SuuS141
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 845
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 64kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
thnxNice!
Heb bij jou ook maar YouTube aangeslingerd om te begrijpen wat je nou précies hebt gedaan.![]()

Bench gaat alleen wat minder lekker (niet qua kracht, maar meer qua techniek)dankPrima training, alle kleine beetje en her en der repjes meer bij elkaar.. Zorgt voor een mooie progressie.

Ik probeer met, maar heb altijd op de bb manier gebencht en vind het daarom nog best lastig om mn schouders te locken en te Archen. . ik zal t eens laten filmen (ook voor mijzelf, want mn bench gaat te wisselend nu.. Elke x lig ik net anders wat reps kost)
thnx!Ziet er netjes uit
Ja en dan loop je thuis in zon shirt wat er in de kleedkamer buff uitzag en is t ineens een heel stuk minder indrukwekkend

Haha dat dan waarschijnlijk weer niet

). Maar goed, mn dagtargets heb ik gehaald alleen mn vezel doel niet. Ja dat is nu het belangrijkse.. ach en vrijdag mag ik mn kcal alweer verhogenAls de compunds maar goed gaanop hoeveel kcal zit je nu?

Ja kan me daar nu al op verheugen! Best raar ook, normaal is het eten meer noodzakelijk kwaad.. nu kan ik alleen maar aan eten denken de hele dagDem veins, mooi!!
Denk dat wanneer je vrijdag weer omhoog gaat met voeding je er enerzijds weer snel aan went, anderzijds toch wel weer goddelijk om je voldaan te kunnen voelen.

dank je

Ben bang dat het toch een muisarm is vanwege mn kantoorbaan. Het trekt door naar mn onderarm. Baal hier behoorlijk van 
(is al aardig wat af). Mn buik voelt echt idioot veel strakker! Ben benieuwd naar de centimeters en hp meting. Vanaf vrijdag start ik met 2600 en ik werk vanaf daar opnieuw omhoog naar 2900 kcal.
Ik arch wel maar heel licht (maar dat kan natuurlijk veeeel beterDat is toch niet archen die vid?
Lijkt alsof alles de bank aanraakt zeg maar.
Nu 2300 en je kwam van 2800?
). Lastig te zien met dat losse shirtje. Volgende x maar ff strak shirt aan en nog meer vanaf de zijkant filmen.