry
Het gaat nu wel iets te rap omhoog dus ik denk indd als ik mn voeding beter bij hou dat mn vet ook wat stabieler blijft.Benen kun je idd sneller massa op plakken dan boven lichaam. Mijn ervaring iig.
Toch nog een nette meting. Lekker je voeding weer op orde straks en blijf je vast wat stabieler.
Je kunt niet zelf koken als hij niets heeft gemaakt? Als hij minder nauwkeurig is zou ik het liever zelf doen.

Het gaat nu wel iets te rap omhoog dus ik denk indd als ik mn voeding beter bij hou dat mn vet ook wat stabieler blijft.
Ik kook het grootste deel van de week zelf, maar op oa woensdag is hij de hele dag vrij en dan ben ik de hele dag aan het werk. Ik moet m altijd ff appen dat hij dingen apart moet houden.
Maar heb er zelf ook een aandeel in hoor, had ook gewoon wat minder motivatie alles in te vullen. Meestal pas een dag later en dan is het toch een beetje gokken.
Vandaag weer strict![]()