Fitness Seller

SP'S powerlifting & building log

Interessant linkje!
En beterschap natuurlijk

• Topic Starter Topic Starter
50 benchen zonder spot, whhooot :heart:

Ennnnn de 2e training vandaag.

Ik trainde soort van samen dus heb niet gelogd.

DL
w.u.
8 x 60
5 x 70
5 x 80
2 x 90
6 x 95 +5 kg (doel was 92.5 maar geen schijfjes bij me)
gaat weer lekker snel vooruit dus!
wel wat last van mn bekken dus ff iets minder sets gedaan
2 x 95
2 x 95
volgende week 97.5 kg

Laatste rep (s) waren niet zo mooi maar instagram kan niet de hele sessie laten zien.. ik heb echt een hekel aan filmpjes (ik kan mn kop er niet afhalen haha...)
[Link niet meer beschikbaar]
Legcurl
18 x 50
4 x 4 myoreps

Hammer pullups
4 x
3 x
3 x
2 x
2 x

One arm cable row
3 sets 32 kg?

Straight pulldown
3 sets 27 kg

Upright row
18 x 27
+ myoreps

Bent over flys
20 x 2 x 6
+ myoreps

Lekker hoor die dl!

Netjes die dl.

Op naar 100 met reps

Nice flinke dl

Mooie dl, niks raars te zien aan je "kop" hoor!

image.jpg
Je hoort zo te kijken bij je laatste rep :)

Vond je foto op Insta (en FB) erg top uitzien, heerlijke pomp!
Je gaat lekker hoor, ik kan die 100 DL al ruiken.. ;)

Vond je foto op Insta (en FB) erg top uitzien, heerlijke pomp!
Je gaat lekker hoor, ik kan die 100 DL al ruiken.. ;)
Dankje meid!

Ja nog ff en ik zit weer in de 100:) Heb voor mn OP max 5 x 105 gelift maar toen mn rug vernaggelt (heel dom!!), daarna zat ik op 5 x 100. Zo diep ga ik nu niet nog een x (tenzij het een wedstrijd is ofzo), better safe then sorry:D

Leuk om je deadlift filmpje te zien! Rug blijf ook best mooi recht gedurende de hele set :) lekker doorgaan naar die 100 (op een veilige manier dan haha)

Ik heb de huidplooi meter weer gevonden. Ik voelde al dat ik was aangekomen en dat was ook te meten. Mn benen zijn wel weer veel harder voller sinds ik weer squat en deadlift dus heb wel het idee dat ik vooral daar massa erbij heb gewonnen (dat was ik ook kwijt geraakt door de OP).

Voeding mag gewoon wel wat strenger. Ik tel niet elke dag meer en juist die dagen eet ik boven de 3000 kcal. De rest van de dagen ben ik niet heel precies (komt ook omdat mn vriend vaak vergeet dingen voor mij apart klaar te maken als hij kookt waardoor ik moet gokken).

Aankomende week ga ik alles heel nauwkeurig afwegen zodat ik een goed startpunt heb voor mn mini cut.

2 jan - 24 jan
heup 7 mm +0mm
rug 7 + 0.5mm
bicep 3 +1mm
tricep 9 (8.5) +1.5mm
------
been 16 mm + 1-2 mm
knie 6 mm + 1mm
Taille 6 mm + 0 mm
-------
7 jan - 24 jan
taille 67 cm + 3 cm
buik 82 cm / + 2-3 cm
Been 57.5 cm + 2.5 cm
-------
2 januari 64.1 15.8%
54 lbw
10.6 kg vet
24 januari 66.6 17.4%
11.58 kg vet +1 kg
55.02 lbw +1 kg

Benen kun je idd sneller massa op plakken dan boven lichaam. Mijn ervaring iig.

Toch nog een nette meting. Lekker je voeding weer op orde straks en blijf je vast wat stabieler.

Je kunt niet zelf koken als hij niets heeft gemaakt? Als hij minder nauwkeurig is zou ik het liever zelf doen.

Benen kun je idd sneller massa op plakken dan boven lichaam. Mijn ervaring iig.

Toch nog een nette meting. Lekker je voeding weer op orde straks en blijf je vast wat stabieler.

Je kunt niet zelf koken als hij niets heeft gemaakt? Als hij minder nauwkeurig is zou ik het liever zelf doen.
Het gaat nu wel iets te rap omhoog dus ik denk indd als ik mn voeding beter bij hou dat mn vet ook wat stabieler blijft.

Ik kook het grootste deel van de week zelf, maar op oa woensdag is hij de hele dag vrij en dan ben ik de hele dag aan het werk. Ik moet m altijd ff appen dat hij dingen apart moet houden.

Maar heb er zelf ook een aandeel in hoor, had ook gewoon wat minder motivatie alles in te vullen. Meestal pas een dag later en dan is het toch een beetje gokken.

Vandaag weer strict:)

je moet gewoon wat harder aan die lijn trekken waar hij aan vast zit als hij niet doet wat je wilt :P

Maar 17,4 % is toch prima?
Mooi rustig bouwen.
Nog ruimte zat.

Het gaat nu wel iets te rap omhoog dus ik denk indd als ik mn voeding beter bij hou dat mn vet ook wat stabieler blijft.

Ik kook het grootste deel van de week zelf, maar op oa woensdag is hij de hele dag vrij en dan ben ik de hele dag aan het werk. Ik moet m altijd ff appen dat hij dingen apart moet houden.

Maar heb er zelf ook een aandeel in hoor, had ook gewoon wat minder motivatie alles in te vullen. Meestal pas een dag later en dan is het toch een beetje gokken.

Vandaag weer strict:)

Zeker heb je er zelf ook een aandeel in.

Kun je niet van te voren voor die dag koken? Dan heb je het zelf in de hand.

Terug
Naar boven